Přejít na obsah

Nabídka služeb


12 témat v tomto fóru

    • 31 odpovědí
    • 60.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pomůže někdo s úpravou eeprom pro otočení měření paliva ? Osobně si myslím, že stačí pouze úprava eepromky. Co jsem četl různá fóra, tak by to měla být oblast eepromky 2E0h - 2E8h nebo 270h-27Fh 280h-28Fh je i možné, že dle modelu je i jiné umístění v oblasti eepromky ....
    • Automobilový design je zajímavé umění. Radikální stylingové nápady, které byly poprvé načrtnuty na papíře, zřídka skončí na sériovém voze podle představ. Výrobci automobilů však někdy dávají svým designérům volnost, aby se pustili do divočiny a dávají průchod neuvěřitelně skvělým výsledkům. Kreativní myslitelé v Peugeot to udělali a předělali ikonickou 504 na děsivou zbraň Pikes Peak. Hezké nebo ošklivé? Posuďte sami Vůz postavený v Peugeot Design Lab má všechny vychytávky, které byste očekávali – široké přední blatníky karoserie s viditelnými vrcholy kol, obrovské zadní křídlo, gargantuovské zadní části, velký splitter a stejně směšný difuzor. Nemá ani zadní nárazník, přičemž zadní kola […] Článek Peugeot dal designerům volnou ruku a oni přišli s tímto se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Předpokládám, že auto má najeto raketu, takže otázka zní jak dlouho ho vlastníš a jak znáš jeho provozní historii. Jinak by to chtělo kompletní výpis chybových hlášek a zmínit jestli jde o automat nebo manuál. pak logicky zkontrolovat sensory, popř. pokud je to možné vyčíst jejich hodnoty diagnostikou popř. napíchnout osciloskopem. Nevím jak moc na to trpí 1.9 TDI, ale 1.4 TDI často trpí na zvýšenou axiální vůli klikové hřídele a ta pak 'ujíždí' sensoru a ten dává nesmyslné hodnoty, což dle mých informací znamená KO motoru.   Takže shrnuto, zajeď někam kde dělají paralelní diagnostiku, protože to sám dohromady asi nedáš.    
    • Zdravím Škodováci,mám kodiaqa s el.tažným zařízením. Potřebuji poradit nelze vyklopit…tlačítko v kufru nesvítí a porucha nikde není(diagnostika VAG) nedokáže někdo poradit??? Tažne je origo Škoda a je nové.
    • diky za info ja to mam od predani vozu do aktualních 700km a pisaji porad  
×
×
  • Vytvořit nový...