Přejít na obsah

Jak se dostat do auta, když odejde baterie


Kam

Doporučené příspěvky

Zdravím, nevíte někdo, jak postupovat v takovém případě - na autě nejsou zámky (FRS).

Uz sa to tu riesilo a znamy mi pred nedavnom popisoval jeden sposob. Treba odchylit dvere vpravo hore (ked sa postavis celom k nim), prestrcit drat a potiahnut za packu na otvaranie dveri. Jemu to robili nejaki profici a na ochylenie pouzili nafukovacie zariadenie. Ale urcite to ide aj normalne, strcit tam nejaky klin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike k: no to je fakt, jednou jsem svou blbostí vyštavil baterku..ale centrál pořád - sice zthuha - ale šel...no kažopádně už se stalo a "Kamovi" asi už ani neotevře...

Každopádně bych se do té metody s odchýlením dveří asi sám nepouštěl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, naštěstí se mi to nestalo. Jen tak hypoteticky uvažuju "co kdyby"... :huh:

Taky nemám vložky zámků ve dveřích a taky už jsem nad tím uvažoval, asi si udělám nouzové táhlo na odjištění kapoty, měl by na to stačit kousek tlustého vlasce přichyceného na vhodných místech stahovacíma páskama a ukončený okem třeba u houkačky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to problém. Stane se to většinou v nejméně vhodnou chvíli, takže nářadí a prostředky skoro žádné. Většinou baterka dá ještě na otevření. Krize je v zimě nebo při zapomenutém zapnutém spotřebiči (jakýkoliv-světla,radio atd.). Baterka je totál (pokud je to delší dobu) a nemá se šanci vzpamatovat-připojena na zátěž.

Osobně se přikláním k variantě otevřít kapotu zespoda od motoru (většinou dobře zabezpečená, důvod napájení alarmu) a propojit AKU. Dají se udělat mechanické úpravy pro jednoduší otevření. V každém případě nejjednoduší cesta s možnosti nejmenších škod.

Další možnost vyvést pro tento případ +pol z baterie na skryté místo (dobře izolovat). V krajní nutnosti kastla "-" pol a skrytý drát "+".

Mechanicky nerušit všechny zámky, nechat 1 (pokud byl aspoň 1) a zakrýt - maskovat (zalít hmotou atd.)- lze pak sloupnout nebo strhnout- takový falešný kryt a odemknout.

Osobně jsem to zažil - zbláznil se mi alarm a zablokoval centrál. Naštěstí mám 1zámek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, nevíte někdo, jak postupovat v takovém případě - na autě nejsou zámky  (FRS).

Uz sa to tu riesilo a znamy mi pred nedavnom popisoval jeden sposob. Treba odchylit dvere vpravo hore (ked sa postavis celom k nim), prestrcit drat a potiahnut za packu na otvaranie dveri. Jemu to robili nejaki profici a na ochylenie pouzili nafukovacie zariadenie. Ale urcite to ide aj normalne, strcit tam nejaky klin.

Tak si to vyzkoušej. Je to nesmysl. Z aprve ty dveře odchýlit a za druhé když máš zamčeno SAFE systémem tak za kliku zevnitř neotevřeš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsme se dobívali kolegovi z práce do fábky combi - zabouch si klíče i s dálkáčem v autě. A byl véééééélkej problém se tam dostat. V autě byl safe system. Otvírání zevnítř - mrtví,stahování oken - bez klíčku nefunguje, otvírání kufru - novější model už to má spojené s klíčkem v zapalování. U mého auta kde mám otvírání vedle řidiče by to šlo. jediná možnost byla odehnout rám dveří - byl to služebák u svýho bych to nedělal. Svařovacím drátem protáhnout celej svazek klíčů včetně dálky mezi okením rámem a kastlou. No prasárna jak hovado!!!

Rám jsem pak přihnul zpátky a ani to není poznat. Chce to ale pořádnou sílu.

Pak nás ještě napadlo drátem nějak stáhnout zadní okna - pokud jsou na kličku.

Nejjednodušší ovšem je sehnat servismena ze škodovky. Ten otevře přední kapotu - maj na to nějakej fígl a nechcou ho prozradit :D v motorovém prostoru se napíchne Vagem a auto otevře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, nevíte někdo, jak postupovat v takovém případě - na autě nejsou zámky  (FRS).

Uz sa to tu riesilo a znamy mi pred nedavnom popisoval jeden sposob. Treba odchylit dvere vpravo hore (ked sa postavis celom k nim), prestrcit drat a potiahnut za packu na otvaranie dveri. Jemu to robili nejaki profici a na ochylenie pouzili nafukovacie zariadenie. Ale urcite to ide aj normalne, strcit tam nejaky klin.

Tak si to vyzkoušej. Je to nesmysl. Z aprve ty dveře odchýlit a za druhé když máš zamčeno SAFE systémem tak za kliku zevnitř neotevřeš

Nejako som si neuvedomil to, ze je to SAFE takze beriem spat. Ale pokial nie je SAFE tak to tymto sposobom urobit ide.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treba sa na takúto situáciu pripraviť dopredu. Ja som tiež nemal ani jeden zámok. Mám dorobené mechanické otváranie kufra.

Na oboch kufroch je zámok jak pre ľavostranné tak pre pravostranné riadenie - je tam voľná pozícia na lanko. Stačí kúpiť v predajni bicyklov lanko + bovden na prednú brzdu bicykla. Mňa to stálo cca 50 Sk. Jednu stranu pripojiť na voľnú pozíciu na zámku kapoty alebo kufra a druhú vyviesť na skryté miesto. Na konci spraviť očko. V prípade núdze zatiahnúť za očko - jednou rukou za bovden, druhou za očko.

Namontované, vyskúšané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŘEŠENÍ:::::::

Stalo se mi to asi před měsícem, odemknul jsem auto centrálem, otevřel dveře u řidiče, položil klíče na sedačku, vzal škrabku, zabouchnul dveře a šel škrabat okna. Najednou cvak a všechno zamčený a zasejfovaný. Důvod-blbej zámek ve dveřích, nedal signál comfortu, že se dveře otevřely a proto se to po 30sec. zamknulo. Přijel kámoš ze škodovky, co otvírá auta normálně a udělal to takhle: Zespoda otevřel kapotu (mám rs nárazník a klimu, takže chvilku trvalo, než tam protáh ruku), já potom mačkal otevírání 5-tejch dvěří a on připojoval a odpojoval baterku. Těma změnama proudu se zblbne comfortka a tak na 5-tej pokus se ty dveře otevřely. Pak jsem jen prolez dovnitř pro klíče a vše bylo ok. Určitě to bude fungovat i u dost vybytý baterky, protože většinou dá trochu proudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě taky odmontovával kryt a nacpal se pod to....jen tak mimochodem

Tak to byl asi nějakej mini-mechanik :smich: ale v nejhorším se dá půjčit hever a postavit to na špalky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som to chcel riesit tak, ze natiahnem niekam dopredu pod kryt vedla hmlovky dva vodice, chranene cez diodu a skrz tieto vodice by slo baterku trosinku dobit, aby to ten central zvladol. Inak aj ja mam skusenost, ze ked baterka umrie, tak central to celkom zvlada. Pritom zapnutie zapalovania znamena iba zhasnutie vsetkeho, co predtym aspon trosinku svietilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...