Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/30/10 ve všech sekcích

  1. Tak abych taky zase jednou přispěl něčím jiným, než jen OT apod. , dám sem návod, jak se zbavit do nynějška neřešitelného problému s klepavým zvukem ozývajícím se ze předu zleva při přejezdu nerovných povrchů bez zátěže motoru, který se projevoval u Fabií RS. Po x pokusech, aplikacích různých servisních akcí ("svoláveček" apod.) jako byly -výměny táhel řazení za kratší modifikované -výměny silentbloku motoru (6Q0199555K) -jeho vyplnění různými způsoby (lepidlo na autoskla apod...) atd atd atd ...vykoumali soudruzi ve Škodovce, že celý problém se odstraní použitím silikonového maziva G000 405 A2, které se aplikuje mezi gumovou část silentbloku a jeho kovový obal - viz fotky. Tím se z laického hlediska zamezí "zadrhávání", ke kterému docházelo při výše popsaných podmínkách a následným zvukovým projevům, popisovaným jako klepavý zvuk odněkud zepředu zleva...to když se zaseklý silentblok uvolnil a "vystřelil" do své výchozí polohy, kterou setrvačností přeletěl a zastavil se na opačném dorazu... Tuhle "úpravu" má za sebou cca 50 aut v UK, najeli od ní i tisíce mil a stále pokoj. Tady v ČR se zatím zdá, že Škoda Auto nepoužívá vůči zákazníkům stejný metr, protože o servisním opatření tohoto znění nemají místní servisy ani zdání. Já ale dostal od přítele z UK kopii tohoto dokumentu a podle něj už jeden z mých kamarádů úpravu provedl a potvrdil (i jízdou cca 400km dlouhou) jeho správnost. Takže majitelé FRS, "olejíček" objednejte u VW (je to záležitost primárně pro VW a ne pro Škodovky, takže Škoda servisy neobjednají, bo nemají přístup do VW databází), cena je tady v Praze cca 370,- Kč vč. DPH a jde buď o pytlíček, či malou tubu. Aplikace vyžaduje cca 2 gramy, které je nutno rozetřít štětečkem v místě dle obrázku. Kamarád, co úpravu provedl tady, ji ještě pojistil vložením gumotextilního materiálu do mezery mezi vrškem silentbloku a jeho obalem. Viz obr. 2. Pro přístup k silentbloku je nutná demontáž baterie, jejího boxu a airboxu. Doba cca hodina. Jeden místní člen mi ještě zjišťuje, zdali přece jen není toto opatření platné i v ČR a v případě, že jo, dám sem příslušný údaje, abyste mohli servis navést správným směrem.
    1 bod
  2. Já teda nevím jak Tobě - ale mně v Drobkovi nabíhá podávací pumpa v nádrži už v momentě, když ho buď odemknu, nebo když otevřu dveře u řidiče - nevzpomenu si teď úplně přesně - ale rozhodně nečeká až na klíček otočený do 1. polohy. A dokonce je o tom i zmínka v návodu - což mne na to právě upozornilo a čemuž se při obecně paranoidním přístupu ŠA k podávání informací uživateli dost divím... A dost dobře nechápu, jak chceš docílit "žádného benzínu ni oleje z ruské ropy v automobilu svém", když jednoduše KAŽDÁ rafinérka tuhle surovinu míchá z nejrůznějších zdrojů a svoje produkty opět mixuje z jednotlivých složek, vyselektovaných frakční destilací - jejich čistota je definovaná právě tou frakční destilací - prostě pokud se destiluje, nejde dostat "jiný" isooktan nebo další složky automobilového benzínu z ropy, která vytekla ze země v Azerbajdžánu a jiný z ropy z Perského zálivu, a další z té, která byla vyloučená termodestilací z asfaltových písků z jižní Alberty. Odlišné bude jejich množství, získané z jednoho barelu ropy ruské a z barelu ropy egyptské nebo barelu ropy nigerijské - ale jejich chemické složení bude totožné, ať se do frakční kolony napumpuje ropa z kteréhokoliv konce zeměkoule. Tím je i daný fakt, že je absolutně a ganz putýnka úplně buřt, kterou ropu používá ta která rafinérka a u které značky pump nabereš - pokud producent samozřejmě dodržuje zákonné normy o kvalitě paliv. A jinak samozřejmě i německé, rakouské a další evropské rafinérky zpracovávají ruskou ropu - je lacinější než arabská nebo africká, takže by byli absolutní debilové a ekonomičtí sebevrazi, kdyby nepoužívali lacinější surovinu, pokud ji mají k dispozici. A řeknu Ti jedno, Petrumře: abys nelil do auta "nic z ropy ze země píšící bukvicema", musel bys nakupovat palivo a maziva třeba v Kuvajtu nebo Saudské Arábii a ne u nás v Evropě, kamaráde - tady je to všecko tak dokonale promixovaný, že ruská ropa je snad ve všem !!!!! Anebo bys musel všecko mazat sádlem z prasete vychovanýho ve svým vlastním chlívku, olejem vylisovaným z řepky ze svého pole a místo benzínu používat špiritus, vydestilovaný z erteplí vypěstovaných na vlastním poli - a všecko si dělat sám, protože jakmile si to necháš "udělat u někoho", nemáš zaručeno, že ve svém petrochemickém zařízení nikdy nezpracovával žádnou "bukvicoidní ropu" a tudíž že stopami jejích složek nebude kontaminován i Tvůj milovaný auťáček... Už chápeš, že Tvá snaha je sice možná efektní, ale srovnatelná asi tak se snahou veganů nesežrat ani náhodou ani ten mikro-miniaturní kousíček živočišné bílkoviny?
    1 bod
  3. tak jsem to vytáhnul teď mi to připadá jednoduché ale to vždy až pak ale pořád nikde nevidím ty úchyty
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...