Přejít na obsah

Nechci jezdit na servisní prohlídky


Laďan

Doporučené příspěvky

Olej, filtr, brzdovou kapalinu si dokážu vyměnit sám. "Náročnou" vizuální prohlídku snad taky zvládnu.

Je nějaký problém, když nebudu jezdit na pravidelné servisní prohlídky? Pominu ztrátu záruky, mobility, atd.

Proč se ptám. Slyšel jsem, že pokud v době najetí 30000 km nenavštívim autorizovaný servis zůstane mi místo km stále zobrazeno Service a už to nezmizí.

Taky jsem slyšel, že když vyměním svíčky nebo baterii, tak se mi bude pořád hlásit chyba na elektroinstalaci, v horším případě se údajně zablokuje počítač a nebude možný nastartovat.

Můžete mi prosím poskytnout nějaké informace, jak to je :unsure:

Předem děkuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí zajet k někomu kdo ti auto "napíchne" na PC a hlášky ti vymaže z paměti auta ;) Jen bych alespoň v době záruky (2 roky) jel do servisu kůli záruce. !!!

Může se ti nedejbože třeba vysipat převodovka a záruku ti kůli pár ušetřenejm kačkám za výměnu oleje a filtru neuznají :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusis mit VAG, neni potreba. Pro zmenu servisniho intervalu, respektive jeho posunuti o dalsich 15 tisic km, staci cudlik pro nastavovani hodin na budicich. Jak s nim servisni interval nastavis se dozvis v manualu.

Po odpojeni baterky ani vymene svicek k zadnemu zablokovani niceho nedojde.

No a je to :D Dokonce je to takto jednoduché B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po odpojeni baterky ani vymene svicek k zadnemu zablokovani niceho nedojde.

Ani závadu na elektrice to nebude hlásit?

Opravdu k nějakému zablokování nedojde...jen se zapíše (teď myslím né do paměti závad ale někam jinam) informace o tom,že byla odpojena baterie...a potom se jen rozhodí vychozí nastavení škrtící klapky a zpětné odvětrávání vyfukových plynu..ale "počítač" si to během jizdy sám časem seřídí na optimální hodnoty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po odpojeni baterky ani vymene svicek k zadnemu zablokovani niceho nedojde.

Ani závadu na elektrice to nebude hlásit?

Opravdu k nějakému zablokování nedojde...jen se zapíše (teď myslím né do paměti závad ale někam jinam) informace o tom,že byla odpojena baterie...a potom se jen rozhodí vychozí nastavení škrtící klapky a zpětné odvětrávání vyfukových plynu..ale "počítač" si to během jizdy sám časem seřídí na optimální hodnoty...

Při výměně baterky se nic nerozhodí, ani nezapíše. Nedávno jsem měnil. Musel jsem nastavit jen dorazy předních oken a rádio.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale bacha na to, i kdyz pak budes reklamovat cokoliv, na co nema servisni prohlidka sebemensi vliv, tak mas proste smulu. A vem jed na to, ze ti zacnou rezavet zadni dvere a pak uz to proste nevyreklamujes. Ja tam s tim byl nedavno a prvni na co se divali byla servisni knizka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale bacha na to, i kdyz pak budes reklamovat cokoliv, na co nema servisni prohlidka sebemensi vliv, tak mas proste smulu. A vem jed na to, ze ti zacnou rezavet zadni dvere a pak uz to proste nevyreklamujes. Ja tam s tim byl nedavno a prvni na co se divali byla servisni knizka.

No pokud si to bude delat sám, tak mu ten rozdíl jen na prohlídkách zaplatí komplet dveře ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nehlede na to, ze kdyz bude sikovnej, necha si od nekoho servisni knizku vyplnit a pak i ty drobnejsi veci muze reklamovat. U vetsich uz by byl asi problem. Ale puvodniho tazatele muzu trosku uklidnit - ja byl pouze na prvni ofiko prohlidce a od te doby si je provadim "sam". Krome usterene opravdu velke spousty penez to ma tu vyhodu, ze presne vis, co autu davas, sam si to zvolis a u prohlidky jsi fyzicky pritomen :) A dalsi veci je, ze pokud mas treba, v idealnim pripade, znameho mechose ve skoda servisu, tak i opravy zvladnete svepomoci za minimalni naklady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusis mit VAG, neni potreba. Pro zmenu servisniho intervalu, respektive jeho posunuti o dalsich 15 tisic km, staci cudlik pro nastavovani hodin na budicich. Jak s nim servisni interval nastavis se dozvis v manualu.

