sltuning Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 (editace) ahoj.teraz ako sa ochladilo som si vsimol,ze mi pri jazde z kopca pada teplota tak o 1 dielik..ked idem po rovine tak sa drzi na 90,alebo tesne pred 90..je to normalne alebo to bude nejaka zavada?ako dlho by sa mala zahrievat 1.8 turbo?ako rychlo by mala zacat topit??dakujem...jedna sa o motor 1.8turbo Editováno: 23. Říjen 2007, autor: sltuning Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 ahoj.teraz ako sa ochladilo som si vsimol,ze mi pri jazde z kopca pada teplota tak o 1 dielik..ked idem po rovine tak sa drzi na 90,alebo tesne pred 90..je to normalne alebo to bude nejaka zavada?ako dlho by sa mala zahrievat 1.8 turbo?ako rychlo by mala zacat topit??dakujem Abys vyloučil vadný termostat, zkus, než se motor ohřeje úplně, sahnout na hadici za termostatem- měla by být studená. Pokud není, termostat nedovírá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Tak to mi take zajima.Mam O1 1.6 75KW AVu,a to auto proste netopi.jedu do prace 12 km a neohreje se ani na 90,takze se neohreju.ma elektronicky termostat,kterej by mela ridit RJ dle cidel teploty.Na VAGu cidla myslim ok,testovano v lete dle aktualni okolni teploty a naslednem zahrati motoru,i ventilator na chladici sepne spravne.Mam to z domu do prace vetsinou mirne z kopce,takze jen lochtam a neohreju to.Mela by tedy byt ta hadice mezi termostatem a chladicem-ta horni-studena? Ja jen,ze u normalniho termostatu je dirka kvuli odvzdusneni,a ta preci jen neco propusti.Kdo mate stejny auto, prosim dejte vedet,po studenem startu se snazim motor nezatezovat,takze prvni km jedu jak dedula.Da se kdyztak termostat rozebrat a vycistit,nebo neco poradite,nechci zkouset vymenu jen tak kdyby,na to nemam.Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robil Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Mam 1.6 74kW a mam stejny problem. Rucicka se drzi pred 90 a ne a ne na ni dojit. Rano tak 3km jedu max 70km/h. A ani po 7km se k te 90 nedostane. Tak taky nevim. A kdyy bylo nejhhur,kolik tak ten termostaat stoji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Mam 1.6 74kW a mam stejny problem. Rucicka se drzi pred 90 a ne a ne na ni dojit. Rano tak 3km jedu max 70km/h. A ani po 7km se k te 90 nedostane. Tak taky nevim. A kdyy bylo nejhhur,kolik tak ten termostaat stoji? Ty máš stopro termostat v háji, výměna na pár minut. Cenovka už je horší, co jsem našel v autokelly tak asi 800, možná bych zkusil zjistit kolik chtěj za origo škoda... Motor se musí zahřívat už po nějakých 2-3km (začínat topit). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Já mám fábii 1.4 50KW a ohřeje se za cca 2km jízdy a to ji lochtám.Tak by to mělo být u všech benzínů,jen diesely se budou ohřívat trochu dýl,protože mají větší učinnost motoru,tudíž palivo odevzdá do motoru mín tepla,než benzín. Jinak ta hadice za termostatem bude vždycky malinko teploučká,protože v termostratu je odvdušnovací otvor,kterým trochu teplý vody projde. Komu se to neohřívá,tak jak tady píšete,tak rovnou vyměnte termostat,ta těsnící gumička kolem bude zpuchřelá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nity Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Tak to mi take zajima.Mam O1 1.6 75KW AVu,a to auto proste netopi.jedu do prace 12 km a neohreje se ani na 90,takze se neohreju.ma elektronicky termostat,kterej by mela ridit RJ dle cidel teploty.Na VAGu cidla myslim ok,testovano v lete dle aktualni okolni teploty a naslednem zahrati motoru,i ventilator na chladici sepne spravne.Mam to z domu do prace vetsinou mirne z kopce,takze jen lochtam a neohreju to.Mela by tedy byt ta hadice mezi termostatem