Publikováno Červenec 6, 200718 r Po natankování (pistole se sama vypne) mi ukazatel neukazuje plnou nádrž (ukazuje na tenkou čárku před plnou), dojezd byl 50 km a natankováno 45l. Pokud běhěm tankování zamáčknu "čudlik" u hrdla, pak je vše v pořádku. Při dalším tankování se problém opět opakuje. Kde je chyba? Děkuji za odpovědi...
Červenec 6, 200718 r Po natankování (pistole se sama vypne) mi ukazatel neukazuje plnou nádrž (ukazuje na tenkou čárku před plnou), dojezd byl 50 km a natankováno 45l. Pokud běhěm tankování zamáčknu "čudlik" u hrdla, pak je vše v pořádku. Při dalším tankování se problém opět opakuje. Kde je chyba? Děkuji za odpovědi... A to tankuješ do traktoru, nebo O1, O2, Fab ?
Červenec 7, 200718 r Po natankování (pistole se sama vypne) mi ukazatel neukazuje plnou nádrž (ukazuje na tenkou čárku před plnou), dojezd byl 50 km a natankováno 45l. Pokud běhěm tankování zamáčknu "čudlik" u hrdla, pak je vše v pořádku. Při dalším tankování se problém opět opakuje. Kde je chyba? Děkuji za odpovědi... A to tankuješ do traktoru, nebo O1, O2, Fab ?
Červenec 7, 200718 r Po natankování (pistole se sama vypne) mi ukazatel neukazuje plnou nádrž (ukazuje na tenkou čárku před plnou), dojezd byl 50 km a natankováno 45l. Pokud běhěm tankování zamáčknu "čudlik" u hrdla, pak je vše v pořádku. Při dalším tankování se problém opět opakuje. Kde je chyba? Děkuji za odpovědi... A to tankuješ do traktoru, nebo O1, O2, Fab ? To je jasny ze pri pristim tankovani se to opakuje.Kdyz zmacknes ten cudl tak vypustis vzduch z nadrze, ktery je tam z duvodu rezervy mista kvuli rozpinani paliva- bezpecnost. Potom muzes jeste dotankovat asi cca 10L-nekdy jen 5. Kdyz zase palivo vyjedes tak tam mas novy vzduch. Postup musis opakovat. Kdyz beru plnou tak mi tam vleze bez cudlu asi 45-47 L (podle rezervy), kdyz jsem ale jel do Chorvatska a vypustil jsem vzduch tak jsem tam narval 55L ale bylo to az po okraj vicka. Ale nedelam to casto...
Červenec 7, 200718 r Autor Po natankování (pistole se sama vypne) mi ukazatel neukazuje plnou nádrž (ukazuje na tenkou čárku před plnou), dojezd byl 50 km a natankováno 45l. Pokud běhěm tankování zamáčknu "čudlik" u hrdla, pak je vše v pořádku. Při dalším tankování se problém opět opakuje. Kde je chyba? Děkuji za odpovědi... A to tankuješ do traktoru, nebo O1, O2, Fab ? To je jasny ze pri pristim tankovani se to opakuje.Kdyz zmacknes ten cudl tak vypustis vzduch z nadrze, ktery je tam z duvodu rezervy mista kvuli rozpinani paliva- bezpecnost. Potom muzes jeste dotankovat asi cca 10L-nekdy jen 5. Kdyz zase palivo vyjedes tak tam mas novy vzduch. Postup musis opakovat. Kdyz beru plnou tak mi tam vleze bez cudlu asi 45-47 L (podle rezervy), kdyz jsem ale jel do Chorvatska a vypustil jsem vzduch tak jsem tam narval 55L ale bylo to az po okraj vicka. Ale nedelam to casto... Dík za odpověď, já to také dělám jen před hranicemi do Němec. Jen nevím proč mi ukazatel neukazuje plnou nádrž. P.S: Je to O1
Červenec 7, 200718 r Po natankování (pistole se sama vypne) mi ukazatel neukazuje plnou nádrž (ukazuje na tenkou čárku před plnou), dojezd byl 50 km a natankováno 45l. Pokud běhěm tankování zamáčknu "čudlik" u hrdla, pak je vše v pořádku. Při dalším tankování se problém opět opakuje. Kde je chyba? Děkuji za odpovědi... A to tankuješ do traktoru, nebo O1, O2, Fab ? To je jasny ze pri pristim tankovani se to opakuje.Kdyz zmacknes ten cudl tak vypustis vzduch z nadrze, ktery je tam z duvodu rezervy mista kvuli rozpinani paliva- bezpecnost. Potom muzes jeste dotankovat asi cca 10L-nekdy jen 5. Kdyz zase palivo vyjedes tak tam mas novy vzduch. Postup musis opakovat. Kdyz beru plnou tak mi tam vleze bez cudlu asi 45-47 L (podle rezervy), kdyz jsem ale jel do Chorvatska a vypustil jsem vzduch tak jsem tam narval 55L ale bylo to az po okraj vicka. Ale nedelam to casto... Dík za odpověď, já to také dělám jen před hranicemi do Němec. Jen nevím proč mi ukazatel neukazuje plnou nádrž. P.S: Je to O1 U O1 by měl být obsah nádrže 55l Pokud použiješ fintu s odvzdušněním dostaneš tam tak asi 64l Samo se nedoporučuje . Už vůbec ne u benzínu - zničení uhlíkového filtru. U TDI to občas používám, ale jen tehdy pokud pořád jedu tak aby to s plnou nádrží nezůstalo stát. jinak pokud ti palivoměr neukazuje plnou dá se upravit VAGem. Upraveno Červenec 7, 200718 r od Pepa007
