Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.
  1. Zahájeno uživatelem Orelm,

    Dovolim si zalozit tema na ruzne zvukove projevy motoru 2.0TDI 110kW (v mem pripade kod DFFA s DSG, 4x4, najeto 17tkm). Od zacatku motor posloucham a mam k nemu nektere vyhrady (diesel jsem mel i predtim, jako clovek v technickem oboru muzu byt na neco citlivejsi). Mozna ma nekdo podobne zkusenosti a budu klidnejsi (technici v servisu se povetsinou odvolavaji na zabeh atd), uvidime: 1.) prvnich 10tkm se za studena pri polechtani plynu nad volnobeh objevovalo kovove drnceni, a to i behem pomaleho popojizdeni, viz video https://youtu.be/W_YEZKrDMUs ... nyni uz se neobjevuje 2.) Studeny start je porad doprovazen lehkym rachtanim u praveho predniho podbeh…

  2. Zahájeno uživatelem Pinacle,

    Tak mám najeto kolem 1000 km. Většinou jezdím přes Krušné hory a Německo do šluknovského výběžku a zpět. Dlouhodobá spotřeba od koupě. Dnes od Karlových Varů do Ústí nad Labem.

  3. Zahájeno uživatelem PaulB,

    Zdravim, jakou máte teplotu oleje? Karoq 2.0TDI 4x4 manuál 2019, najeto 240000km Při tažení karavanu 800kg jsem měl do kopce i 118St (voda stále 90st), po rovině cca 106St, předtím jsem karavan tahal O1 4x4 PD, teplota oleje se nedala na displaji zobrazit, ale motor byl určitě celkově chladnejsí. Venku bylo necelých 30St s Octavii jsem zežil i super tropy skoro 40St. V Octavii byl myslím vzduchovy chladič oleje?

    • 0 odpovědí
    • 503 zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem david simonides,

    Zdravím kedy sa prosím majú menit rozvody Na škode karoq 2.0tdi 85 kw automat ? Čítal som ze 210tisic ale to platí asi len pri 4x4 a aj to je asi dosť prehnane. Mam 127tisic Nabehane a auto má 4 roky.. Ďakujem za odpovede

      • Líbí se mi
    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Catexcavator,

    Zvýšení výkonu pomocí přehrání softwaru nebo zapojení Power boxů. Vím že je to ožehavé téma a nikdo si nechce poškodit motor nebo přijít o záruku. Ale co dělat, když motor nesedí, má malý zátah, je neochotný jít do otáček, má zopožděnou reakci na plyn? Tento problém řeším od koupi mého Karoqu 2.0 TDI 4x4 110kw s manuální převodovkou. Šlo mi hlavně o chybějící pružnost při předjíždění v rychlostech od 70 km/h , kdy potřebujete zátah motoru pro rychlé předjetí a včasné zvládnutí situace bez zaváhání. Což se nedělo, musel jsem hodně přemýšlet zda při podřazení bude dost otáček aby motor aspoň trochu zatáh při sešlápnutí plynu a nebo to bude už moc otáček a zas…

  6. Zahájeno uživatelem jkrupka87,

    Dobrý den, rád bych se zeptal zda se někdo setkal s mírným hučením v kabině. hučení je slyšel cca od 1500 otáček, prostě to začne hučet a hučí stále stejně. Jedná se o mírné hučení, tzn. že když už jedu vyšší rychlostí tak tak gumy to hučení přehlučí. Mám najetou 69tkm. na volno běh nic slyšet není, musí se dostat auto z volnoběhových otáček. děkuji za zkušenosti

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  7. Zdravím, máme auto Škodu Karoq 2.0. TDI 110 KW, 4x4, 110tis km., 2017r. Ako je hneď v úvode uvedené, vyskočila na palubnej doske kontrolka motora. Diagn. našla chybu P154B00 - snímač diferenč. tlaku DPF. Uvedené nasledovne: 01 Engine Faults: U112300 - Databus error value received Intermittent P154B00 - Partikelfilter Differenzdruckgeber defekt Intermittent Priority - 2 Malfunction frequency counter - 42 Unlearning counter - 255 km-Mileage - 107879 km …

    • 0 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Pinacle,

    Chci zkontrolovat výšku hladiny oleje. Měrka nejde vyndat, má takové pacičky co jsou zaklapnuty v protikusu na motoru. Jak se to sundá aniž bych něco ulomil?

  9. Zahájeno uživatelem Catexcavator,

    Zajímají mě vaše zkušenosti s AdBlue , jelikož se blíží mé první doplnění a nevím zda je lepší kupovat balené a nebo tankování u pumpy ( u nás v Budějcích jsem zatím objevil jednu pro OA, snad ještě Globus, ale prý tam cena jako za balené), kde je cena příznivější. Druhá věc je kvalita. V návodu se udává ISO 22241-1, ale spousta balených udává jen 22241. Nikde jsem se nedočetl jaký je nebo není rozdíl a jaká kvalita se prodává u benzínových pump. Prý při horší kvalitě je větší spotřeba nebo dokonce řídící jednotka hlásí závadu. A za třetí. Jak moc je agresivní při polití laku nebo jiných materiálů. Vím , že nás do diskuze moc nebud…

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.