Host Potvora Vloženo 7. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2006 Prošel jsem si zdejší fórum, ale podobný problém jsem nenašel, proto se na vás obracím s novým... mám Octavii I 1.6 r.v. 2001 Elegance s ASR - doposud se ASR kontrolka (oranžový trojúhelník v kolečku) objevila vždy pouze při prudkých rozjezdech, přejezdu přes různě adhezní povrchy a podobně. Dnes ráno cestou do práce se ale rozsvítila sama od sebe a svítí a svítí. Zkoušel jsem zastavit, vypnout motor, nastartovat znovu, ale ona si svítí a svítí dál. Máte někdo nějaký tip, kde by mohl být problém? Je to jen nějaký nahodilé pomatení elektroniky nebo někde v autě něco odešlo? Díky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2006 zkusil bych zacvakat s vypínačem a pak bych to zkusil načíst VAGem jestli nepoví víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Potvora Vloženo 7. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2006 Tim vypinacem jsem samozrejme zacvakal, ale nic, nereaguje to. No a pred dvaceti minutami prisla dalsi jobovka - hned pod tou kontrolkou pro ASR se objevila dalsi - take oranzova, kontrolka elektroniky motoru. Zacinam z toho mit spatny pocit... Pripadne me jeste napadlo, ze mi tam mozna zatika a elektrika je z toho divoka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 7. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2006 Potvoro, evidentně jsi hledal špatně: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=11123&hl= Mám ten samý problém. Byl jsem na VAGu a vyšla mi závada teplotního čidla na motoru. Opravdu nevím, jak to může souviset?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Potvora Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Aka: koukam, ze mame uplne stejny auta - jak motor, tak barvu, tak vsechno asi :-). Asi za dve hodiny jedu do servisu, aby mi nacetli VAGem zavady - ale to teplotni cidlo tam urcite taky bude hrat svou roli, protoze ukazatel teploty motoru mi i pri delsi jizde stoji na nule (nebo 50 nebo kolik to tam je)... otazka je, jestli vymena toho cidla odstrani zbyvajici problemy... obavam se, ze nikoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Potvora Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Tak jsem to zavezl do servisu, pripichli VAG a zjistili (presne jak pise Aka) zavadu teplotniho cidla na motoru. Druhy problem se pak vztahoval ke vstrikovaci paliva nebo tak neco - kolem a kolem by to tedy vsechno melo vyjit do 6000 vcetne prace... no, je to dost, ale co nadelam, kdyz chci, aby to jezdilo, ze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Hlavně si to čidlo nenechávej měnit v servise. Mně si řekli o 1000,-kč, tak jsem jim řekl, ať si to nechají. Záhy jsem pak zjistil, že to čidlo samotné stojí do 200,- a výměnu by snad měl zvládnout průměrně šikovný orangutan. Šmejdi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Potvora Vloženo 10. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2006 Tak vsechno nakonec dopadlo jinak - tou zavadou, ktere to vsechno zpusobovalo, bylo jednak cidlo (na fakture byla cena 240 nebo 280 Kc), ale predevsim pak hadice predsani, ktera byla na cucky - takze ji vymenili (hadice stala 1100 Kc), plus nejaka prace, takze podtrzeno secteno to stalo 3100 vsechno a je to hotove, kontrolky jsou zticha, takze mam docela radost, ze to tak dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 10. