Přejít na obsah

MartinRS a jeho montáže


MartinRS

Doporučené příspěvky

Novi37 ok pane :-)))))

Romariooo... děkuji pane ale znáš to občas vše nejde hladce a člověk se zasekne nad záludností atd....jako ted ta FRS překryt je natmelen a dostat to do origo míst je nesmysl.......a to jsem dokonce hledal foto FRS s PDC a žádné jsem nenašel jen to že to také někdo řešil a nedořešil :-))))

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Novi37 ok pane :-)))))

Romariooo... děkuji pane ale znáš to občas vše nejde hladce a člověk se zasekne nad záludností atd....jako ted ta FRS překryt je natmelen a dostat to do origo míst je nesmysl.......a to jsem dokonce hledal foto FRS s PDC a žádné jsem nenašel jen to že to také někdo řešil a nedořešil :-))))

M.

Tak sem Marťas tady na fóru našel origo senzory na FRS http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=58156 ale já i přítulka sme na to koukali a co se týče vzhledu, tak se nám stějně líbí více tvá varianta, takže si to zkus nechat patentovat u škodovky.... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeee děkuji no než jsem začal vrtat tak jsem hodně dlouho zvažoval a měřil prostory pod nárazníkem....a jako do origo míst to dostat na již RS nárazník je takřka nesmysl.......mě se to také takto zamlouvá dělám vše jako by to bylo pro mne!!!!!!!

:-)))))M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D víš jak: Nikdy neříkej že NEJDE, vždy se najde nějakej blbec kterej neví že to nejde a udělá to :D

zezadu jsem opatrně odřezával až jsem měl okénko na uchycení pak jen díru a bylo

Ty jsi byl v kině na Líbáš jako bůh ne? Tam tahle citace byla:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavia II 2006/6 1.9TDI 77KW s docela pěknou vybaveností na montáž MAXIDOTU a opravu RADIA

a rovnou je toto vozítko na prodej má to komplet RS paket,PDC předek zadek,xenony s naklápěním origo,dual klima,4xel.okna,17all kola RS,tempomat,výhřev sedadel atd.....najeto 53Tkm serviska auto je dovoz BELGIE a bylo tuklé na zadek vše luxusně opraveno žádný bastl.....

cena k jednání 289Tkč

post-208-1235765022_thumb.jpg

post-208-1235765031_thumb.jpg

post-208-1235765039_thumb.jpg

post-208-1235765046_thumb.jpg

post-208-1235765053_thumb.jpg

post-208-1235765061_thumb.jpg

post-208-1235765081_thumb.jpg

post-208-1235765090_thumb.jpg

post-208-1235765107_thumb.jpg

post-208-1235765115_thumb.jpg

post-208-1235765124_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavia II 2006/6 1.9TDI 77KW s docela pěknou vybaveností na montáž MAXIDOTU a opravu RADIA

a rovnou je toto vozítko na prodej má to komplet RS paket,PDC předek zadek,xenony s naklápěním origo,dual klima,4xel.okna,17all kola RS,tempomat,výhřev sedadel atd.....najeto 53Tkm serviska auto je dovoz BELGIE a bylo tuklé na zadek vše luxusně opraveno žádný bastl.....

cena k jednání 289Tkč

Tak to jsem ani netušil jak rychle to půjde vložim to jsem ani jsem to nedal do správné sekce a ozval se zájemce a okta prodaná.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavia II 2006/6 1.9TDI 77KW s docela pěknou vybaveností na montáž MAXIDOTU a opravu RADIA

a rovnou je toto vozítko na prodej má to komplet RS paket,PDC předek zadek,xenony s naklápěním origo,dual klima,4xel.okna,17all kola RS,tempomat,výhřev sedadel atd.....najeto 53Tkm serviska auto je dovoz BELGIE a bylo tuklé na zadek vše luxusně opraveno žádný bastl.....

cena k jednání 289Tkč

..safra bejt do Dvoulitr tak bych byl v pokuseni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna taková nealektro záležitost holt kilometry neošálíme :-))))výměna oleje a všech filtrů po 15T km na OI 1.8Turbo

k olej filtru také malá změna od nějakého data pouze nové velké filtry na tento motor!!!!!VIZ foto....

PLUS takové malé upozornění pro majitele techto motorizací!!!!!!!!!ROZVODY SE MAJÍ DĚLAT PO 180TKM ALE NEDOPORUČUJI PO ZKUŠENOSTECH A VLASTNÍM POTVRZENÍ....TOTO VOZIDLO MÁ POCTIVĚ 168T KM A TED NA POPUD KAMARÁDA KTERÝ TO DĚLÁ DENNĚ V PRACI (a cituji řikal žádné auto které k nám jezdí nepřežilo 180T interval je to dost divné no ) JE PRO JISTOTU UDĚLAL A TO CO JSEM POTOM SHLÉDL BYLO ZA 5minut 12 :-))

řemen celkem ok až na jeho zůžení :-))ale kladky vyběhané a vodní pumpa vylámaná.....

Tímto mu moc děkuji za upozornění a provedenou práci na rozvodech díly všeho nového jsme dali origo a kamarád to měl za jednu a půl hodiny hotové trochu jsem nechápal :-)))))

1.8T AUM ARX AUQ škoda interval rozvodů 180 000 km ale doporučení praxí 120 000 km a nešetřit a udělat je kompletně se vším!!!!!!

post-208-1236673178_thumb.jpg

post-208-1236673189_thumb.jpg

Editováno: , autor: MartinRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale 180.000 km je maximum pro řemen. Nikde není psáno, že to 180.000 km vydrží. Poprvé se řemen má kontrolovat při 90.000 km a pokud servis uzná, že je řemen O.K., musí vydržet dalších 30.000 km, protože se pak kontroluje až při 120.000 km. Jenže co je kontrola ? Zkontrolování šířky řemene po demontáži krytu ? To určitě ne, většinou se " podkopou " zuby a upadnou v největším ohybu na řemenici na klikovce. Takže jediná kontrola je řemen demontovat a ohnout a zkontrolovat poškození zubů. Pokud jsou O.K., tak namontovat zpět. Kdo by to ale dělal, jakmile je řemen venku, tak zrovna vyměnit. Benzínové motorizace nemají určený termín výměny, ten se stanoví při jejich kontrolách. Je stanovena pouze maximální hranice právě těch 180.000 km. U naftových motorizací jsou výměny jasně předepsány.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...