Červenec 7, 200718 r Po natankování (pistole se sama vypne) mi ukazatel neukazuje plnou nádrž (ukazuje na tenkou čárku před plnou), dojezd byl 50 km a natankováno 45l. Pokud běhěm tankování zamáčknu "čudlik" u hrdla, pak je vše v pořádku. Při dalším tankování se problém opět opakuje. Kde je chyba? Děkuji za odpovědi... A to tankuješ do traktoru, nebo O1, O2, Fab ? To je jasny ze pri pristim tankovani se to opakuje.Kdyz zmacknes ten cudl tak vypustis vzduch z nadrze, ktery je tam z duvodu rezervy mista kvuli rozpinani paliva- bezpecnost. Potom muzes jeste dotankovat asi cca 10L-nekdy jen 5. Kdyz zase palivo vyjedes tak tam mas novy vzduch. Postup musis opakovat. Kdyz beru plnou tak mi tam vleze bez cudlu asi 45-47 L (podle rezervy), kdyz jsem ale jel do Chorvatska a vypustil jsem vzduch tak jsem tam narval 55L ale bylo to az po okraj vicka. Ale nedelam to casto... Sorry, že se blbě ptám, ale o jakým "odvzdušňovacím čudlu" to tu mluvíte - kde to najdu?
Červenec 7, 200718 r Po natankování (pistole se sama vypne) mi ukazatel neukazuje plnou nádrž (ukazuje na tenkou čárku před plnou), dojezd byl 50 km a natankováno 45l. Pokud běhěm tankování zamáčknu "čudlik" u hrdla, pak je vše v pořádku. Při dalším tankování se problém opět opakuje. Kde je chyba? Děkuji za odpovědi... A to tankuješ do traktoru, nebo O1, O2, Fab ? To je jasny ze pri pristim tankovani se to opakuje.Kdyz zmacknes ten cudl tak vypustis vzduch z nadrze, ktery je tam z duvodu rezervy mista kvuli rozpinani paliva- bezpecnost. Potom muzes jeste dotankovat asi cca 10L-nekdy jen 5. Kdyz zase palivo vyjedes tak tam mas novy vzduch. Postup musis opakovat. Kdyz beru plnou tak mi tam vleze bez cudlu asi 45-47 L (podle rezervy), kdyz jsem ale jel do Chorvatska a vypustil jsem vzduch tak jsem tam narval 55L ale bylo to az po okraj vicka. Ale nedelam to casto... Sorry, že se blbě ptám, ale o jakým "odvzdušňovacím čudlu" to tu mluvíte - kde to najdu? V nalévacím hdle nádrže. Černý plastový čudl.
Červenec 7, 200718 r Po natankování (pistole se sama vypne) mi ukazatel neukazuje plnou nádrž (ukazuje na tenkou čárku před plnou), dojezd byl 50 km a natankováno 45l. Pokud běhěm tankování zamáčknu "čudlik" u hrdla, pak je vše v pořádku. Při dalším tankování se problém opět opakuje. Kde je chyba? Děkuji za odpovědi... A to tankuješ do traktoru, nebo O1, O2, Fab ? To je jasny ze pri pristim tankovani se to opakuje.Kdyz zmacknes ten cudl tak vypustis vzduch z nadrze, ktery je tam z duvodu rezervy mista kvuli rozpinani paliva- bezpecnost. Potom muzes jeste dotankovat asi cca 10L-nekdy jen 5. Kdyz zase palivo vyjedes tak tam mas novy vzduch. Postup musis opakovat. Kdyz beru plnou tak mi tam vleze bez cudlu asi 45-47 L (podle rezervy), kdyz jsem ale jel do Chorvatska a vypustil jsem vzduch tak jsem tam narval 55L ale bylo to az po okraj vicka. Ale nedelam to casto... Sorry, že se blbě ptám, ale o jakým "odvzdušňovacím čudlu" to tu mluvíte - kde to najdu? V nalévacím hdle nádrže. Černý plastový čudl. dík - zítra na to kouknu
Srpen 29, 200718 r Zdravím. Prosil bych o radu, čím to může být. U první OI 1,6 55kW jsem po pípnutí rezervy natankoval vždy 49l a ručička ukazovala přesně plnou. Teď u 1,9 TDi 66kW natankuju doplna od pípnutí jen 42l a ručička je asi půl mm před max. PC ukazuje 60-70 km dojezd, při spotřebě 5,3/100 je to asi 3,2-3,7l nafty, což je dohromady necelých 46l. Takže ten zbytek do 55l je tedy vzduch? Chtělo by to nastavit přes VAG nebo co s tím?
Srpen 29, 200718 r Protože nafta pění, musel by jsi pomalu dotankovávat a čekat až odpění. Míň pění V-Power Diesel.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.