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2006 Tak vsechno nakonec dopadlo jinak - tou zavadou, ktere to vsechno zpusobovalo, bylo jednak cidlo (na fakture byla cena 240 nebo 280 Kc), ale predevsim pak hadice predsani, ktera byla na cucky - takze ji vymenili (hadice stala 1100 Kc), plus nejaka prace, takze podtrzeno secteno to stalo 3100 vsechno a je to hotove, kontrolky jsou zticha, takze mam docela radost, ze to tak dopadlo. Nemohl bys sem, prosim, hodit cislo dilu ty hadice? Na fakture to urcite je. Diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sorbo Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 Zdravím všechny. Mám problém S ASR u Octavie 1,6 75kw. Vždy když klesne teplota k 0 tak se vypne a nefunguje.Máte někdo podobné zkušenosti a víte jak to odstranit?Dík za každou odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 jestli je spínač OK tak pak načíst vagem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holhas Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 podle čeho si myslíš,že vypne?rozsvítí se natrvalo kontrolka asr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sorbo Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 svítila trvale, ale už je to v cajku. zajel jsem do servisu a za 2 hodinky bylo opraveno.mělo to spojitost s vadným teplotním čidlem a navíc dosloužil i termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 svítila trvale, ale už je to v cajku. zajel jsem do servisu a za 2 hodinky bylo opraveno.mělo to spojitost s vadným teplotním čidlem a navíc dosloužil i termostat Kolik stala oprava? Mam stejnej problem u fabie, akorat je to nezavisly na teplote, resp. dela mi to rok, pise to plno nesmyslnejch chyb od vadneho regulatoru na termostatu az po vadneho signalu od RJ motoru a stane se to vzdy az po nejaky dobe, kdyz se motor ohreje, pak se rozsviti asr, nejde s nim nic az do dalsiho nastartovani... Melo to jeste nejakej jinej projev krome toho ASR? Diky moc za odpovedi, zase mam po dlouhe dobe (a vymene cidla ABS, alternatoru, flashovani RJ ABS) nejakou nadeji na reseni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sorbo Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 materiál stál necelé 3000, jelokož termostat je celá plastová bedna za 2000 a nějaká práce platil jem asi 3500,-kč.Možná by se to dalo řešit aji levněji ale já jsem v poslední době v časové tísni tak jsem šel nejkratší cestou do servisu,kolik stálo to čidlo už přesně nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 Diky, zkusim je v servisu navest timto smerem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 materiál stál necelé 3000, jelokož termostat je celá plastová bedna za 2000 a nějaká práce platil jem asi 3500,-kč.Možná by se to dalo řešit aji levněji ale já jsem v poslední době v časové tísni tak jsem šel nejkratší cestou do servisu,kolik stálo to čidlo už přesně nevím Ty jo tolik? Nějaký kluk tu psal, že ten termostat umí za 183,-Kč nebo tak nějak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 materiál stál necelé 3000, jelokož termostat je celá plastová bedna za 2000 a nějaká práce platil jem asi 3500,-kč.Možná by se to dalo řešit aji levněji ale já jsem v poslední době v časové tísni tak jsem šel nejkratší cestou do servisu,kolik stálo to čidlo už přesně nevím Ty jo tolik? Nějaký kluk tu psal, že ten termostat umí za 183,-Kč nebo tak nějak... Vzdyt psal, ze na to spechal, pak ho asi 300,- nezajima, pokud to potrebuje rychle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 2. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2006 Tak jsem u FRS se stejnym problemem vymenil termostat a porad stejny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sorbo Vloženo 2. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2006 Zkoušels aji to teplotní čidlo? Jinak už nevím co bych ti poradil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 Zkoušels aji to teplotní čidlo? Jinak už nevím co bych ti poradil. Koukal jsem do ETKY a vubec nevim, kde tam to teplotni cidlo muze bejt, tusi nekdo? Jediny teplotni cidlo, co jsem nasel je na palivovejch hadicich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iviak Vloženo 7. