152 topics v tomto fóru

    • 123 odpovědí
    • 43 511 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 113 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3 320 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 193 zobrazení
  1. DX a AUX vstup

    • 53 odpovědí
    • 19 254 zobrazení
  2. Vše kolem navigace DX

    • 69 odpovědí
    • 26 654 zobrazení
  3. Označení rádia DX

    • 0 odpovědí
    • 269 zobrazení
  4. Kód multifunkčního volantu

    • 1 odpověď
    • 358 zobrazení
  5. Výměna symphony

    • 0 odpovědí
    • 329 zobrazení
  6. Vysúvacie autorádio

    • 0 odpovědí
    • 547 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2 296 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 888 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1 307 zobrazení
  7. Kód radia Rhapsody

    • 2 odpovědi
    • 853 zobrazení
  8. Cd do navigace

    • 81 odpovědí
    • 51 285 zobrazení
  9. Mapy do Kenwood DDX

    • 1 odpověď
    • 785 zobrazení
  10. Radio nejde vypnout

    • 5 odpovědí
    • 2 212 zobrazení
  11. odblok radia symphony

    • 1 odpověď
    • 843 zobrazení
  12. Parrot MKi 9100

    • 0 odpovědí
    • 1 578 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1 157 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1 394 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 11 835 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2 426 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5 281 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1 726 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?