Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/14/10 ve všech sekcích

  1. No vidíš. Každý má jiné priority. Někdo si kupuje auto, protože se mu líbí, někdo kvůli tomu, že je větší. Nechápals, proč uvažuje nad FII, tak sem se tě snažil nasměrovat na jeho příspěvek, kde píše, že se mu líbí. Ale kdepak, mě tvůj názor víceméně nezajímá. Nechápals, proč uvažuje o FII, napsal jsem, že důvod uvedl a zase je z toho kovbojka. Ta druhá část je hodně laciná a na tvou úroveň se snižovat nebudu. K té první jenom jednu věc - montážní závod není zárukou čehokoli. Zárukou je schopnost díly dodávat a to je spíš o hustotě, vybavenosti a zásobování servisů. Dneska nemá spoustu dílů na skladě u dealera ihned ani Škoda. Super, takže šířka. Díky za vysvětlení. Škoda těch řečí, než jsme se dobrali konce. K tomu bych měl poznámku. Za 290k je to bohužel bez klimatizace, dálkovýho centrálu nebo třeba el. zrcátek. S tímhle vším za 330k. Leda, že by teda vzal nějakej skladovej zbytek.
    -1 bodů
  2. Jestli nespěcháš, tak bych počkal na uvedení Toura 2. Ona je totiž OII opravdu hodně drahá a k nějakým změnám asi bude muset dojít. Ostatní modely dost spadly, u OII se sice přidala výbava, ale zatímco před začátkem snižování cen stála Elegance se základním benzinem 539 900Kč, dneska stojí 489 900Kč. To je sice pokles, ale i přes rozsáhlejší výbavu to šlo u jiných modelů a u konkurence dolů o poznání víc. Takovej Roomster šel třeba u výbavy Style a motoru 63kW z 399 900Kč na dnešních 324 900Kč včetně paketu Plus. Fabia Combi Elegance 1.2HTP/51kW na jaře 2008 stála 371 900Kč, dneska je za 304 900Kč s nesrovnatelnou výbavou atd.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...