Romariooo Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 MartinRS: šikovnej to chlapec! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 21. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Novi37 ok pane :-))))) Romariooo... děkuji pane ale znáš to občas vše nejde hladce a člověk se zasekne nad záludností atd....jako ted ta FRS překryt je natmelen a dostat to do origo míst je nesmysl.......a to jsem dokonce hledal foto FRS s PDC a žádné jsem nenašel jen to že to také někdo řešil a nedořešil :-)))) M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Novi37 ok pane :-)))))Romariooo... děkuji pane ale znáš to občas vše nejde hladce a člověk se zasekne nad záludností atd....jako ted ta FRS překryt je natmelen a dostat to do origo míst je nesmysl.......a to jsem dokonce hledal foto FRS s PDC a žádné jsem nenašel jen to že to také někdo řešil a nedořešil :-)))) M. Tak sem Marťas tady na fóru našel origo senzory na FRS http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=58156 ale já i přítulka sme na to koukali a co se týče vzhledu, tak se nám stějně líbí více tvá varianta, takže si to zkus nechat patentovat u škodovky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 23. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Jeee děkuji no než jsem začal vrtat tak jsem hodně dlouho zvažoval a měřil prostory pod nárazníkem....a jako do origo míst to dostat na již RS nárazník je takřka nesmysl.......mě se to také takto zamlouvá dělám vše jako by to bylo pro mne!!!!!!! :-)))))M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 ale jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 23. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 :-))))čekal jsem až to někdo napíše......odvrtával si opatrně ze zadu dvojí plášt :-)))))????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 (editace) víš jak: Nikdy neříkej že NEJDE, vždy se najde nějakej blbec kterej neví že to nejde a udělá to zezadu jsem opatrně odřezával až jsem měl okénko na uchycení pak jen díru a bylo Editováno: 23. Únor 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 23. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 jj já si řikal když jsem koukal ze zadu na rozpláclé lepidlo všude tak že bude problem :-)))))))hlavní je že každý máme řešení :-)))))stejnak si řikám proč škodovka neudělala nový nárazník jako celek a ne tento dvojitý..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Aby se RS spodek dal domontit na i na ne-RS hořejšek a byl tak větší kšeft? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 23. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 jedině tak jinak nevim.....jako tuzing od jiné f bych to chápal jako doplněk ale toto je od škody zajímavé že neudělali jeden celek......:-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bylzde Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 víš jak: Nikdy neříkej že NEJDE, vždy se najde nějakej blbec kterej neví že to nejde a udělá to zezadu jsem opatrně odřezával až jsem měl okénko na uchycení pak jen díru a bylo Ty jsi byl v kině na Líbáš jako bůh ne? Tam tahle citace byla:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 v kině jsem byl naposled před cca 4 roky (rychle a zběsile I) a to co píšeš je myslím novinka. ten citát jelikož je ze života tak mi kdysi utkvěl v paměti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Já se do toho vmísím jen s takovým malým postřehem. On se vždy najde blbec, o to nic, ale u Vaši bych tento termín zrovna nepoužíval, stejně tak i u Martina a dalších zdejších šikovných kluků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 26. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 Okta na Zaslení a opravu zámků plus domontovat rakso dálku.....okta s 300Tkm a majitel spokojen jak krásně šlape..... po rozebrání zjištěny klasické lanovky drátu atd....hrůza co lidi dokážou a odtržená a poničená ochraná folie dveří nemluvě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 27. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 Octavia II 2006/6 1.9TDI 77KW s docela pěknou vybaveností na montáž MAXIDOTU a opravu RADIA a rovnou je toto vozítko na prodej má to komplet RS paket,PDC předek zadek,xenony s naklápěním origo,dual klima,4xel.okna,17all kola RS,tempomat,výhřev sedadel atd.....najeto 53Tkm serviska auto je dovoz BELGIE a bylo tuklé na zadek vše luxusně opraveno žádný bastl..... cena k jednání 289Tkč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 1. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 (editace) Okta I na montáž radia symphony MP3 a dopojení CAN vedení pro správnou funkci radia a oprava klasického chaosu u ISO konektorů...:-))))) Editováno: 1. Březen 2009, autor: MartinRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 1. