Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


922 témat v tomto fóru

  1. Fabia SDI

    • 3 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
  2. Topeni

    • 18 odpovědí
    • 7k zobrazení
  3. obd.ec.cz

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  4. Nádrž.

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  5. kam na školu

    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  6. mini klima do auta

    • 4 odpovědi
    • 21.3k zobrazení
  7. Dotaz na výbavu

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  8. Ostřikovače

    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.8k zobrazení
  9. Dotaz na spz

    • 13 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  10. diodovy mostik

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  11. Kola na Fabku 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  12. jaký pneu? Toyo, Kumho, Pirelli? 1 2

    • 43 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  13. Kam připojit sirénu ???

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 5G0698451A   https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/5g0698451a-zadne-brzdove-dosticky-skoda-43215.html   Ludova cena za dosky, 116,85€. Ale odporucam, 4 roky nemam problem s brzdami.  
    • Ve faceliftu už by měla být 1.5tsi EVO 2. Já mám před facelift.  Najeto mám 52000km. Motor je bez problémů a spolehlivý.Na běžné ježdění naprosto dostačující. Spotřeba ve městě je větší. Horko těžko se dostanu pod 8l/100km. Na dálky to umí být úsporný motor, kdy není problém jezdit okolo 5l/100km. Mám manuál a kdychych si teď měl kupovat jiné auto určitě bych vzal automat.  Někdy mám problém zařadit 1. Jak psal kolega výše , někdy je potřeba podřazovat. 
    • Taky bych neřekl, že by to měl být zrovna díl, co by měl při správné manipulaci i když třeba opakovanou demontáží nějak praskat a i kdyby určitě by neměl vůbec bránit pohybu lanka jako takového, to už jsem ostatně i psal v soukromé zprávě, která zůstala bez odpovědi.   ps. rád určitě zase pomůžu s takovým přístupem.      
    • Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.
    • Ta rez jde sundat i chemicky, Iron Out a podobné přípravky. Nemáte někdo číslo těch lepších destiček (Ferodo?) pro plné (neventilované) kotouče, jako jsou na obrázcích na minulé straně (tuším 27-28 cm)?
×
×
  • Vytvořit nový...