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2007 caves.mam RS 2001 a problem je v tom ze obcas mi ostane svietit ASR.po vypnuti motoru a opetovnom nastartovani zhasne.potom sa nic nemusi diat aj par dni a potom sa to zas zopakuje..vag neukazal nic...poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 (editace) Přesně to samý.... Bojuju s tím už dva roky... a dá se říct že z 90% úspěšně. Když to začalo, postupně se to zhoršovalo, nejdřív to svítilo jednou za týden, pak už každý den. Vyzkoušel jsem, že i když ta kontrolka svítí, tak ASR funguje! A po off-on jak píšeš zhasne. Což mne přivedlo na myšlenku, že to není vyloženě porucha nějaké komponenty, ale nějaký blbý kontakt který za jízdy otřesy vozu na vteřinku ztratí kontakt a ASR spadne do chyby - ale po opětovném "spojení" ASR maká, jen svítí ta kontrolka. Prolézal jsem postupně všechny kabeláže, snažil se s nimi zahýbat (přerušený drát?) a konektory prostříkával kontaktolem - pod palubkou ten "rozvaděč" pak kabeláž co vede do motorového prostoru... konektory a uzemění která jsem kde našel - nic nepomáhalo. Pak jsem šel na tu pojistkovou skřínku co je na baterce - nejen pojistky, ale i ty klemy co jsou na nich ty šroubové spoje - všechny povolit, prostříkat a znovu několikrát utáhnout-povolit a utáhnout... A od té doby se mi ASR 3/4 roku nerosvítilo. Pak se to objevilo, ale jen jednou a další tři měsíce byl klid... Pak znova, tak jsem to znova pročistil a prostříkl - to bylo na jaře a rozsvítilo se to až minulý týden jednou a od té doby zase nic. Nevím jestli takhle rychle může ta pojistková skříňka oxidovat, možná se zvýší jenom nějaký přechodový odpor a někde při rozjezdu trošičku přidusíš motor (nemyslím že to chcípne, jenom pozděj přidáš plyn, otáčky ti houpnou třeba na 650-700 ani si toho nevšimneš - alternátor se dostane pod dobíjecí otáčky a k tomu ten přechoďák= pokles napětí= ASR vidí výpadek napětí =rozsvítí kontrolku, po zvýšení napětí vše OK, ASR maká, ale kontrolka zůstane svítit.. Navím taková spekulace, dělám do elektronických systémů a vím co to umí a jak jsou přechodové odpory v konektorech časté a co to dokáže na strojích které servisuji dělat za nahodilé zmatené chyby... A auto je vystaveno vlhkosti a extrémnímu střídání teplot což oxidaci podporuje... Zkus to a dej vědět, zajímá mne jestli dojdeš ke stejnému výsledku.... Jo a k tomu oleji - dával jsem taky 0w30 a taky mi to žralo litr na 1000-2000 podle podmínek jízdy. Přešel jsem na 10w40 a spotřeba oleje je někde kolem litru na 6-8000 km. Ale průměrná dlouhodobá spotřeba se mi zvýšila tak o 0,5 - 0,7 l/100km (podle MF2) Editováno: 8. Prosinec 2007, autor: 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iviak Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 (editace) takze...asr sa rozsviecovalo kôli tomu ze som mal zly termostat a volnobezne otacky mi niekedy spadli az tak nizko ze sa tam prerusil ten kontakt o ktorom si pisal.dalej som pisal prispevok aj o tom ze ked auto mi dlhsie stojim a ked ho nastartujem tak pri rozjazde zcne skakat a cukat a ide na tri valce..aj ta zavada sa odstranila tym termosttom.takze ten termostat spôsoboval:kolisanie volnobeznych otaciek,tym padom rosvietenie asr a aj chod na tri valce.ternostat bol evidentne zly bolo to vydiet na ukazovateli teploty.rucicka si chodila hore-dole.olej som dal tiez 10w 40 a mam spotrebu asi 2l na 15 000km.taze ok Editováno: 5. Únor 2008, autor: iviak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 Cau chlapi,mam problem po vloupacce,ale mozna ze to s tim nesouvisi.Obcas se mi za jizdy rozsviti oranzove kontrolka ASR(vykricnik v trojuhelniku),a zhasne az kdyz chcipnu motor a chvilku pockam a znova nastartuju.Take jsem po vymene repasovane prevodovky,nevim,jestli to s tim taky nejak nesouvisi,ale nic jsem o tom nenasel.Menili mi v servise volant.Nevite nekdo cim by to mohlo byt,spatne cidlo ABS,nebo neco podobneho?Samo,ze VAG prozradi,ale momentalne mi odesel od kompa monitor tak musim cekat.Dik vsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.