Po odpojeni baterky ani vymene svicek k zadnemu zablokovani niceho nedojde.

Nefungovalo to nulovani do urciteho data? Myslim ze jsem mel dokonce v servisce vlozenej papir, ze uz to takhle nejde. No poprve jsem jel po 45tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po odpojeni baterky ani vymene svicek k zadnemu zablokovani niceho nedojde.

Ani závadu na elektrice to nebude hlásit?

Opravdu k nějakému zablokování nedojde...jen se zapíše (teď myslím né do paměti závad ale někam jinam) informace o tom,že byla odpojena baterie...a potom se jen rozhodí vychozí nastavení škrtící klapky a zpětné odvětrávání vyfukových plynu..ale "počítač" si to během jizdy sám časem seřídí na optimální hodnoty...

Při výměně baterky se nic nerozhodí, ani nezapíše. Nedávno jsem měnil. Musel jsem nastavit jen dorazy předních oken a rádio.

...to,že byla odpojena bateria se dá pomoci VAGu hravě vyčíst. Nastavil sis jen dorazy a radio ale o tom dalším ani nevíš. Jedině VAG to prozradi. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nehlede na to, ze kdyz bude sikovnej, necha si od nekoho servisni knizku vyplnit a pak i ty drobnejsi veci muze reklamovat. U vetsich uz by byl asi problem. Ale puvodniho tazatele muzu trosku uklidnit - ja byl pouze na prvni ofiko prohlidce a od te doby si je provadim "sam". Krome usterene opravdu velke spousty penez to ma tu vyhodu, ze presne vis, co autu davas, sam si to zvolis a u prohlidky jsi fyzicky pritomen :) A dalsi veci je, ze pokud mas treba, v idealnim pripade, znameho mechose ve skoda servisu, tak i opravy zvladnete svepomoci za minimalni naklady.

Souhlas s Martinem na první jeď ať dodržíš zaruku a po dvou letech je to jedno,jen tak něco neuhádáš já byl taky na první a teď už si dělám na autě sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud neni jina zavada nez odpojeni baterky (a nejaky busy interupt..) tak se nic nedeje a po par (tusim ze 50) zapnutich zapalovani na nejakou dobu zavada sama zmizi, kazdopadne se auto samo nezablokuje po xx tis km. v servise taky obcas mazou zavadu knoflokem nulovani na palubce :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nehlede na to, ze kdyz bude sikovnej, necha si od nekoho servisni knizku vyplnit a pak i ty drobnejsi veci muze reklamovat.

No, chystá sa centrálny register :disgust: Pri hociakej reklamácii aj s vyplnenou serviskou sa pozrú do systému, či prehliadka bola vykonaná oficálne a ak nie, záruka skončila.

Voľakedy na získanie pečiatky trebalo správnu fľašku správnemu človeku. Dnes vie pečiatku takmer každý, dokonca si vieš vybrať aj konkrétny servis, odkiaľ má byť pečiatka. A je to zadarmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navyše si nie som istý, či tá úspora po pár serviskách bude až taká vysoká, že to dá trebárs na výmenu dverí, alebo nebodaj niečoho drahšieho. Ja som mal nemecký motor 2,0 MPI a 4 servisné prehliadky bez oleja (ale s materiálom) stáli v priemere cca 2800 Sk. Hoci by bolo všetko predražené povedzme o 50%, tak stále je to úspora iba 5.600 Sk. Temer 2x toľko stáli klapky klimatizácie, ktoré mi vymenili na kulanciu. Takže ak by som nechodil do servisu, vyšlo by ma to určite drahšie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po odpojeni baterky ani vymene svicek k zadnemu zablokovani niceho nedojde.

Ani závadu na elektrice to nebude hlásit?

Opravdu k nějakému zablokování nedojde...jen se zapíše (teď myslím né do paměti závad ale někam jinam) informace o tom,že byla odpojena baterie...a potom se jen rozhodí vychozí nastavení škrtící klapky a zpětné odvětrávání vyfukových plynu..ale "počítač" si to během jizdy sám časem seřídí na optimální hodnoty...

