Přejít na obsah

Motor 1.0 MPI (Junior)


17 témat v tomto fóru

  1. Aky olej do 1.0?

    • 3 odpovědi
    • 7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  2. 1.0 MPi 1 2 3 4 6

    • 127 odpovědí
    • 67.7k zobrazení
  3. Klepání motoru

    • 0 odpovědí
    • 308 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení
  4. Auto nechce nastartovat

    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  5. měření emisí

    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  6. Sviecky 1.0 37kw

    • 0 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  7. Přestavba Fabie 1.0 na E85

    • 0 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  8. chyba 16554

    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zákaz spalovacích motorů je jako pokus o perpetuum mobile.      
    • Ahoj, mám stejný problém... dnes jsem byl v servise (škoda) z diagnostiky údajně špatná jednotka řídící žhavící svíčky (č.dílu 04L907282B).  Poznají na diagnostice přesně, že je problém s jednotkou nebo to můžou být i žhavičky? abych nevyměnil díl a problém tam byl pořád :))  objednat potom origoš díl za skoro 4000kč nebo stačí od Bosch za 1700kč.   po výměně musím ještě nějak upravovat přes VAG? Díky za odpověď  
    • Dobrý den, máme Octavii asi z roku 1965 a po zahřátí motoru na provozní teplotu mu při volnoběhu začnou kolísat otáčky. Motor jak kdyby vynechával. Když přidám plyn, motor jede opět pravidelně, ale pokud nepřidám, pomalu zhasne. Nicméně pokud ho držím v otáčkách, po chvíli občas úplně vynechá a pak znovu jede. Když zhasne, nejde nastartovat, dokud opět neschladne alespoň na 50 stupňů. Za studena startuje úplně skvěle i po delším odstavení. Motor je přestavěn na plyn. Vyměnili jsme svíčky, cívku, kondenzátor, termostat, směšovač na plyn, filtry a nic se nezměnilo. Čím by to ještě být? Děkuji za každou radu.
    • Ahoj, mám stejný problém... dnes jsem byl v servise (škoda) z diagnostiky údajně špatná jednotka řídící žhavící svíčky (č.dílu 04L907282B).  Poznají na diagnostice přesně, že je problém s jednotkou nebo to můžou být i žhavičky? abych nevyměnil díl a problém tam byl pořád :))  objednat potom origoš díl za skoro 4000kč nebo stačí od Bosch za 1700kč.   po výměně musím ještě nějak upravovat přes VAG? Díky za odpověď 
×
×
  • Vytvořit nový...