-
Aktuální příspěvky
-
Zkusil jsem takto doma pro srovnání sahnout na gumy Scaly (Nexen z výroby), kde se už 2x dělala geometrie a stejně se na předku více sjíždí vnější strana běhounu (v plném rejdu se zde kolo dost vyklání do strany ven a výrazně zastoupený městský režim provozu auta to může způsobovat) a toto vnější strana je mírně pilovitá, zadní je vpodst. hladká. Gumy stařické Fabie (15 let staré Barumy) úplně v pohodě, hladké všude v obou směrech. Zítra ještě zkontroluji gumy na O2 FL (taky Dunlopy od výroby a taky léta hodně hučí). U všech aut vč. Rapida se vždy při montáži zimních/ letních kol prohazuje předek a zadek s ponecháním L/P stran.
-
Ahoj všem, potřebuji radu. Jsem v Chorvatsku a začala se mi u Octavie 3 1.6 tdi neustále přepalovat pojistka c.7 v motorové pojistkovém skříní. Někdy to jede, někdy při jízdě do kopce padá do nouzového režimu a přestává jet. Před dovolenou jsem to měl v servisu, na nic nepřišli, jen vyměnili tu pojistku a všechna čerpadla na tom okruhu zkontrolovali, že jsou funkční. Mám vyrazit na cestu domů se zásobou pojistek, nebo tu řešit servis? Díky za radu.
-
Trabik601 ďakujem za odpoveď, áno, je to CRMB EURO 6, doteraz mi to nikdy nerobilo, minulý týždeň mi to začalo robiť, trhne to sporadicky, akoby som stúpol prudko na brzdu.
-
A když si to necháte udělat v autorizovaném servisu, tak si pak po nich zkontrolujte ten tunel napravo Je tam bajonet - černé plastové kolo. Dost často to neutáhnou a dříve nebo později vám to vyskočí, chyba EPC, výkon dolů a divné syčení z motorového prostoru
-