Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


922 témat v tomto fóru

  1. Zkušenosti s CARTEC MB 1 2

    • 32 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  2. nastřik dveři fabia

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  3. převodovka DSG do Fabie RS?

    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  4. Blíží se vánoce 1 2

    • 27 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  5. Zlacnenie Škodoviek

    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  6. Da sa to zohnat??

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  7. Diagnostika

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  8. Zhanam tuto fotku

    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  9. Zimní boty

    • 21 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  10. Servisní interval 1 2

    • 25 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  11. Požár fabie

    • 16 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  12. druhovyroba

    • 19 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  13. RS nebo TOP SPORT ??

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  14. Klimatizace Fabie 1,4 16V

    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  15. certifikaty

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  16. AUTOLEŠTIČKA

    • 21 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  17. Lakovna

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  18. Fabia I Wallpapers

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  19. Označení MPI 1 2

    • 31 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  20. Ručičky 1 2

    • 30 odpovědí
    • 5.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ano, moc jsem nehledal, tak "někde dole, malým písmem" nějaká chybičky být může. Ale kdyby to byla závažná CHYBA jak uvádí ŠA, tak by někde měla svítit červená kontrolka s velkým vykřičníkem. Nesvítí - nevěřím.
    • Diky, diky za navedeni! Otestovano. Vetraky se toci. Tak uz budu v kolonach klidnejsi.
    • Mělo by v motoru někde v testu akčních členů.    
    • Napíšu jen své poznámky. Řada lidí zde plete pojmy SS a inteligentní dobíjení. Jsou to dvě odlišné věci, trošku sice nteligentní dobíjení (tedy aktuální napětí  akumulátoru) ovlivňuje funkci SS, ale to je vše. Kdo se o to vážněji zajímá a má VCDS , lze tam ohledně správy elektrosoustavy a baterie a jejích historie dohledat spoustu zajímavých věcí. Až se člověk diví co vše si auto ukládá. Od toho se také odvíjí věčné téma  "kódovat" novou baterie nebo ne. Kdo se chce zajímat méně ať si pořídí monitor baterie. Dozví se také spoustu zajímavých dat jak online , tak historicky. Dá se vidět okamžitá hodnota napětí a tedy stav dobíjení při různých režimech jízdy, teplot, stavu akumulátoru, otáčkách motoru.   No je to celé velice složíté ale technicky zajímavé. Takže ať si každý řeší dle svého uvážení či odpojovat řídící jednotky, velikost napětí, kodovat po výměně  atd. Nicméně tam toho moc vymyslet nejde.    
    • Sloučena dvě témata o Start Stopu. Poslední komentáře jsou kvůli tomu lehce promíchané.
×
×
  • Vytvořit nový...