Alesss Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Zdravím všechny, chci se Vás zeptat, ozývá se mi cvakání (zní to jako relé) na levé straně přístrojové desky. Nevíte jak na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alesss Vloženo 13. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu. Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu. Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to? Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají. Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alesss Vloženo 13. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu. Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to? Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají. Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou. Cvakají naprázdno po celou dobu jízdy a všiml jsem si, že někdy i po vypnutí motoru. Dnes jsem zjistil že střídavě cvakají obě relátka od vyhřívání sedadel. Je možný, aby byly obě relátka rozbitý? Nebo nevím jakou to má souvislost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagič Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Me tam taky neco cvaka, ale pouze jen ,kdyz je auto studeny a v 2500 otackach. Nevi nekdo proc to cvaka ? a jak to odstranit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Cvakat za studena při 2500 ot by to mělo už se to tady taky probíralo,mě to cvaká taky,má to nějakou souvislost s teplotou vody,ono vytáčet studenej motor není moc dobrý.Ale co je to za relé to sem nezjišťoval.Takže to závada není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Cvakat za studena při 2500 ot by to mělo už se to tady taky probíralo,mě to cvaká taky,má to nějakou souvislost s teplotou vody,ono vytáčet studenej motor není moc dobrý.Ale co je to za relé to sem nezjišťoval.Takže to závada není. To bude relé pro předehřev vody nebo co to je u ropáků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu. Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to? Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají. Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou. Cvakají naprázdno po celou dobu jízdy a všiml jsem si, že někdy i po vypnutí motoru. Dnes jsem zjistil že střídavě cvakají obě relátka od vyhřívání sedadel. Je možný, aby byly obě relátka rozbitý? Nebo nevím jakou to má souvislost. A nemáš náhodou zapnutý výhřevy do sedaček? Nebo nějakej kraťas někde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Cvakat za studena při 2500 ot by to mělo už se to tady taky probíralo,mě to cvaká taky,má to nějakou souvislost s teplotou vody,ono vytáčet studenej motor není moc dobrý.Ale co je to za relé to sem nezjišťoval.Takže to závada není. To bude relé pro předehřev vody nebo co to je u ropáků. to ee, relátka pro dohřívaní vody jsou pod kapotou u kabelovýho kanálu nad posilovačem brzd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ywes Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu. Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to? Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají. Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou. Cvakají naprázdno po celou dobu jízdy a všiml jsem si, že někdy i po vypnutí motoru. Dnes jsem zjistil že střídavě cvakají obě relátka od vyhřívání sedadel. Je možný, aby byly obě relátka rozbitý? Nebo nevím jakou to má souvislost. A nemáš náhodou zapnutý výhřevy do sedaček? Nebo nějakej kraťas někde... Suhlas, mne ked mam zapnute ohrievanie sedaciek, tak to cvaka pravidelne, az kym ich nevypnem. Je to logicke, ohrievanie sedadla je nastavene na isty stupen, ked ho dosiahne tak sa opoji potom uz len udrziava...vtedy to cvaka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagič Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 Cvakat za studena při 2500 ot by to mělo už se to tady taky probíralo,mě to cvaká taky,má to nějakou souvislost s teplotou vody,ono vytáčet studenej motor není moc dobrý.Ale co je to za relé to sem nezjišťoval.Takže to závada není. to jsem rad dik ,octu nemam moc dlouho tak jeste plno veci nevim, ale jsem tu kazdej den tak to dozenu brzo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alesss Vloženo 15. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu. Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to? Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají. Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou. Cvakají naprázdno po celou dobu jízdy a všiml jsem si, že někdy i po vypnutí motoru. Dnes jsem zjistil že střídavě cvakají obě relátka od vyhřívání sedadel. Je možný, aby byly obě relátka rozbitý? Nebo nevím jakou to má souvislost. A nemáš náhodou zapnutý výhřevy do sedaček? Nebo nějakej kraťas někde... Suhlas, mne ked mam zapnute ohrievanie sedaciek, tak to cvaka pravidelne, az kym ich nevypnem. Je to logicke, ohrievanie sedadla je nastavene na isty stupen, ked ho dosiahne tak sa opoji potom uz len udrziava...vtedy to cvaka... Mě to cvaká, i když nemám zapnutý vyhřívání sedaček cvaká to prostě pořád, třeba každých 30 s. nebo po minutě. je to různý, pochobil bych, že to cvaká když jsou zaplý, ale ne naopak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RuleZZzz Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Chlapi, mám taký problém na mojej Octavii 1, 1999, novší interiér - mám problém s vyhrievaním sedačiek. Spolujazdcova sedačka pri zapnutí na polohu číslo 5 hreje celá, hreje silno, bez problému. Pri otočení spolujazdcového ovládača pekne relátko cvakne a keď sa sedačka rozohreje potom ho vypne, keď sa ochladí znova cvakne atď. Problém je však v šoférovej sedačke, tu keď zapnem výhrev na polohu číslo 5, tak sedačka chvíľku hreje, potom relátako cvakne, ale sedačka nie je moc rozhoriata, potom výhrev vypne a už sedaču neohrieva. Celý proces výhrevu trvá cca. 15 - 20 seknúd. Pri opútovnom potočení výhrevu relátko opäť cvakne a začne šoférovu sedačku vyhrievať ale zase len na krátku dobu a potom znova cvakne a výhrev skončí. Nikedy keď keď ju dám späť na pozíciu "0" a potom znova na pozíciu "5" tak už relátko ani necvakne a už ani sedačka nehreje. Spolujazdcova sedačak reaguje normálne, ale šoférova robí problém. Neviem teraz, či je problém v relátku alebo v sedačke. Viete mi poradiť, kde presne mám hľadať to relátko na šoférovu sedačku a ako je označené a či je možné ich zameniť (pre skúšku správnosti relátok) so spolujazdcovým relátkom? Ak by nebola chyba tu - tak je to zrejme v sedačke - dá sa to nejako opraviť? Ďakujem za všetky postrehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RuleZZzz Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 nikto nič? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.