Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


203 témat v tomto fóru

  1. Tvrdá spojka

    • 6 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  2. ceramizer

    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
  3. Hadice

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  4. Problém s fáčkem

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  5. kontrolka oleje

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
  6. Zpátečka

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  7. motor stratil výkon

    • 6 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  8. Tlaky vo válcoch

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  9. Střílí do sání

    • 4 odpovědi
    • 6.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  10. karburator

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  11. Neháže jiskru 1 2

    • 30 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  12. Nejede na benzín

    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  13. Diferencial ???

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
    • „Nemůžeme si dovolit opakovat chyby.“ České automobilky navrhly v Bruselu zastavení další regulace.   https://www.novinky.cz/clanek/auto-nemuzeme-si-dovolit-opakovat-chyby-ceske-automobilky-navrhly-v-bruselu-zastaveni-dalsi-regulace-40510022#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=abtest278_hlavicka_2025_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    • Předělával jsem do Rapida ze starého Golfa kde jsou pod úchyty plastové "vaničky"
    • NO jak jsem psal v předchozím přispevku. udelal jsem generalku motoru a ted to ma takovy dunivy zvuk - jak když maš tunink na vyfuku a dost je to citit a hlavně slyšet uvnitř auta. tak Mě napadl katalyzator jelikož už nevime co by to mohlo byt.
    • v tomto rádiu sú 2 menu pod heslom (ale už si ho nepamatujem. pýtal som ho priamo od čínana). v jednom z tých menu sa pozri či máš nastavene správne auto.  ja som mal toto rádio v O2 pred FL a keď som nastavil správnu komunikáciu tak som to menu na nastavovanie povelovou volantu nemusel vôbec riešiť. a všetko začalo šlapat ako ma.   
×
×
  • Vytvořit nový...