Publikováno Říjen 22, 200915 r Zdar chlapi, dnes ráno (né poprvé) nastartuju a chci se rozjet a auto vůbec netáhlo a pak se hned na chvili rozjelo a pak zase netáhlo, nechtělo se rozjet. Tak zastavím a kolísali mi otáčky od cca 700-1200, tak jsem to vytočil na neutrál na 3000 (na vterinu) a pak už to bylo v pohodě. Co to může být? Měl jsem pocit při tom rozjíždění jakoby sem tam vynechával válec.
Říjen 22, 200915 r Zdar chlapi,dnes ráno (né poprvé) nastartuju a chci se rozjet a auto vůbec netáhlo a pak se hned na chvili rozjelo a pak zase netáhlo, nechtělo se rozjet. Tak zastavím a kolísali mi otáčky od cca 700-1200, tak jsem to vytočil na neutrál na 3000 (na vterinu) a pak už to bylo v pohodě. Co to může být? Měl jsem pocit při tom rozjíždění jakoby sem tam vynechával válec. Zkus prvne vymenit cidlo teploty vody. Tohle se uz tady resilo mnohokrat. Mas stejnou pricinu problemu jako vetsina uzivatelu tady PS: kup originalni cidlo
Říjen 22, 200915 r Zdarec, ted akorat jsem to resil taky, 1,6 74kw,vecer prijedu auto slape jak hodinky, rano na nule a auto pri akcelaraci cuka a cuka a dusi se. Odpoledne 9 stupnu a auto zas v pohode! Dle nazoru kamardu by se u me melo jednat o nekvalitni benzin!!! Tedy alespon doufam!
Říjen 22, 200915 r o palivech tady uz bylo psano hodne... viz taky treba, jak dopadly testy COI vs benzinove pumpy... napr. Shell dopadnul velmi spatne kenny: zkus to cidlo.. fiser: a jak jsi problem vyresil?
Říjen 23, 200915 r Autor Zkusim, diky... a jaktože to čidlo dokáže auto takhle přidusit? Upraveno Říjen 23, 200915 r od kenny_fx
Říjen 23, 200915 r Zkusim, diky...a jaktože to čidlo dokáže auto takhle přidusit? mozna to neni v cidle. ale je to pravdepodobne. nevim, me to delalo taky.. vylitly otacky a pak uz to bylo dobre. no nevim, proste neco v tom bude :-D
Říjen 23, 200915 r o palivech tady uz bylo psano hodne... viz taky treba, jak dopadly testy COI vs benzinove pumpy... napr. Shell dopadnul velmi spatne kenny: zkus to cidlo.. fiser: a jak jsi problem vyresil? Nastesti jsem mel jen rezervu, takze jsem ji vyjel a natankoval jinde. Bohuzel v Breclavi moc moznosti natankovat kvalitu neni!!! A je to vsechno ok, ale je fakt ze ted po ranu nejsou nizke teploty, ,,,,uvidime.
Říjen 24, 200915 r tady to objednej, mají to levný, v servise sem za čidlo platil 682 kč, tady stejné a prvovýroba kolem 400Kč. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0599...via-superb.html
Říjen 24, 200915 r tady to objednej, mají to levný, v servise sem za čidlo platil 682 kč, tady stejné a prvovýroba kolem 400Kč.http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0599...via-superb.html anebo http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-6_6.html
Říjen 26, 200915 r takže jak sem tady psal, v origo servisu mi v pátek vyměnili čidlo teploty motoru. Ted mám ale takovej problémek, auto si nedrží 90stupňu:-( vždy kolem 80, když tomu šlápnu na krk, těžko se to dostává k 90. Prosím, máte nějaké tipy? Možná termostat, ale to se mě nezdá, čidlo je tam ted nove..
Říjen 26, 200915 r takže jak sem tady psal, v origo servisu mi v pátek vyměnili čidlo teploty motoru. Ted mám ale takovej problémek, auto si nedrží 90stupňu:-( vždy kolem 80, když tomu šlápnu na krk, těžko se to dostává k 90. Prosím, máte nějaké tipy? Možná termostat, ale to se mě nezdá, čidlo je tam ted nove.. termostat... termostat... na milion a jedno procento navic
Říjen 26, 200915 r termostat... termostat... na milion a jedno procento navic díky, měl sem takový divný svrbění v kulích, že to bude ono
Říjen 27, 200915 r taky sázím na termostat ale je zajímavé že blbne přesně po výměně čisla. Nemáš chladící systém zavzdušněný? zkus dolít kapalinu jak má být a odvzdušnit.
