Přejít na obsah

Xenony a manuální náklon


mytrix

Doporučené příspěvky

Takova spíse anketka pro ty, co maj xeny na fabce bez nivelace.. pouzivate kolecko pro upravu naklonu i behem jizdy, napriklad stoupani atd? Jsem ted prave menil halogeny na xena a vecer, kdyz jsem to zkousel, tak me jedno auto co jsme se tak nestastne potkali ve stoupání (asi 8-10%) probliklo (ja jel ze spodu a on zvrchu), jinak po cele trase me neproblikl nikdo a to bylo nekolik desitek aut..

S beznejma halogenama jsem podobne veci moc neresil a vsichni byli spokojeni (jezdim vetsinou sam, svetla mam na zakladni pozici).. je lepsi ve clenitejsim terenu xena sklopit dejme tomu o stupen o dva?

Jinak pro pripadne rejpaly, mam origo xena, nivelaci uz shanim ;) takze je to ted spis docasne.. jde mi spise o to, abych i ted v tom meziobdobi zbytecne neoslnoval..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave si nejsem jistej uplne tim serizenim.. delal jsem si to v garazich sam podle pomucky co se resilo u OII.. teoreticky by to melo bejt ok

jinak nivelaci si urcite poridim, stoji to par kacek a aspon budu mit dusi v peri :)

Editováno: , autor: mytrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady podle teto http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=599180

nejlepsi je zajet si nekam do garazi v obchodnich centrech, tam je rovina, tim padem kolma zed a i prostor ;) jinak podle nazoru lidi z O2, je tato pomucka pri peclive praci presnejsi, nez regloskop v servisech..

ja jsem dopadl nejak takto, jen mi nikdo zatim neni schopnej rict, zda je to spravne nebo ne.. nejak si semnou v OII nepovidaj :(

(pravy by mozna mohlo byt krapec niz, nebo levy vys, to je vec nazoru) jeste to doladim..

post-4918-1206301546_thumb.jpg

Editováno: , autor: mytrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz zajedes kamkoliv, tak ti svetla seridi tak, ze bude leve niz a prave vys. Ja menil svetla na jednom sraziku s klukama a pak jsme sestelovali podle xenu JaKra. Udelali jsme na zemi rysky a na zdi. Na ty samy rysky jsem pak zajel ja a sestelovali jsme. Pro kontrolu jsme pak na stejne rysky zkusili i obyc halogeny Strojvudce a Fily (tehdy mel jeste normal zarovky a ted tam ma HIDky a oslnuje) Pak zajel i Lewis a ten byl dokonce pod ryskama a se svejma HIDkama oslnuje jako prase.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm mozna na tom neco bude :) jakoze vnoci jsem zkousel dosvit na jednom parkovisti a oproti halogenum je to jak prast a uhod.. jsem dosvitil az do cca 70m vzdalene travy a kdyby tam nebyla dosvitilo by to i dal.. pravda je ze to pravy i dosviti dal, ale to je pokud vim spravne, pac levy ma navic nastaveny clonku nejak jinak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
no to neni tak docela pravda.. to se tu uz resilo.. doslo se k tomu, ze nivelace nereaguje tak rychle jak by bylo vhodne a to, ze se korekce provadi jen v urcitych intervalech pri konstantni rychlosti.. ale urcte ne, ze potom uz nereaguje..

Tonny ma pravdu, FI nema dynamickou regulaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já sice origo xeny nemám, ale souhlásím s těma, kteří tu píšou, že nejdůležitější je mít světla pořádně seřízený. Mám sice v AE hidku (hlavně se prosím tímto nikdo nezaobírejte a nezaplejtvávejte toto téma), světla jsem si nechal seštelovat v servise, ale po první zkoušce v noci jsem zjistil, že to svítí úplně někam do... tak jsem si je seřídl doma podle druhýho auta co ještě máme a trochu jsem je raději ještě dal níž. A vše OK, ještě ani jedno probliknutí a to i když jsem měl v kufru cca 200kg nákladu - byla to zkouška a to jsem mohl na ovladači ještě sklopit o 2 pozice. Jinak znám a viděl jsem spoustu Fábií s origo xenama, který nemaj náklonový čidlo a i když za mnou jeli, bylo to v pohodě :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na OII jsem si dal xeny dodatečně, tudíž na manuální náklon. Na současným autě je mám originál a jedinej rozdíl vidím v tom, že po rozsvícení se lampy nivelijí nahoru - dolu, zleva - doprava, ale jejich reakce za jízdy stejně nemůžou být rychlejší, než reakce jedoucího auta. Ta autonivelace je myslím užitečná jen při různým zatížení vozu, což si ovšem ručně taky nastavím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...