Přejít na obsah

1.0 TSI

Motor 1.0TSi o výkonu 70 a 85 kW


12 témat v tomto fóru

  1. Motor 1.0 TSI 81 kW 1 2

    • 35 odpovědí
    • 38.6k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 17.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 275 zobrazení
  2. Spotreba 1,0 TSI

    • 16 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 23.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  3. 1.0 G-Tec

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  4. Chladiaca kvapalina

    • 7 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  5. Jak jezdit, řadit ?

    • 5 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Urcite pozriet ci mas najnovsi SW. Potom reset prevodovky, staci cez VCDS. Niekto odporuca adaptacnu jazdu, ale ona sa sama nauci. Akurat, ze vacsinou po 1000-2000km sa to vrati do toho isteho stavu. Zotrvacnik by som riesil len ked ho pocut za studena, ale je dost mozne, ze on sposobuje vela problemov co tu pisete. Spojky su od Sachsu na DQ500, nic moc kvalita, ale zas nemate tam 176kW motor ale len 110kW. Idealne skontrolovat pri vymene zotrvacnika, ale spojky by podla mna smykali, by to bolo vidno na otackomeri. A zvysok, na DQ500 vacsinou odchadzaju poloosi - ale ako som pisal, pri silnejsich motoroch, a vibrovalo by to. A mechatroniku by som vobec neriesil, kym nepise chybu na diaq a neradi len parne alebo neparne prevody, riesitelne uz celkom lacno. Olej sa ako casto menil?
    • Ako pisal davnejsiie @suri. kazde 2 roky vymenit za lacne TRW a mas pokoj. Tie z Kodiaqu RS co mam vydrzia najviac s origo kotucmi ale cena je prestrelena, to mam na 3 vymeny TRW.
    • Mám taky ten kupovanej na temu, můj příspěvek tu je, redukci mám kabelovou protože se mi nelíbilo jak to trčí do vejšky s redukcí přímou. proto použitá kabelová, jelikož to je hezky schováno v přihrádce vedle telefonu, a neurazím to při vkládání telefonu.
    • Já jsem to řešil v rámci první prohlídky po roce/30tkm a smůla.
    • Jak píšu, opravdu velká prasárna když brzdy běžně dají desetkrát tolik.
×
×
  • Vytvořit nový...