Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/25/10 ve všech sekcích

  1. Myslím si, že ať již koupiš jakoukoli motorizaci, tak 100% spolehlivost ti nezaručí ani motor HTP nebo TSI nebo TDI. Je to o náhodě. Na firmě máme jedno TSI, jeho nájezd se blíží myslím k 10 000 km a bezproblému a to je auto hnedle z první série. Bohužel je pravdou, že je to nový motor a dětské nemoci, jako každá novinka mít může. Co se týče výdrže motoru, tak si myslím, že nebude o nic horší než je u stávajících jednotek. Turbo tomu motoru zaručuje, že by se měl pohybovat převážně v pásmu nižších ot. než to bude v případě atmosférických motorů, které je potřeba více výtáčet. Životnost turba se odráží v přístupu řidiče k němu. Před fabkou jsem jezdil 8 roků s turbo dieselem a bez problému. Když pohledáš tady na fóru tak jsou případy, kdy turbo motory atakují hranice nájezdů i přes 300 000 km a turbo mají pořád původní. Je otázkou, jestli auto potřebuješ hned nebo teprve sonduješ, co by sis do budoucna koupil. HTP je dobrej motor, sám jsem s ním najel mnoho km ve služební fabce v různých režimech a nikdy mě nezklamal. Poslední dobou však jezdím s fabii 1,4 16V a nechci se nikoho dotknout, ale je to opravdu lepší svezení a spotřeba je téměř stejná v určitých režimech i lepší. Ja více upřednostňuju motor nad výbavou - mě v podstatě stačí, když mám v autě klimatizaci a el. okna v předu a nějaké rádio. 1,2 TSI (77kW) se montují i do Yetiho, mrkni se na jejich fórum a zjistíš, že ten motor si hodně lidí pochvaluje. Bohužel nikdo ti neřekne - tohle vyrobené auto bude spolehlivé a najede spoustu km, je to jak sázka do loterie. Ať již si vybereš cokoli, přeji ať máš štěstí a auto jezdí podle tvých představ.
    1 bod
  2. Dám odpověď, kterou v anketě nevidím - SPOLEHLIVÝ. To je asi nejdůležitější parametr pro moderní auto - aby nevyžadovalo stálé piplání a nestálo víc v dílně než jezdilo. Ty další parametry už pak vyplývají tak nějak samy ze sebe. Dnes (srpen 2010) tedy rozhodně NE nové turbo od koncernu VW - za rok za dva, až "sa hukáže", pak klidně. Dnes jsou tyto pohonné jednotky přes nesporně moderní parametry příliš málo prověřené a trpí dětskými nemocemi - za což by měl nést odpovědnost koncern a ne jeho zákazníci, kterým nezbývá než strpět vyřazení starších spolehlivých (i když morálně zastaralejších) motorizací z nabídky a jejich nahrazení motory hodnocenými sice "hyper super" - ale zatím jen na papíře a v málo rozhodujícím procentu fyzicky provozovaných... Až jich bude v provozu milión, bude se dát něco říct. Je to úplně stejná situace, jaká se před lety týkala tříválcových motorů 1,0 a 1,2 HTP - "litr" tiše zmizel na smetišti dějin a " jedna-dvojka haťapka" musela projít rozsáhlou úpravou/modernizační kůrou, aby se z ní vyklubal aspoň průměrně hodnocený agregát. Solidní, ale žádný superlativ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...