Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prohledal jsem web, ale nenašel konkrétní radu co přerušit u OII TDi a dát tajný vypínač? Tak aby to bylo bezpečné ... žavení, čerpadlo či co?

Líbí se mi toto řešení na magnet Jednoduchý imobilizér - Flajzar

nebo bastl řešení pro domací kutily

Poraďte co a ne kde, chtěl bych si to urobit uplně sám ;)

Když jsem kupoval auto, chtěl jsem aby mi udělali přímo v prodejně také tajný vypínač na čerpadlo, ale bylo mi řečeno, že fabrika nedoporučuje přerušovat el. vedení a dávat žádný vypínač, v důsledku CAN BUSových sběrnic by to prý dělalo potíže a řídící jednotka by hlásila chyby.

No a čo, že zahlási chybu? Chyba sa dá vymazať, to za prvé, a ak sa objaví trebárs len raz, tak zmizne časom aj sama. A za druhé, zlodejovi bude auto bez chyby načo? Háá?

no, ja chtel na GO700 handsfree kvuli hlasitosti vyzvaneni taky pridat do obvodu odpor, aby se to ztlumilo a bylo mi receno to samy co Brumovi. a me osobne by mozna trosku vadilo,ze to furt hlasi nejakou chybu a hlavne nejistota, co se muze casem s elektronikou auta stat...do toho bych fakt nesel, tohle uz neni favorit...

co treba nejakej elmg ventil na uzavreni privodu paliva?

Ale veď ak nezabudneš ten systém odpojený, tak to žiadnu chybu hlásiť nebude. Netreba z toho robiť strašiaka. Iste, nie je to Favorit a nedá sa spojiť hocičo s hocičím. Ale v pohode sa dajú robiť zásahy do elektroinštalácie, pokiaľ človek presne vie čo robí a urobí to na úrovni!

jasne, ale nedal bych si do auta nic, s cim si nerozumi

  • Autor

Chyby beru jako nepříjemnost, na druhou stranu by chyba měla vzniknout jen pokud zapomenu přepnout tj. v 1% případů.

Trápí mě spíš situace kdy při plné rychlosti dojde k odpojení palivového čerpadla. Co to uděla s motorem? O vypnači celé řídící jednotky řači neuvažuju .... a samoyřejmě záruka na elektriku :unsure:

No ak ktorýkoľvek diel prestane fungovať za jazdy, tak by sa nemalo nič stať, akurát motor nepôjde. Rovnako, ako keby došlo palivo. Ale nevidím dôvod, aby niečo malo prestať fungovať. Ak sa vyslovene nepoškodí relé alebo kabeláž (ale relátka aj kabeláž už v aute beztak sú), tak by to malo fungovať. Takže už len spoľahlivo vyriešiť ovládanie relátka, ideálne tak, aby sa už po zopnutí držalo v zopnutom stave samo.

  • Autor

A jak TDI obecně svěčí dojití paliva? Třeba u CRDI mě před tím varovali, že může odejít vysokotlaký čerpadlo ....

To netuším, ale zase sa to môže stať hocikomu. Ale snáď to potom netreba krvopotne a zdĺhavo odvzdušňovať ako kedysi Aviu.

Tajný vypínač jde udělat aniž by ti to hlasilo jakoukoliv chybu i při zapomenutí, ale svěř to někomu kdo se tím zabývá. Nedoporučuju přerušovat pal. čerpadlo! Tel. mute je u OII možný zapojit bez odporu přímo na rádio.

Já bych dopručil přerušit spínací napětí starteru , spínat nově relátkem.

Relé spínat - zemnit vypínačem nebo i tlačítkem současně se startováním.

Zemnění má výhodu 1 drátu proto,že + dodá orig. od spínací skříňky.

To by som nerobil z niekoľkých dôvodov:

1) Je to najbežnejší spôsob, popisuje sa v každom návode k alarmu.

2) Ak auto ani nepretočí štartérom, nie je nič jednoduchšie, ako pripojiť na štartér 12V drôtom.

3) Auto bez funkčného štartéra sa dá roztlačiť.

Neví zda má zloděj dost času na to aby se složitě dostával ke starteru a s kabelem.

Většinou je toto zabezpečení jako další k alarmu nebo jinému zabezpečení.

Roztlačení v jednom nebo ve dvou u Octy si nedovedu představit.

Pokud budou mít evidentní zájem tak auto naloží na odtahovku, ale ostatní víc než jedno zabezpečení odradí.