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 (editace) Jedna specialní okta 1.8T/RS s odměřenou upravou na 215HP Oktička přijela až z Bratislavy na podsvětlení Bílo červené.... PS:u budíků malinko chaoz a kolem včetně montáže alarmu za to bych střílel..... Editováno: 1. Březen 2009, autor: MartinRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 3. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Octavia II 2006/6 1.9TDI 77KW s docela pěknou vybaveností na montáž MAXIDOTU a opravu RADIAa rovnou je toto vozítko na prodej má to komplet RS paket,PDC předek zadek,xenony s naklápěním origo,dual klima,4xel.okna,17all kola RS,tempomat,výhřev sedadel atd.....najeto 53Tkm serviska auto je dovoz BELGIE a bylo tuklé na zadek vše luxusně opraveno žádný bastl..... cena k jednání 289Tkč Tak to jsem ani netušil jak rychle to půjde vložim to jsem ani jsem to nedal do správné sekce a ozval se zájemce a okta prodaná......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Okta I na montáž radia symphony MP3 a dopojení CAN vedení pro správnou funkci radia a oprava klasického chaosu u ISO konektorů...:-))))) Ty pane a nechybí ti tam K-line?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libcinek Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Tak to jsem ani netušil jak rychle to půjde vložim to jsem ani jsem to nedal do správné sekce a ozval se zájemce a okta prodaná......... Po pravdě řečeno hnedle jsem o ní uvažoval.Opravdu moc pěkná Snad někdy příště a budu mít krásnou káru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 4. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Jardo máš dobrý postřech neni tam vše se nakodovalo na stole :-))))CAN postačí pro ovládání radia ....... Libcinek ....pane autáků je hromada jen hledat a neunáhlit se....... M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Octavia II 2006/6 1.9TDI 77KW s docela pěknou vybaveností na montáž MAXIDOTU a opravu RADIAa rovnou je toto vozítko na prodej má to komplet RS paket,PDC předek zadek,xenony s naklápěním origo,dual klima,4xel.okna,17all kola RS,tempomat,výhřev sedadel atd.....najeto 53Tkm serviska auto je dovoz BELGIE a bylo tuklé na zadek vše luxusně opraveno žádný bastl..... cena k jednání 289Tkč ..safra bejt do Dvoulitr tak bych byl v pokuseni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 8. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Ahoj pane JJ já zase kdyby byla benzínová tak bych do ní šel také...výbava slušná a hlavně nezatajená historie a o tom to je.....než když tu někdo má na prodej auta na kaši a tvrdí že jsou netklá :-))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 10. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 (editace) Jedna taková nealektro záležitost holt kilometry neošálíme :-))))výměna oleje a všech filtrů po 15T km na OI 1.8Turbo k olej filtru také malá změna od nějakého data pouze nové velké filtry na tento motor!!!!!VIZ foto.... PLUS takové malé upozornění pro majitele techto motorizací!!!!!!!!!ROZVODY SE MAJÍ DĚLAT PO 180TKM ALE NEDOPORUČUJI PO ZKUŠENOSTECH A VLASTNÍM POTVRZENÍ....TOTO VOZIDLO MÁ POCTIVĚ 168T KM A TED NA POPUD KAMARÁDA KTERÝ TO DĚLÁ DENNĚ V PRACI (a cituji řikal žádné auto které k nám jezdí nepřežilo 180T interval je to dost divné no ) JE PRO JISTOTU UDĚLAL A TO CO JSEM POTOM SHLÉDL BYLO ZA 5minut 12 :-)) řemen celkem ok až na jeho zůžení :-))ale kladky vyběhané a vodní pumpa vylámaná..... Tímto mu moc děkuji za upozornění a provedenou práci na rozvodech díly všeho nového jsme dali origo a kamarád to měl za jednu a půl hodiny hotové trochu jsem nechápal :-))))) 1.8T AUM ARX AUQ škoda interval rozvodů 180 000 km ale doporučení praxí 120 000 km a nešetřit a udělat je kompletně se vším!!!!!! Editováno: 10. Březen 2009, autor: MartinRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Ale 180.000 km je maximum pro řemen. Nikde není psáno, že to 180.000 km vydrží. Poprvé se řemen má kontrolovat při 90.000 km a pokud servis uzná, že je řemen O.K., musí vydržet dalších 30.000 km, protože se pak kontroluje až při 120.000 km. Jenže co je kontrola ? Zkontrolování šířky řemene po demontáži krytu ? To určitě ne, většinou se " podkopou " zuby a upadnou v největším ohybu na řemenici na klikovce. Takže jediná kontrola je řemen demontovat a ohnout a zkontrolovat poškození zubů. Pokud jsou O.K., tak namontovat zpět. Kdo by to ale dělal, jakmile je řemen venku, tak zrovna vyměnit. Benzínové motorizace nemají určený termín výměny, ten se stanoví při jejich kontrolách. Je stanovena pouze maximální hranice právě těch 180.000 km. U naftových motorizací jsou výměny jasně předepsány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.