Říjen 27, 200915 r taky sázím na termostat ale je zajímavé že blbne přesně po výměně čisla.Nemáš chladící systém zavzdušněný? zkus dolít kapalinu jak má být a odvzdušnit. termostat mohl blbnout uz predtim, jenom, na to je tezko prijit. kdyz se vymeni cidlo a nepomuze to, tak za to muze jeste termostat
Říjen 28, 200915 r no právě, mě to je taky divný, proč to ted dělá a předtíím ne.. přitom to bylo v origo servise Skoda.. a ještě takovej postřeh, jakmile sem si auto dovezl(byl večer) a další den sem se koukl do motoru, bylo v nádržce chl. kapaliny asi o 2 - 2.5 cm ch. kapaliny nad ryskou..:-( hned sem to odsál nšco pod max. Asi to ve skodovce dělali, ale může mi někdo poradit jak se odvzdušňuje? toto je moje první akce s manipulovaním chl. kapaliny..
Říjen 28, 200915 r Jednoduché.Ráno Vag,měřené hodnoty a mrknout kolik ukazují čidla.Jíné hodnoty jdou do ECu a jiné na budíky.Taky měřené hodnoty teploty nasávaného vzduchu,i tam může být problém
Říjen 29, 200915 r no právě, mě to je taky divný, proč to ted dělá a předtíím ne.. přitom to bylo v origo servise Skoda.. a ještě takovej postřeh, jakmile sem si auto dovezl(byl večer) a další den sem se koukl do motoru, bylo v nádržce chl. kapaliny asi o 2 - 2.5 cm ch. kapaliny nad ryskou..:-( hned sem to odsál nšco pod max.Asi to ve skodovce dělali, ale může mi někdo poradit jak se odvzdušňuje? toto je moje první akce s manipulovaním chl. kapaliny.. - při studeném motoru dolít na kapalinu na min v nádržce - nezandávej víčko od expanzky, nastartuj a zahřej motor až do sepnutí větráků (máš benzín nebo diesel teď nevím) - pokud tam jsou, měly by bulbiny vylítat ven. pak nech motor schladnout, zašroubuj víčko a můžeš jezdit - já jsme bojoval s odvzdušněním strašně dlouho, furt jsem slyšel jak mi v radiátoru běhají bubliny a nakonec jsem zjistil že mám málo kapaliny a vždycky si to někde srklo vzduch
Říjen 29, 200915 r Děkuju kluci, hned teď jdu odvzdušnovat, díky tvýmu supr návodu. jinak bám benzín. Cosby i tobě děkuju za tip, ale nemám Vag:-( ale pokud bude problém setrvávat, zajedu ke kamarádovi, mám ho trochu z ruky:-(
Listopad 2, 200915 r Ahoj chlapi, v techto chladnych a mrazivych teplotach,mam take problem s kolisanim otacek na volnobech cca.1minutu po nastartovani,to zacne skakat tak o 100-150 otacek a pri plynule jizde,kdyz moc neakceleruji,tak motor poskubava,ale po nejake te dobe,kdy se motor trosicku zahreje,tak tyto problemy zmizi. Muze mi nekdo prosim vas poradit,co to muze byt? Mam Octavku 1.9TDi 81kW,rok vyroby 1999. Dekuji za pripadne rady a pomoc. Ahoj Bohdan.
Listopad 2, 200915 r Ahoj chlapi,v techto chladnych a mrazivych teplotach,mam take problem s kolisanim otacek na volnobech cca.1minutu po nastartovani,to zacne skakat tak o 100-150 otacek a pri plynule jizde,kdyz moc neakceleruji,tak motor poskubava,ale po nejake te dobe,kdy se motor trosicku zahreje,tak tyto problemy zmizi. Muze mi nekdo prosim vas poradit,co to muze byt? Mam Octavku 1.9TDi 81kW,rok vyroby 1999. Dekuji za pripadne rady a pomoc. Ahoj Bohdan. bud jsou zhavici svicky kaput, takze se na ne podivat, nebo zkusit vymenit i cidlo teploty vody.
Listopad 2, 200915 r bud jsou zhavici svicky kaput, takze se na ne podivat, nebo zkusit vymenit i cidlo teploty vody. Zhavici svicky jsem menil minulou zimu,tak by mely byt O.K.,takze by to melo byt teda to cidlo teploty jo? V tom pripade to zkusim teda vymenit a uvidime. Predem dekuji za info. Ahoj.
Listopad 3, 200915 r Zhavici svicky jsem menil minulou zimu,tak by mely byt O.K.,takze by to melo byt teda to cidlo teploty jo?V tom pripade to zkusim teda vymenit a uvidime. Predem dekuji za info. Ahoj. zhavicky muzou byt ok, ale nemusi. muzou ti nove zhavicky odejit za tyden, mesic, rok, pet let.. preventivne pri vymene cidla na ne mrkni.
Listopad 3, 200915 r cha, patřím do klubu, už druhý ráno po sobě to poškubává a poposkakuje 1,8 T dnes není čas, zírta zkusím odvzdušnit, pak teplotní čidlo a juknu na hadice, jestli jsou všechny o.k., jednu jsem měnil v létě - totál zdegradovaná (05/2003)
Listopad 10, 200915 r Autor Jeden kámoš si myslí, že to bude škrtící klapka... protože se mi stane, že jak to začne kolísat a já přidám plyn tak to nereaguje.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.