Tajný vypínač jde udělat aniž by ti to hlasilo jakoukoliv chybu i při zapomenutí, ale svěř to někomu kdo se tím zabývá. Nedoporučuju přerušovat pal. čerpadlo! Tel. mute je u OII možný zapojit bez odporu přímo na rádio.

a tel.mute zabezpeci auto jak?

Tajný vypínač jde udělat aniž by ti to hlasilo jakoukoliv chybu i při zapomenutí, ale svěř to někomu kdo se tím zabývá. Nedoporučuju přerušovat pal. čerpadlo! Tel. mute je u OII možný zapojit bez odporu přímo na rádio.

a tel.mute zabezpeci auto jak?

Tak to by zaujimalo aj mna :o

no, ja chtel na GO700 handsfree kvuli hlasitosti vyzvaneni taky pridat do obvodu odpor, aby se to ztlumilo a bylo mi receno to samy co Brumovi. a me osobne by mozna trosku vadilo,ze to furt hlasi nejakou chybu a hlavne nejistota, co se muze casem s elektronikou auta stat...do toho bych fakt nesel, tohle uz neni favorit...

co treba nejakej elmg ventil na uzavreni privodu paliva?

kdyby jste četli řádně!

  • 2 týdny později...

KamoPaja - keď traja roztlačia Aviu (ale s teplým motorom), prečo by dvaja neroztlačili Octaviu?

Muj nazor je, ze ridici jednotka si pravdepodobne hlida odpor nebo proud pal. cerpadla a pokud se hodnoty lisi, tak RJ nahlasi chybu. Takze pokud se nepletu,tak by stacilo odpojit cerpadlo a misto toho tam dat nejaky odpor, ale pokud si hlida i proud nebo meri ten odpor nejak presneji tak tam bude treba dat vykonovy odpor adekvatni k vykonu cerpadla a to uz asi bude slusne topitko.

Je to dosť pravdepodobné. Ale je aj možné, že sa sleduje tlak paliva v potrubí a pokiaľ nedôjde k nárastu tlaku paliva v potrubí po zapnutí čerpadla, tak sa čerpadlo preventívne odpojí, lebo sa predpokladá, že je vadné čerpadlo alebo nebodaj deravé potrubie. Ale je to len moja domnienka.

Myslím, že by úplne stačilo zaradiť do palivového potrubia nejaký ventil, ktorý by bol ovládaný tajným spínačom, alarmom alebo inak.

Ten ventil by byl asi nejjednodussi, ale zajimaly by me za jak dlouho po zastavení ventilu prestane motor bezet, za jakou dobu po zapnuti ventilu bude motor pripraven a taky co se stane s cerpadlem kdyz bude tlakovat do uzavreneho systemu. V tomto pripade taky nebude tlak a RJ zahlasi chybu (nevim kde je tlak mereny a jak a jestli vubec). Idealni by bylo to vyzkouset, jestli ma nekdo tu moznost - zajimal by me predevsim motor 1.6. Dik, Petr

:D:D Musím se smát.Dá se to udělat moooc jednoduše,sice by to -pokud zapomene spínač zapnout hlásilo jednu závadu,což ale není absolutně na škodu,ale zloděj na to bude krátký a ani jakoukoli diagnostikou by nenastartoval(nejde o přerušení diag.zásuvky).Ale nikomu nebudu psát,jak na to.Svěřte to někomu,kdo se tím zabývá.Já to tu napíšu,přečte si to 5 lidí z fóra a dalších 20 zlodějů a je to v prdeli

Mimo chýb airbagov by tie ostatné chyby nemali ničomu vadiť.

Ak sa uzatvorí palivové potrubie až za palivovým filtrom, tak sa nič nedeje, v palivovom filtri je ventil, ktorý reguluje tlak paliva a prebytočné palivo sa vracia späť do nádrže prepadom.

Upraveno od Diamant

precetl jsem to dvakrat a stejne moc nerozumim.

vzdyt prece pokud budu mit napr na imo relatku ju alarmu napojene cerpadlo paliva pak az po vypnuti motoru a zamknuti auta se okruh palivoveho cerpadla prerusi. nebo si OII nejak hlida vsechny okruhy i kdyz je zamcena a ma vypnuty motor? prominte mozna hloupou otazku. elektronikou jsem zkoncil u O1 a jen procitam fora, jelikoz jednou bych moc rad parkoval take OII v garazi

  • 2 měsíce později...

Myslím, že by nemal byť problém, ak odpojíš čerpadlo pri zamknutí auta.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.