Při výměně baterky se nic nerozhodí, ani nezapíše. Nedávno jsem měnil. Musel jsem nastavit jen dorazy předních oken a rádio.

...to,že byla odpojena bateria se dá pomoci VAGu hravě vyčíst. Nastavil sis jen dorazy a radio ale o tom dalším ani nevíš. Jedině VAG to prozradi. :)

Za týden po výměně baterky jsem byl na servisní prohlídce a VAG nic neprozradil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navyše si nie som istý, či tá úspora po pár serviskách bude až taká vysoká, že to dá trebárs na výmenu dverí, alebo nebodaj niečoho drahšieho. Ja som mal nemecký motor 2,0 MPI a 4 servisné prehliadky bez oleja (ale s materiálom) stáli v priemere cca 2800 Sk. Hoci by bolo všetko predražené povedzme o 50%, tak stále je to úspora iba 5.600 Sk. Temer 2x toľko stáli klapky klimatizácie, ktoré mi vymenili na kulanciu. Takže ak by som nechodil do servisu, vyšlo by ma to určite drahšie.

ano, sme velmi radi, ze v kazdom prispevku spomenies svoj dvoj liter !! :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navyše si nie som istý, či tá úspora po pár serviskách bude až taká vysoká, že to dá trebárs na výmenu dverí, alebo nebodaj niečoho drahšieho. Ja som mal nemecký motor 2,0 MPI a 4 servisné prehliadky bez oleja (ale s materiálom) stáli v priemere cca 2800 Sk. Hoci by bolo všetko predražené povedzme o 50%, tak stále je to úspora iba 5.600 Sk. Temer 2x toľko stáli klapky klimatizácie, ktoré mi vymenili na kulanciu. Takže ak by som nechodil do servisu, vyšlo by ma to určite drahšie.

ano, sme velmi radi, ze v kazdom prispevku spomenies svoj dvoj liter !! :D:D

co je na tom zleho?

vo fabii sa vyskutuje prave najmenej, takze je to rarita a urcite diely na neho su ine, tazko sa zhanaju, tak je dobre ze napise aky ma typ motora, vela to napovie.

Ja stale pisem ze mam HTP a nehambim sa za to, keby som mal 2,0 MPI, tiez by som to pisal, povazujem to za rozumne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja to píšem hlavne z istej ostražitosti. Keby som to neuviedol, určite by sa neraz stalo, že by sa do mňa obula plejáda ľudí (s 1,4 MPI alebo 1,2 HTP), ktorý by tvrdili, že to nie je tak, ako píšem, ale že je to inak. Takto napíšem, aký mám motor a nikto ma nenapadne, že to tak nie je (jedine majitelia 2,0 MPI, ak by som sa náhodou fakt zmýlil - čo sa samozrejme môže stať).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Vlastním Fabii rv. 2001 a chci se zeptat zde přítomných zda má ještě smysl jezdit na servisní prohlídky. Dávat jim cca 3500-4000,- Kč mi přijde každej rok dost. Většinou stejně vyměněj olej, filtr, nějakou tu kapalinu.....

Případně doporučte nějaký solidní servis v Praze.Díky za info!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastním Fabii rv. 2001 a chci se zeptat zde přítomných zda má ještě smysl jezdit na servisní prohlídky. Dávat jim cca 3500-4000,- Kč mi přijde každej rok dost. Většinou stejně vyměněj olej, filtr, nějakou tu kapalinu.....

Případně doporučte nějaký solidní servis v Praze.Díky za info!

No servisní prohlídky jsou potřeba stopro, jen jde o to, od koho si je nechat dělat...

Pokud si automechanik, tak spoustu věcí zvládneš sám, což asi nebude tvůj případ.

Pak určitě do servisu, ale určitě to nemusí být Škodovka.

Já dávám Fábku (i jiná auta) známému mechanikovi a vím, že to auto prohlídne a vymění co je fakt potřeba (většinou jsem přímo u toho...) a netahá ze mě žádný zbytečný prachy navíc a neúčtuje si za práci, kterou ani nedělal...

Coč je v některých (zdůrazňuji některých) značkových servisech běžný postup.

Ale každé auto potřebuje pravidelný servis včetně prohlídek podvozku a jiných komponentů a né jen vyměnit olej, filtry a jezdit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...