Publikováno Leden 22, 200817 r Zdravim, po tyzdni sledovania som zistil ze mi niak divne ukazuje okamzitu spotrebu ked brzdim. Idem to trochu rozpisat. jazdim vacsinou po meste, takze stojim skoro na kazdom kroku. Nezvikol som mavat zapnutu okamzitu spotrebu aby som neplakal za volantom. Ale teras som si vsimol ze ked idem napr. 50km/h nepridavam ani nebrzdim tak je okamzita spotreba okolo 5L. akonahle pustim plyn tak ukaze 0,0 co je zevraj normalne lebo vtedy ide auto iba na vzduch. Ale ak pri 50ke vyradim rychlost tak skoci spotreba na 3,5 a akonahle zacnem brzdit tak zacne po sekunde ukazovat o 1L viac. az kym nezabrzdim potom to skoci na 1L/h. ked stojim na mieste a stlacam brzdu tak to na spotrebu vpliv nema. Neviete co s tym je????
Leden 22, 200817 r Mě to dělá taky a jel jsem i s dalsíma dvěma octama a bylo to stejné,tak to asi tak má být nebo ne?
Leden 22, 200817 r Ukazuje ti to normálně. Je to i logické, kdyý jedeš bez plynu, nic to nežere, když vyřadíš, motor začne brát trochu paliva, kdyý se zmenšuje rychlost na neutrál, tak to musí žrát víc, menší rychlost - delší doba na ujetí 100 km.
Leden 22, 200817 r Autor Ukazuje ti to normálně. Je to i logické, kdyý jedeš bez plynu, nic to nežere, když vyřadíš, motor začne brát trochu paliva, kdyý se zmenšuje rychlost na neutrál, tak to musí žrát víc, menší rychlost - delší doba na ujetí 100 km. no ale ked vyradim tak by mal motor zrat 1L ako na volnobeh a nezavysi to od rychlosti ked idem 150km/h tak je to to iste ako ked idem 50km/h
Leden 22, 200817 r no ale ked vyradim tak by mal motor zrat 1L ako na volnobeh a nezavysi to od rychlosti ked idem 150km/h tak je to to iste ako ked idem 50km/h Ale záleží, když je auto v pohybu, tak se měří spotřeba v litrech / km. něcona čtení http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=9399 Upraveno Leden 22, 200817 r od KaJe
Leden 22, 200817 r Ale záleží, když je auto v pohybu, tak se měří spotřeba v litrech / km.něcona čtení http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=9399 Cau cetl sem si odkaz na forum co jsi zde pichnul a docela sem se pobavil...teda cele 4 strany sem nedal, nekdy se tu opravdu resi hovadiny...srovnavat spotrebu s vyrazenym a zarazenym stupnem (to by jsi z toho kopce musel jet aspon 20 minut :-)) to je jako premyslet jak dlouho blikat blinkrem pred krizovatkou aby jsi nezatezoval alternator a tim padem setril spotrebu :-D
Leden 22, 200817 r Cau cetl sem si odkaz na forum co jsi zde pichnul a docela sem se pobavil...teda cele 4 strany sem nedal, nekdy se tu opravdu resi hovadiny...srovnavat spotrebu s vyrazenym a zarazenym stupnem (to by jsi z toho kopce musel jet aspon 20 minut :-)) to je jako premyslet jak dlouho blikat blinkrem pred krizovatkou aby jsi nezatezoval alternator a tim padem setril spotrebu :-D JJ plně s tebou souhlasím někdy je to o nervy
Leden 23, 200817 r Autor ale v tom odkaze je debata o tom ze co je uspornejsie. Ja tu riesim to ze preco pri vyradenej rychlosti a zoslapnuti brzdy stupa spotreba kazdu sekundu o lyter hore az kym nepustim brzdu.
Leden 23, 200817 r ale v tom odkaze je debata o tom ze co je uspornejsie. Ja tu riesim to ze preco pri vyradenej rychlosti a zoslapnuti brzdy stupa spotreba kazdu sekundu o lyter hore az kym nepustim brzdu. Ahoj, to nebyla poznamka k Tvemu problemu...jen me napadlo, nemas starsi octu? ja mam PP ktery neumi ukazovat okamzitou spotrebu na miste (ukazuje tu co byla pred zastavenim) a pri vyrazene rychlosti ani nevim - je to dano urcite softwarem. prepne se ti to teda na litry/hod kdyz stojis?
Leden 23, 200817 r Tak asi takhle. Spotřeba se za jízdy uvádí v l / 100 km. Otáčky motoru jsou pořád stejné, tedy stejná spotřeba motoru. Pojedeme tedy na ten neutrál. Příklad: Rychlost 100 km/h - PC ukazuje spotřebu 2 litry - ztoho plyne, že za hodinu ujedeš 100 km a spálíš 2 litry paliva. Rychlost 50 km/h - PC ukazuje spotřebu 4 litry - ztoho plyne, že za hodinu ujedeš 50 km a aby si ujel těch sto, kdy se měří spotřeba, musíš jet 2x tak dlouhou dobu a to se bude rovnat těm 4 litrům. Toto je jen příklad, kdy jsem si dosadil čísla, aby se to hezky počítalo. To jen pro různé rejpali, co se chytají každého slova a písmenka.
