Ak si aktualizuješ mapy cez USB C, treba to nechať zasunuté v aute a mapy sa postupne stiahnu. Na obrazovke sa žiadna informácia o sťahovaní nezobrazuje. Môže to trvať niekoľko týždňov a komplet stiahnuté to bude, keď sa zmení číslo máp.
Tak europoslanec za ANO Ondřej Knotek se vyjádřil, jak pravděpodobně bude postupovat, co by zpravodaj k návrhu EK za nový emisní cíl EU pro rok 2040, tzv. Fit for 90.
Zajímavý videorozhovor....
Jsem objednaný na servis za 10 dní, zatím dovolenou po ČR prý mohu absolvovat. Jsem zvědavý, jestli se kontrolka při regeneraci znovu rozsvítí. Technik říkal, že by to měl být senzor NOX. Naštěstí se dělá v druhovýrobě ( 4 tis.) , katalyzátor, s největší pravděpodobností, by to být neměl, tam je cena 60 tis...
Stává se že domeček na bloku motoru trochu popraskal a špinil motor pod sebou (filtr od oleje atd). Ale unik byl naprosto minimální a dolévání mezi výměnou to snad nikdy nevyžadovalo.
@suri., ďakujeme za tvoj príspevok o tom, ako si absolvoval normálne 4:20 až 5:40 hodinovú cestu (podľa Google Maps od okraja Prahy) za 3,5 hodiny s autom so spaľovacím motorom pri priemernej rýchlosti 150 km/h. Tu vo vlákne o Elroqu to je naozaj užitočná informácia pre všetkých, ďakujeme.
P.s.: Z centra Prahy do centra Zvolena sa to dá dať podľa ABRP na Elroqu za 4:04 h aj s dvoma zastávkami na nabitie. Koniec sveta.
V červnu jsem byl na chipu u PowerTec, včera jsem jim volal a ptal se jestli nemůže ta častější regenerace být větší kouřivostí díky chipu, podle nich je to spíš způsobem jezdění a tankováním Vervy, která je přeaditivovaná a tím dochází k větší kouřivosti a doporučil mi čistou naftu od Eurooilu. Nicméně jezdím celou dobu jen na Vervu.
Zdravím,
ja mám vyrobené auto 19.08.2024 , a už sa dalo našťastie dokúpiť bezdrôtové pripojenie, takže android auto ide aj bez kábla čo je super.
auto som objednával cc 3 mesiace pred jeho vyrobením, nakonfiguroval som si ho sám.
len pre info
pojde novy dpf s katom a je to vybavene , ak je sporadicka mozn o zacat normalne jazdit lebo 15tis rocne na dizel je proste pruser a pouzivat aditiva plus to poriadne prebehnut , vacsinou je to potom ok
Takže poznatek je takovej, že mechanismus jde vymontovat bez vytažení sedačky. Musí se sundat ta páka (2 torx), pak růžice, která se samozřejmě rozpadla. Potom se sudá ten ochranej plast (1x torx, na rozpojení plastu a potom šroub na křížák pod tím plastem). Pak se demotuje celej ten mechanismus (3x šroub 6mm) a sedačka spadne dolů.
No zjistil jsem, že ten cvrk toho mechanismu funguje jenom jedním směrem a to pouze sedačka nahoru, dolů je to zaseklý. Mechanismus má v sobě nějakej cvrk (řehtačku), kterej má jít jenom na obě strany a není to v domácích podmínkách rozebiratelný.
Takže pokud to funguje aspoň jedním směrem, tak je ideální venku s tím cvrkem zatočit, ať se posune to ozubený kolečko do jiné polohy (stačí pole mě trochu), ale možná se s tím nemusí točit vůbec a nasadit ten cvrk zpátky, když je sedadlo v dolní poloze a nechat to tak. Mechanismu stojí cca 3 500 kč, takže zatím jsem tam páku nemontoval a nechal sedadlo dole.