Záleží od konštrukcie motora, jazdy. Kľudne ho môžeš mať aj po 21k km zanesený, aj keď to považujem za nepravdepodobné. Už len preto, že po oprave ak vtedy nerobili dekarbo, by sa ti chyba prejavila ďaleko skôr ako po 1,5r.
Nepoznám konštrukciu toho motora, že ako sa tam vracajú výfukové plyny cez EGR. Ale čo som mal auto pred škodou, tak EGR a map senzor som si vždy po 30-50k km prečistil a hlavne na senzore bola vždy pekná vrstva karbónu.
1.2M jsem zaplatil L@K vxbava 2.0 tdi. Dnrs me technik rekl ze skoda o to mi o te vadne serii pulrocni. V dobe nakupu me na to nikdo neupozornil, takze budu chtit odstoupit od smlouvy
Ahoj. 1.4 caxa . Byl jsem na emisích a CO jak stará stodvaca 😃. Chybu to nepíše , na vagu projete snad všechno co jde .readiness kódy ok . Test lambda sond,katiku atd . na vagu vše ok. Jediné čeho jsem si všiml ,že lambda dost ochuzuje směs .Ve vagu je rozmezí -10 až +10 % . Chvílemi to létalo až k -15 . Když jsem zastavil a na volnoběh drze cca 2500 otáček neustále -13 % -15% a takové hodnoty . Vyndal jsem lambdy očistil . Natankoval stooktan a teď jsem max kolem -7% ale spíš to leta kolem té 0 . To je jediná věc . Dal absolutně nevím co s tím.. všechno jsem prolezl. Nemá někdo zkušenost ? Díky
Ahoj. 1.4 caxa . Byl jsem na emisích a CO jak stará stodvaca 😃. Chybu to nepíše , na vagu projete snad všechno co jde .readiness kódy ok . Test lambda sond,katiku atd . na vagu vše ok. Jediné čeho jsem si všiml ,že lambda dost ochuzuje směs .Ve vagu je rozmezí -10 až +10 % . Chvílemi to létalo až k -15 . Když jsem zastavil a na volnoběh drze cca 2500 otáček neustále -13 % -15% a takové hodnoty . Vyndal jsem lambdy očistil . Natankoval stooktan a teď jsem max kolem -7% ale spíš to leta kolem té 0 . To je jediná věc . Dal absolutně nevím co s tím.. všechno jsem prolezl. Nemá někdo zkušenost ? Díky