myty Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Chystám se na výměnu airbagovky. Sehnal jsem sedacky s bagama, mam svazek, airbagovku. Jde mi o to, jak to nakodovat. Mám 1C0 909 601 kodovani 12358. Měnit budu na 6Q0 909605. Díky za rady. A co Ty, užs to zpáchal a fachčí Ti to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 gateway je v budících Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 gateway je v budících Hmm tak ty byly nové, to by mělo být OK. Uvidím zítra, vyzkouším co půjde a pak už jedině polejt benzínem a čááááu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 6. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Chystám se na výměnu airbagovky. Sehnal jsem sedacky s bagama, mam svazek, airbagovku. Jde mi o to, jak to nakodovat. Mám 1C0 909 601 kodovani 12358. Měnit budu na 6Q0 909605. Díky za rady. A co Ty, užs to zpáchal a fachčí Ti to ? no zatim ne, a kdyz ctu tve prispevky, mam z toho obavu. o vikendu jsem namontil xenony a na pytle uz nebyl cas a sila.. mam zrovna tu RJ, co je ve VISU uvedena jako rizikova.. tak nevim jestli pokud ji pichnu naq vag nepujde do kytek. mam tu 6Q0 909605 index 08. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Sorry za OT, ale Docela tomu rozumim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 6. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Sorry za OT, ale Docela tomu rozumim jak to presne myslis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Hele je to jednoduchy.Cely to jde pres LIn,pak to prepojis prepinovanim na 35 konektoru pri 3 ohmech na 12 V can-bus a pak tam das din. Az tohle budes mit,tak zapnes vypnes zapalovani,prehodi se ti to na Bin a zapne se 75 pin can misto 25 bim bam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 kochte,měli by tě více zaměstnat.Evidentně nemáš co dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 nemam no. Nudim se tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 náhodou má osobní zkušenosti s bagama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 6. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Hele je to jednoduchy.Cely to jde pres LIn,pak to prepojis prepinovanim na 35 konektoru pri 3 ohmech na 12 V can-bus a pak tam das din. Az tohle budes mit,tak zapnes vypnes zapalovani,prehodi se ti to na Bin a zapne se 75 pin can misto 25 bim bam vzdy jsem potesen prinosnou radou... ty bim bam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Hele je to jednoduchy.Cely to jde pres LIn,pak to prepojis prepinovanim na 35 konektoru pri 3 ohmech na 12 V can-bus a pak tam das din. Az tohle budes mit,tak zapnes vypnes zapalovani,prehodi se ti to na Bin a zapne se 75 pin can misto 25 bim bam Jsem tady jedinej kdo je mimo mísu ? Jinak komunikace už funguje, byla to chujovina, až se za to stydím. Akorát mám zřejmě bagovku z 2 pytlové octy, i když by měla umět 4 pytle, ale nejde překódovat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 6. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Hele je to jednoduchy.Cely to jde pres LIn,pak to prepojis prepinovanim na 35 konektoru pri 3 ohmech na 12 V can-bus a pak tam das din. Az tohle budes mit,tak zapnes vypnes zapalovani,prehodi se ti to na Bin a zapne se 75 pin can misto 25 bim bam Jsem tady jedinej kdo je mimo mísu ? Jinak komunikace už funguje, byla to chujovina, až se za to stydím. Akorát mám zřejmě bagovku z 2 pytlové octy, i když by měla umět 4 pytle, ale nejde překódovat.... o co slo, kde byla krpa??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 (editace) o co slo, kde byla krpa??? No mylně jsem se domníval že bagovka bere kostru z pinu 51 takže vždycky když jsem to zkoušel, mi visela jednotka pouze na kabelech. No a ona si jí bere pře svůj obal, tedy přes ty 3 šrouby kterýma je přidělaná k tunelu. Tím že neměla kostru se jí snažila cucnout z K line a tím vznikl celý ten bordel... Takže jsem jí zkusil ukostřit přes obal a ejhle, najednou je vše OK. Akorát nejde překódovat, ale to vyřeším v Praze na vrakáči, maj jich tam původem ze 4 pytlovek cca 10. Takže sem pako Editováno: 6. Únor 2007, autor: myty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 6. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 o co slo, kde byla krpa??? No mylně jsem se domníval že bagovka bere kostru z pinu 51 takže vždycky když jsem to zkoušel, mi visela jednotka pouze na kabelech. No a ona si jí bere pře svůj obal, tedy přes ty 3 šrouby na které je přidělaná. Tím že neměla kostru se jí snažila cucnout z K line a tím vznikl celý ten bordel... Takže jsemjí zkusil ukostřit přes obal a ejhle, najednou je vše OK. Akorát nejde překódovat, ale to vyřeším v Praze na vrakáči, maj jich tam původem ze 4 pytlovek cca 10. Takže sem pako hlavne ze mas vyreseno. koho by to napadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 hlavně s tou odšroubovanou bagovkou nejezdi. Divil by ses jak málo stačí aby ti nafoukla sáčky. jeden bors jen přejížděl a po přejetí přejezdu měl plný auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 hlavně s tou odšroubovanou bagovkou nejezdi. Divil by ses jak málo stačí aby ti nafoukla sáčky. jeden bors jen přejížděl a po přejetí přejezdu měl plný auto. No já s ní ujel zatím jen cca 50 m, ale díky za radu bo zítra bych s ní jel do té Prahy cca 100 km.... To by byl teda docela drahý joke Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 když ju pustíš po smeru volným pádem z cca 30 cm tak sepne takže prudky zabrždění a po nárazu na dělící stěnu jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 6. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 hlavně s tou odšroubovanou bagovkou nejezdi. Divil by ses jak málo stačí aby ti nafoukla sáčky. jeden bors jen přejížděl a po přejetí přejezdu měl plný auto. no to je vesele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 když ju pustíš po smeru volným pádem z cca 30 cm tak sepnetakže prudky zabrždění a po nárazu na dělící stěnu jde Jsem byl se psama, tak jsem jí radši hned vykuchnul, abych ráno nezapomněl. Doufám že už ZÍTRA ! konečně po 2 měsících budu mít funkční airbagy a přestane na mě svítit kontrolka (akorát nevím s čím si pak budu hrát, že by s mladou ? ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 Takže nakonec mám obávanou 6Q0 909 605 index 06 kódování 12344 se kterou je vše tak, jak má. Ostatních cca 10 4-pytlových jednotek většinou 1C0 909 605 různých indexů mělo nevhodné kódování a u žádné z nich se mi nedařilo ji překódovat. Je mezi námi někdo komu se to podařilo ? A jestli ju, prosil bych o postup. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 7. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 Tak jsem se po roce konecne dostal na predelavku na 4 pytle ale ouha, vse je tam, jenze: vag hlasi : Řídící jednotka: 1C0 909 605 Díl: 1M AIRBAG VW51 0B 0008 Kódování: 12621 Dílna #: WSC 31480 2 závad nalezeno. 01221 - cidlo narazu pro postranni airbag - strana ridice (G179) 30-00 - preruseni nebo zkrat na plus 01222 - cidlo narazu pro postranni airbag - strana spolujezdce (G180) 30-00 - preruseni nebo zkrat na plus kabelaz je ok... zapojeni taky.. nevi nekdo jak s tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 udělali mi to takhle 2 jednotky nevím z čeho byli nebo proč ale prostě jsem to nerozjel. sehnal jsem jinou airbagovku a šlo to. Známej žíkal že bagovka má nějaký základní nastavení bočních senzorů ale doma to nikdo neudělá tak nevím Jinak asi 6 x předěláno bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 7. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 diky vašo. to jsem teda rad... koupil jsem to vč. čidel od jednoho pana ze stramberka , tak uvidime co na to povi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 diky vašo. to jsem teda rad... koupil jsem to vč. čidel od jednoho pana ze stramberka , tak uvidime co na to povi... tak to je divný (obzvlášt od toho pána) já dyž měl sadu tak vše A1 bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.