cicapetra Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Zdravím, chcela by som sa spýtať, či niekto absolvoval prepálenie softwaru na Fabii Juniorke (rok výroby 2002, 1.0 )?? Svieti mi kontrolka motora, v podstate od novoty ako sa to auto kúpilo. Boli tam x-krát menené lamdy a robené všemožné úkony, na chvílu to vždy zhaslo ale po nejakej dobe začala kontrolka opäť svietiť. Najnovšie mi v servise povedali, že je tam chybný software,ale že to robia zväčša len autorizované servisy. Máte s tým niekto skúsenosť?? Autorizovanému servisu by som sa rada vyhla, nakoľko v tých to do poriadku anikeď bolo v záruke nedali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 no budeš to musieť prekúsnuť ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e1. Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Ak chceš nový softvér do riadiacej jednotky, do autorizovaného servisu budeš musieť zájsť. Inak kam si chodila do autorizovaného servisu kde si nebola spokojná? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cicapetra Posted November 28, 2014 Author Share Posted November 28, 2014 V rámci záručnej doby sme muselli chodit do Porsche Inter Auto na Dolnozemnskej v BA. A anitam s tým vôbec nič nespravili, vždy si vymymsleli niečo iné, vykešovali a kontrolka začala svietiť po čase opäť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e1. Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Nič také neexistuje že vrámci záručnej doby musíš chodiť do Porsche Inter Auto. Vlastne ani do autorizovaného servisu nemusíš, len sa to silno doporučuje. Ale vrámci autorizovaných servisov si mohla ísť do hociktorého, nie len do servisov PIA. A čo sa týka PIA, to je asi najdrahší značkový servis Škodovky na Slovensku vôbec. Na tvojom mieste by som zašiel radšej do nejakého vidieckeho v blízkosti Bratislavy. Dobrú skúsenosť som mal v Dunajskej Lužnej (neviem či ešte sú autorizovaný, 2 roky dozadu ešte boli), a aktuálne chodím do Vojtechoviec a zatiaľ som spokojný.Čo sa týka toho servisu na Dolnozemskej, raz som bol aj tam, riešili mi drnčiace hadičky. Nakoľko som auto kupoval v PIA v NZ, ochota bola, ale opakovanie sa vracajúce drnčanie palivových hadičiek (bežný "problém" u TSI) odstránil definitívne až vo Vojtechovciach. Tiež som bol raz aj v PIA na Vajnorskej, vtedy vynechalo zapaľovanie. Prijali ma mimo poradia (tiež preto že som auto kupoval u nich), ale okrem zmazania chybových hlásení nič nevyriešili. Potom sa niekoľko tisíc km problém opakoval, vo Vojtechovciach preventívne vymenili všetky zapaľovacie káble a od vtedy žiaden problém. Takže je to o prístupe servisov, nehádzal by som ich všetky do jedného vreca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
risovt Posted May 10, 2016 Share Posted May 10, 2016 Tiez mam problem s kontrolkou emisii,diagnostika vypisala toto na obrazku..lambda podla predchadzajuceho majitela bola menena a v servise.si s tym nevedeli dat rady..Nechcem vymenit pol auta tak poradte.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
risovt Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Po prejdeni asi 20km naskocili tieto chyby opat,takisto opat svieti kontrolka emisii.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Vypadá to na to, že není vyhřívaná lambda sonda. Nepíšeš, co máš za motor. Některé starší motory měly lambda sondu jenom jednu, novější mají dvě. Myslím, že každý servis vybavený diagnostikou si s tím musí poradit. Chce to pro začátek změřit odpor topného prvku na čtyřpinovém konektoru sondy mezi piny 1 a 2 (počítáno od méně zaoblené strany konektoru) nebo u šestipinového konektoru mezi piny 3 a 4 (to jsou ty prostřední v obou řadách). Při studené sondě by měl být 1 až 5 ohmů. Pokud odpor bude v pořádku, tak změřit, jde-li na tyto kontakty napětí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 píše to hned v prvním příspěvku, má 1.0MPI a vzhledem k roku 2002, čítám, že to bude pouze 1 lambda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
risovt Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Mam 1.0 37kw 2 lambda sondy,predchadzajuci majitel hovoril ze to daval do servisu kde menili lambdu ale lo 500km mu to.svietilo opat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
risovt Posted September 11, 2016 Share Posted September 11, 2016 Ak sa tu najde niekto kto mi vie pomoct nech napise.. Snazim sa vyriesit svietiacu kontrolku motora, prikladam data z diagnostiky..neviem ktora lambda je zla, co som vycital z chyb mala by to byt ta druha ale diagnostika ukazuje podla dat chybnu prvu, mala by tam byt elipsa ak sa nemylim, tento tyzden vymenim snimac teploty chladiacej kvapaliny, dnes zacal neukazovat teplotu vody na pristrojovke, zaujimave je ze teplotu vody cez diagnostiku ukazuje 85C pri zahriatom motore.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.