Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/27/10 ve všech sekcích

  1. najdeš ho napravo od motoru naproti chladiči a vypadá viz obr. (číslo 1). Může být jen zanesená trubka co vede od škrtící klapky do EGR. Demontáž EGR je jednoduchá. Odšroubuješ matky (5) a šoub (8) a tu trubku z těch šteftů stáhneš (napružíš). Pak už jde EGR vyndat ven. Můžeš se mrknout zda není nějaký zaneřáděný. Na VAGu (máš-li) můžeš vyzkoušet test akčních členů a to by měl EGR cvakat. Ovšem toto ještě není zárukou správné funkce. Můžeš i provést nastavení EGR (krajní polohy) přes VAG a pokud toto vše nepomůže tak se poroučel do věčných lovišť. Neboj není to nic neobvyklé, já už měnil 3 , nicméně platil jsem jen ten první, páč ostatní odešli vždy v záruce, takže výměna za new kus. Jinak cena je teď cca 2900,- EGR.pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...