Mel jsem SIII s columbem mapy jsem stahoval pravidelne ( a nahraval je i znamim do 4 superbu) 6 let jsem jezdil na vestavenou navigaci ale uz od lonskeho roku silene moc nesmyslu ..posilala na dalnice co se mely otevrit az za 4 mesice neznala kruhace co byly pres rok mockrat uplny nesmysl a neumela se vyhnout pruserum .Waze lepsi ale taky se me parkrat stalo spis na slovensku ze se stratil
prijem dat a napr v Martine pri prujezdem mestem pres nadjezdy napsala at jedu uplne obracene .Superb 4 iV mam teprv 14 dni tak se stim ucim v original mape vubec nesedi cteni znacek auto vam sejme 50 co byla na odboceni nebo zpamaleni drzi i po krizovatkach nebo po konci zakazu auto pak nesmyslne jede pomalu ostatni na vas troubi taky uz me to zkouselo poslat kde to smysl nedavalo.. zas to promita na Het.disp. Google taky promita sipky Waze ne ..zatim zkousim co me sedne vic...
Dvanáctiválcový motor umírá. Kromě několika málo vzdorovitých snah udržet tento monstrózní motor při životě většina společností zmenšila objem motorů nebo je elektrifikovala, protože The Man tvrdě zakročil proti motorům chrlícím emise a žíznivým po palivu. Rolls-Royce je jedním z mála zbývajících snílků. Jeho 6,75litrový vidlicový dvanáctiválec je všudypřítomný – pomník luxusu a výkonu, který nějakým způsobem obstál ve zkoušce času v éře zmenšování. Ani Rolls-Royce není imunní vůči elektrifikaci V roce 2023 společnost uvedla na trh Spectre – elegantní náhradu za ukončený Wraith. V tomto případě se však Spectre vyhnul svému ikonickému motoru V12 ve prospěch masivní baterie a dvou […]
Článek Nepotřebujete dvanáctiválec: Proč je nový výkonný vůz od Rolls-Royce lepší jako elektromobil? se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz.
Zobrazit celý článek
Před rokem jsem se na to posílal dotaz výrobci a nejde/nešlo to.. Mám také 7/24
Takže máme rádio jako kráva k 💩 a jen zbytečně zabírá místo.
Datum: 9. 8. 2024 8:38:59
Předmět: RE: Ticket: E74D2B466E33D Smartlink
Dobrý den pane Vitmane,
děkujeme za Váš email.
V současné době není možné pro Váš vůz aktivovat rozhraní SmartLink.
Dle našich informací se plánuje možnost dodatečné aktivace SmartLinku v budoucnu, bohužel zatím neznáme přesný termín.
S pozdravem
ANTONÍN HRUŠKA
Service provider for Škoda Auto a.s., VAC/5 – Customer Care, Support Specialist
Škoda Auto a.s., tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II
293 01 Mladá Boleslav, Czech Republic
connectivity.helpdesk@skoda-auto.cz
Dobrý den,
Můžu se zeptat jak jste namontoval úhlové lišty? Mám také Karoq sportline, ale nikde žádné otvory pro šrouby nebo cokoliv jiného pro uchycení v kufru nemám.
Děkuji
Modul tlacitek jde pomerne snadno rozebrat a po vycisteni membrany a tisteneho spoje modulu isopropylalkoholem, technickym benzinem nebo lihem bude chodit jako novy.
Stejny problem jako stavkujici startovaci tlacitko.
Sundat tape cirunk jsou takové kulaté otvory, které je třeba otevřít. Je taková kolejnice, že jsem to vystříkal čističem brzd. Párkrát jezdit oknem. Dát bílou vazelínu. Párkrát projet a je po pískání.
Zdravím,
nedávno se mi začala ztrácet voda (motor BJB) (nebyl to velký únik, jen pár kapek pod motorem na zemi). Pak mi zahlásil maxík, že málo vody, tak jsem dolil. Teklo to u příruby pod tandemovým čerpadlem, to se vyměnilo za kvalitní i s čidlem na vodu, obě od FEBIho.
Ještě před výměnou se ale začala zvedat ručička na teplotu vody při jízdě do kopce (nemusel být velký, stačilo jet do vedlejší dědiny se zahřátým motorem a ručička i při klidné jízdě a ne moc velkého kopečku byla i tak mírně nad 90°C. I když jedu po rovince a dávám tomu kartáček do 3000-3500 otáček/min, tak se ručička ani od 90ky nepohne, vždy ale kopec i mírný je problém. Teď jsem jel delší dobu do kopce (venku bylo asi 22°C, možná ani to ne) a ručička vyšplhala na 100°C, potom, jak kopec končil a jelo se z kopce, tak to do minuty, max. dvou kleslo opět na 90°C. Myslel jsem, že se to děje i díky tomu úniku, ale i po výměně problém s přehříváním přetrvává. I když je venku 30°C, tak voda nejde do červeného a ani jednou nešla, nejvíc jsem se dostal dvakrát na těch 100.
Ještě doplním, že jsem měnil kondenzátor na klimatizaci a klimatizace stále nejede (měl jsem o tom zde téma, kdyby to nějak pomohlo k tomuto tématu třeba). Od té doby se nějak zhruba začala zvedat ta teplota, ale co to má společného s chlazením vody... K tomu mi nefunguje pravá servo klapka na topení, takže když dalm teplotu na Climatronicu na HIGH, od prostředního pravého výdechu + celá pravá strana studená.
Rozvody se dělaly při 200 000, ale to bylo ještě v rukou předešlého majitele a netuším, jestli se měnila za něho společně s rozvody i vodní pumpa. Termostat netuším, jak poznat, že je vadný (auto se zahřeje normálně). Emulze na víčku od vody není a nebyla, ani v expanzní nejsou a nebyly bublinky (jedině teď, protože se odvzdušňuje systém, měnila se příruba a mechanik vypustil celý systém).
Za jakoukoliv pomoc budu moc vděčný, díky!
Daniel
Dobrý den.
Mám ten samý problém jako cz-marty, akorát, že na sedadle spolujezdce.
Páka je na tvrdo a sedadlo je na maximální výšce a nejde dolů (je jedno jestli je sedadlo zatížené, nebo nezatížené, nejde dolů tak i tak). Musí se vytáhnout sedačka ven, nebo to lze opravit bez demontáže sedačky?
Je to Octavia 1 rok 2001, facelift.