Přejít na obsah

Interiér

Sedadla, potahy, volanty, tapecírungy, přístrojovka, řadičky...


764 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  1. Guma u plynového pedálu

    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 47.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  2. Řadící páka

    • 6 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  3. Síťka pod zadní plato 1 2

    • 31 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  4. Osvětlení popelníku

    • 21 odpovědí
    • 15.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  5. Identifikace dilu

    • 16 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @kodiaq2 To mě taky napadlo, jestli nejsou rozdíly třeba podle výbavy, ale mám jen běžnou Exclusive selection. Resp. pokud se nepletu, tak nebude až tak běžná v tom, že mám nezávislé topení. V té době totiž nebyla vyhřívaná skla na skladě, tak místo toho jsem dostal Webasto.
    • Oni taky píší “Podle oficiálních finančních zpráv koncernu Volkswagen Group ale vzrostly meziročně tržby z 322,28 miliardy euro na 339,89 miliardy euro (8,6 bilionů korun).” tedy za všechny, ne pouze elektro. A pokud celý koncern prodá ročně něco kolem 9M ale celosvětově, je ta cca 1000kč docela i uvěřitelná už.   https://www.volkswagen-group.com/en/press-releases/volkswagen-groups-nine-month-results-impacted-by-higher-fixed-costs-and-restructuring-provisions-18768
    • Tou trasou ktorou si siel Scala nema kde buchat od zadnej napravy, tiez mi tam po tej trase moja nebucha, skus sa rychlejsie previezt po useku kde su "bubny" resp.hlbsie (prepadnuta) a vyssie polozena vozovka a auto tak nadskoci a buchne ze sa zlaknes to Ti garantujem. Napisem Ti usek v BA kde kazda Scala tresne od zadnej napravy: Okolo dostihovej drahy v Petrzalke sa prevez smerom z mesta (tresne ti to pri rychlejsom tempe presne v mieste krizovatky namestie hraniciarov) Zaruceny test. Inak v BB a okoli a samozrejme po dialniach ziadny buchot to je samozrejmost. Ta naprava buchne ked sa auto prepéruje na strunach a tlmicoch pri velkych nahlych zmenach vysky vozovky. Ine auta tou trasou nebuchaju. Je to vlastnost Scaly. Jazdim s dvoma novymi (motory 1.5 aj 1.0 a aj disky 17" a aj 16" ... Len adolescent alebo hlupak by dal na Scalu 18" )tak viem o com pisem.
    • Vycházím z uvedeného článku, na který jsem dal odkaz. Je tam, že tržby: 2022: 279,11mld EUR 2023: 322,28mld EUR loni dle publikovaných dat: 339,89mld EUR to je 8,6 bilionů Kč.   Čtu to po sobě a mám tam opravdu chybu nemá být "vzrostly tržby o", ale "vzrostly tržby na" 🙂 - opravím to   To nic nemění na tom, že firma "před krachem" vypadá poněkud jinak....  
    • @marek_l nemas nahodou verziu Sportline, alebo RS alebo nejak inak vytunenu? Je mozne ze donho by mohli nahravat vytunenejsiu verziu sw.
×
×
  • Vytvořit nový...