Leden 23, 200817 r Autor takze mi chces povedat ze na neutral je pri brzdeni normalne mat okamzitu spotrebu okolo 12,5 13,5 lytrov???
Leden 23, 200817 r Ukazuje ti to normálně. Je to i logické, kdyý jedeš bez plynu, nic to nežere, když vyřadíš, motor začne brát trochu paliva, kdyý se zmenšuje rychlost na neutrál, tak to musí žrát víc, menší rychlost - delší doba na ujetí 100 km.
Leden 23, 200817 r takze mi chces povedat ze na neutral je pri brzdeni normalne mat okamzitu spotrebu okolo 12,5 13,5 lytrov??? To že ti to ukazuje takové hodnoty si nepsal. A jestli si znova přečteš mé příspěvky, tak to jsem nenapsal.
Leden 23, 200817 r Autor Som napisal ze ked brzdim tak stupa okamzita spotreba kazdou sekundou o liter takze ked jemne brzdim napr zo 180 na 60 tak za tych 10 15 sekund sa ta spotreba pohybuje v dost vysokych hodnotach. A ja neviem v com je chyba.
Leden 23, 200817 r Autor niekedy to skace aj po dvoch troch litroch ale to len obcas v zasade to pravidelne stupa po litry
Leden 23, 200817 r Tak fajn. Je mi sice divné a nechápu proč člověk jezdí rychlostí až 180 km na neutrál, ale o tom tedy nemluvíme. Ukazuje ti správně a ukazuje to takhle snad všem. Je asi logické, že čím menší rychlost, tím větší spotřeba, tedy až do té chvíly, než se začne spotřeba počítat v litrech za hodinu. V kolika je to kilometrech ale nevím, odhaduji že to bude asi tak někde, kde se také deaktivuje ABS, plus minus 5 km/h. Já to moc nesleduju, mám tam danej skoro pořád teploměr, ale jak říkáš při brždění u křižovatek 10 litrů vidím bežně, ale je to otázka pár metrů, takže aby to ovlivnilo celkovou spotřebu, to moc ne.
Leden 23, 200817 r Autor ok, dik, asi mas pravdu, necham si to prejst hlavou a do rana sa z toho vyspim. Dik za vysvetlenie
Leden 23, 200817 r Ono se to zdá jako hrozná blbost a nelogičnost, ale je to tak, někde jsem o tom četl, proto to vím.
Leden 24, 200817 r a neni to proto,ze kdyz brzdis, tak nejaky vykon jde do brzd,ci abs? Vykon tam jde - prace vakuoveho cerpadla, samotné žárovky od brzdy mají u liftu dohromady asi 60W, neni to moc, ale malicko to altik zatizi...nadruhou stranu není to tolik aby z toho PP blaznil, daleko více sedi vysvetleni co uz napsal KaJe Hlavne bych tyhle nuance neresil a soustredil se na bezpecnou a plynulou jizdu...jeste nikdy sem nevyradil ve 180 :-) nic ve zlem...
Leden 24, 200817 r 13 litrů na neutrál je nějaká blbost. Dneska jsem to schválně testnul. Při 110 km/hmi to žere 0,9, při 50 km/h okolo 1,8-2,0. A když jsem brzdil ze 120 na 50, tak při brždění to počítalo změny v řádu 2 desetin litru, dostal jsem se z 1,1 na 1,3 a teprve když jsem se dalších pár sekund vlekl, tak to dál pomalu po desetince stoupalo. Ale nikdy jsem na neutrál neviděl vyšší číslo než 4, a to jen v případě, že vytočím za II. do plných (115) a pak vyřadím ....
Leden 27, 200817 r Ukazuje ti to normálně. Je to i logické, kdyý jedeš bez plynu, nic to nežere, když vyřadíš, motor začne brát trochu paliva, kdyý se zmenšuje rychlost na neutrál, tak to musí žrát víc, menší rychlost - delší doba na ujetí 100 km. Rozumim, co myslis. Ale teoreticky, kdyby jsi nechal motor bezet na neutral a stal (0km/h), tak by PP musel ukazovat ∞ l/km, nebo ne?
Leden 27, 200817 r Rozumim, co myslis. Ale teoreticky, kdyby jsi nechal motor bezet na neutral a stal (0km/h), tak by PP musel ukazovat ∞ l/km, nebo ne? Ne! Když auto stojí tak se měří spotřeba v litrech na hodinu.
Leden 27, 200817 r Ne! Když auto stojí tak se měří spotřeba v litrech na hodinu. Aha. Jsem nevedel, dik za info.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.