a chladicem-ta horni-studena? Ja jen,ze u normalniho termostatu je dirka kvuli odvzdusneni,a ta preci jen neco propusti.Kdo mate stejny auto, prosim dejte vedet,po studenem startu se snazim motor nezatezovat,takze prvni km jedu jak dedula.Da se kdyztak termostat rozebrat a vycistit,nebo neco poradite,nechci zkouset vymenu jen tak kdyby,na to nemam.Dik. termostat sou dva kousky zeleza..ruznyho zeleza, kazdy zelezo ma jinou specifikaci a proto kdyz se ohreje(od vody) tak se zacne rozpinat a otevirat, alespon si to tak myslim, treba me zkusenejsi opravi..u felicii to byl castej problem, tam sem menil termostat kazdej pul az trictvrte roku, na oktavce me to zatim nepotkalo..ale myslim ze rozebrat a opravit se to neda....jinak ceny pro ten vas motor se pohybujou od asi 150-700 korun, zalezi na tom jestli origo nebo druhovyroba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Tak to mi take zajima.Mam O1 1.6 75KW AVu,a to auto proste netopi.jedu do prace 12 km a neohreje se ani na 90,takze se neohreju.ma elektronicky termostat,kterej by mela ridit RJ dle cidel teploty.Na VAGu cidla myslim ok,testovano v lete dle aktualni okolni teploty a naslednem zahrati motoru,i ventilator na chladici sepne spravne.Mam to z domu do prace vetsinou mirne z kopce,takze jen lochtam a neohreju to.Mela by tedy byt ta hadice mezi termostatem a chladicem-ta horni-studena? Ja jen,ze u normalniho termostatu je dirka kvuli odvzdusneni,a ta preci jen neco propusti.Kdo mate stejny auto, prosim dejte vedet,po studenem startu se snazim motor nezatezovat,takze prvni km jedu jak dedula.Da se kdyztak termostat rozebrat a vycistit,nebo neco poradite,nechci zkouset vymenu jen tak kdyby,na to nemam.Dik. termostat sou dva kousky zeleza..ruznyho zeleza, kazdy zelezo ma jinou specifikaci a proto kdyz se ohreje(od vody) tak se zacne rozpinat a otevirat, alespon si to tak myslim, treba me zkusenejsi opravi..u felicii to byl castej problem, tam sem menil termostat kazdej pul az trictvrte roku, na oktavce me to zatim nepotkalo..ale myslim ze rozebrat a opravit se to neda....jinak ceny pro ten vas motor se pohybujou od asi 150-700 korun, zalezi na tom jestli origo nebo druhovyroba... 1,6 75kW má co já vím elektronickej termostat, takže tam bude zádrhel v čidlech nebo servu co ovládá klapku termostatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupica Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 (editace) mam tiez 1,6stku 75kW a za dva kilaky zacne hriat, za tie tri styri do vytiahne na 90° (pri teplote vonku ako teraz- 5-10°. A v termostate neviem ci su dva druhy rozneho kovu, aspon v niektorych je stopro nieco ako vosk, ked sa zacne zahrievat tak sa topi a reguluje to tam daka tycinka.... či co... (how it's made) Editováno: 22. Říjen 2007, autor: krupica Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 Ja mám octu 1.6 55kW a mám asi podobnej problém tedka v zimě když jedu třeba z kopce a necham vyhozenej kvalt bez šlápnutí na plyn abych jel tak říkajíc za 0 kč tak mi teplota klesne k 70 stupňům přibližně, jakmile auto krmim benzínem třeba po městě tak tak se ohřeje a drží, ale prostě jak nemá zátěž tak teplota padá, stejně tak ohřívání mám to do práce cca 5 km a auto se mi kolikrát při 3 stupních co je tedka venku neohřeje na teploměru za první čárku, znamená to teda permanentně otevřenej okruh?Asi budu v tom případě taky adept na výměnu, 55kW motor nemá ještě elektronickej ne? http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ter...7c8195f737a32bc Je to v odkaze co já potřebuju?Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 zhruba týden teplota ne a ne jít na 90 snad jen když jsem chvíli stál ale při jízdě zase klesla. Tak jsem dnes vyměnil termostat (300,- včetně těsnícího kroužku). Po výměně se zdá OK, pořádně jsem to prohřál a už zase drží 90 tak jak má. Starý termostat jsem zkusil dle popisu v knize "Jak na to" a podle zavařovacího teploměru jsem zjistil, že začíná otvírat při 70-75 stupních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 28. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2007 hmm,ale jak na ten elektronickej u aVU,nikdo neporadi?jestli neni treba zanesenej a nedovira nebo tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Storoška Vloženo 28. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2007 Ahoj.Ja mam tiez octaviu 1.6 75kw a mne to robi tiez,myslim s tou teplotou.Chodil som po servisoch a vsade mi hovoria ze termostat nedoviera a prepusta chladiacu kvapalinu.Preto sa auto hreje tak pomaly a ked idem dole kopcom tak mi zacne klesat teplota.Ked to odstranim tak o tom dam vediet ako to dopadlo.Caw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 28. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2007 Ahoj.Ja mam tiez octaviu 1.6 75kw a mne to robi tiez,myslim s tou teplotou.Chodil som po servisoch a vsade mi hovoria ze termostat nedoviera a prepusta chladiacu kvapalinu.Preto sa auto hreje tak pomaly a ked idem dole kopcom tak mi zacne klesat teplota.Ked to odstranim tak o tom dam vediet ako to dopadlo.Caw ten z mojí okty nebyl zanesenej, jen prostě začal otvírat při 70 st. C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 29. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2007 Ahoj.Ja mam tiez octaviu 1.6 75kw a mne to robi tiez,myslim s tou teplotou.Chodil som po servisoch a vsade mi hovoria ze termostat nedoviera a prepusta chladiacu kvapalinu.Preto sa auto hreje tak pomaly a ked idem dole kopcom tak mi zacne klesat teplota.Ked to odstranim tak o tom dam vediet ako to dopadlo.Caw ten z mojí okty nebyl zanesenej, jen prostě začal otvírat při 70 st. C. nj,ale na 75kw je servo,elektronickej, ovlada ho RJ,takze to je proste jinak.kdyby to byla klasika, uz jsem ho vymenil.ale zkouset zlepseni za mozna par tisic se mi proste nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rorejs Vloženo 29. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2007 Tak to mi take zajima.Mam O1 1.6 75KW AVu,a to auto proste netopi.jedu do prace 12 km a neohreje se ani na 90,takze se neohreju.ma elektronicky termostat,kterej by mela ridit RJ dle cidel teploty.Na VAGu cidla myslim ok,testovano v lete dle aktualni okolni teploty a naslednem zahrati motoru,i ventilator na chladici sepne spravne.Mam to z domu do prace vetsinou mirne z kopce,takze jen lochtam a neohreju to.Mela by tedy byt ta hadice mezi termostatem a chladicem-ta horni-studena? Ja jen,ze u normalniho termostatu je dirka kvuli odvzdusneni,a ta preci jen neco propusti.Kdo mate stejny auto, prosim dejte vedet,po studenem startu se snazim motor nezatezovat,takze prvni km jedu jak dedula.Da se kdyztak termostat rozebrat a vycistit,nebo neco poradite,nechci zkouset vymenu jen tak kdyby,na to nemam.Dik. Mam ten samej motor a auto se ohriva naopak super. Rucicka teplomeru se ani nezvedne a uz to topi. Myslim ze tak max. po 2 km z mirnyho kopce. Rucicka teplomeru se dostane na 90st. tak max. po 4-5km. Loni se mi ale ten termostat posral, tak jsem nechal vymenit celou tu komoru ( to ale stalo tak 3-4tis. i s praci ) To pak ale netopilo vubec a taky to skoro nejelo. Jo mam tam na kapotu koupenej takovej ten filcovo-papnduklovej kryt co se dava na TDI. Mam ho tam ale v podstate od zacatku, takze nemuzu zhodnotit jakej to mam vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlasta S Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 1.6 74kw.rv,98 Tak mám uplne to samé. po 9-12 km auto zahreji na 90 , a jak mile jedu rovinu nebo z kopce okamžitě ručička teploty padá tak na 30.nemužou být potíže s vodní pumpou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 1.6 74kw.rv,98Tak mám uplne to samé. po 9-12 km auto zahreji na 90 , a jak mile jedu rovinu nebo z kopce okamžitě ručička teploty padá tak na 30.nemužou být potíže s vodní pumpou? Pumpa ne. To bude jako u mě termostat. Po výměně vyleze teplota na 90 a drží, z kopce do kopce. Předtím lítala sem tam, nehodilo se na to dívat a určitě to bude i blbě topit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 A to este nechodite na diesloch, tam sa stava pri velkych mrazoch ze sa motor vobec nezohreje na prevadzkovu teplotu, aj ked ma 3 prihrievacie sviecky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlasta S Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 jiste s topenim je to velmi slabe!!! termastat? a nevis jake je u noveho cena?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 jiste s topenim je to velmi slabe!!! termastat? a nevis jake je u noveho cena?? na doporučení jsem bral VERNET č. 6276.87/J (france) včetně těsnícího kroužku za 300,-. Je to tak 2-3 týdny zpět. Vyměněno doma takže + litr kapaliny 175,- + voda a cca 20 min práce. Škodovka ??? 600,- - 800,- jen termostat + práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 kurec, já se trošku vmísím do vaší debaty. Jak je to s těmi 3-mi přihřívacími svíčkami? Mám diesel, mám tam ty 3 svíčky navíc, ale jak to pracuje a od kolika stupňů C ty svíčky vyhřívají a po jakou dobu vyhřívají??? Díky za odpovědí a sorry za vmísení se semhle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaza01 Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Já teď řeším něco podobného. Po výměně teplotního čidla mi na budíku teplota stoupá jen velmi pomalu a když už třeba vystoupá na 50°C, tak při jízdě z kopce to ihned klesá na spodní hranici. Zajímavé je, že když vypnu motor a znova ho natočím, tak se ručička vyhoupne na 90°C, ale při jízdě rychle padá na 50°C a pak už je to pořád dokola. Jinak motor topí normálně po pár minutách, dobře táhne takže kde je zakopanej pes, že by ten termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlasta S Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 jiste s topenim je to velmi slabe!!! termastat? a nevis jake je u noveho cena?? na doporučení jsem bral VERNET č. 6276.87/J (france) včetně těsnícího kroužku za 300,-. Je to tak 2-3 týdny zpět. Vyměněno doma takže + litr kapaliny 175,- + voda a cca 20 min práce. Škodovka ??? 600,- - 800,- jen termostat + práce tak dik moc za radu ,koupim ,zkusim a uvidim. Jeste ,nevis kde by se dal sehnat nejaky podrobny plan motoru 1,6 74kw, myslim jako nejake podrobne schema, jako kde co je, jak se jmenuje a tak? hledal jsem na netu ale nic poradneho sem nesehnal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 (editace) jiste s topenim je to velmi slabe!!! termastat? a nevis jake je u noveho cena?? na doporučení jsem bral VERNET č. 6276.87/J (france) včetně těsnícího kroužku za 300,-. Je to tak 2-3 týdny zpět. Vyměněno doma takže + litr kapaliny 175,- + voda a cca 20 min práce. Škodovka ??? 600,- - 800,- jen termostat + práce tak dik moc za radu ,koupim ,zkusim a uvidim. Jeste ,nevis kde by se dal sehnat nejaky podrobny plan motoru 1,6 74kw, myslim jako nejake podrobne schema, jako kde co je, jak se jmenuje a tak? hledal jsem na netu ale nic poradneho sem nesehnal. Na netu nevím mám knihu Jak na to? Editováno: 8. Listopad 2007, autor: milix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.