Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/24/11 v Příspěvky

  1. a když nebudeme vědět, kam zaparkovat svoji helikoptéru, můžeme na střeše Yetiho
    1 bod
  2. paráda. Takže Yeti je praktičtější než Maybach, na okruhu rychlejší než Ferrari a v terénu komfortnější než Land Rover. Správně jsme si tu všichni vybrali
    1 bod
  3. Doplnění doplněno! Pro jistotu EDIT: Zase, jako minule - soubor pouze pro testovací účely, není oficiální. Před změněním čehokoliv si zapište, jak to bylo předtím, nejlépe si někam zkopírujte původní kódování! 6R7-937-087-F.zip
    1 bod
  4. Stačilo by se napojit paralelně na tlačítko 5. dveří, případně přes blokovací relé při zapnutém zapalování. Chtěl jsem najít správný pin na BCM sledovačkou signálu, ale potřeboval bych se napojit na kontakty tlačítka. Chtěl jsem se k tlačítko dostat zvenku, třeba po vyjmutí osvětlení RZ. Svítil jsem tam baterkou, ale dráty k tlačítku jsou krátké. Poradíte prosím, jak se sundává plastový kryt 5. dveří... Není tam nebezpečí, že ulámu nějaké plastové držáčky a pak to už nebude pořádně držet ?
    1 bod
  5. Takze jsem nakonec koupil opravdu ty RSové vzpery (nestihl jsem onehdá p. Gorčáka), maji dle servisu 460N, chodi to naprosto perfektne, myslim, ze by vzperam (s modrými pružinami) stacilo i mene, a to mam zadni dvere v plne vybave (roletka, zadni sterac, destnik v sitce zespoda). Jestli maji ty standard kolem 400-410, myslim, ze by stacilo tak 440, aby se to zvedlo, a pritom to slo jeste rozumne zavrit. Ale i tak jdou dvere zavrit docela OK, cekal jsem trochu horsi odpor, zena si zpocatku trochu stezovala, ale uz to nevadi. Ještě jedna věc, k dokonalosti stále chybí možnost otevřít takto kufr nějakým tlačítkem z palubky, pokud sedím za volantem s nastartovaným motorem, nemohu dálkou kufr otevřít, musí se klíček vytáhnout a poté to teprve reaguje. Nedalo by se instalovat nějaké tlačítko (třeba na nevyužíté pozici), které by kufr dokázalo odemknout (a přitom zachovalo bezpečnost, tj. jen při stojícím autě) i bez použití tlačítka na dálce ?
    1 bod
  6. Tak ja dal pruziny zelene protoze jsem se docetl ze je BJirka daval na octavku a ze mu to chodi. Taky jsem si rikal ze by bylo lepsi tam dat kradsi puzinu, ale resil jsem to s s nim a jeho nazor je ze kradsi pruzina nebude mit tolik sily aby dostala dvere do polohy kdy se zacnou otvirat a to hlavne v zime. Je pravda ze moje vzpery to maji za sebou a jak trocha prituhlo tak uz se to neotevrelo, proto se ted klonim k tomu ze tyto jsou spravna volba. A proc zelene?? jsou odskouseny a funguje to s nima, jestli to funguje i s modrejma, tak proc ne. Ja mam zeleny a jsou ok a kdyz se divam na stranzk Alcomexu tak v modrejch tam neni spravna delka v roztazeni, takze proto mozna zelene. Jinak typ jsem daval: ST11580 Jinak je pravda ze sila na zavreni je pravda potreba trocha vetsi, ale v pripade ze bych chtel jeste silu zmensis, je moznost oddelat ze vzper plastovou krytku vzpery a dostaneme tak par mm k dobru a mohlo by to i pomoct pri zmenseni sily na dovreni. Ale toto je jen domenka, ja sem nadsen ze to funguje a je to fakt super.
    1 bod
  7. Ahoj já myslím určitě ano ve své fabiji mám 1.4 74 kw a vadí mně jen nízký kroutící moment a tím i pružnost výkon je ok a to tenhle motor řeší oktávka je o něco těší ale kdo si tuhle motorizaci koupí stím asi nechce závodit a co se týče životnosti běžný spotřebitel nenajede 150 000km ani za deset let a firmy ho za 3roky prodají a ty další majitelé kupují ojetinu tam bych asi volil něco jiného takže já říkám určitě ano
    1 bod
  8. Dle meho nazoru jednoznacne krok vedle
    -1 bodů
  9. Supéééér v Yetim to je základ, v Oktě to bude velmi slušný základ a ve Fabii to bude časem asi pěkný drak Je zajímavé přečíst si diskuse pod těmi články na internetu Některé názory jsou fak úsměvné. Polovina nevzdělanců si evidentně myslí, že je to HTP s chiptuningem ...
    -1 bodů
  10. Ahoj, rikam tomu OK. Nevim, zda je Yeti tezsi nebo lehci nez OII, ale pocitam, ze jsou stejne tezke. Pokud se 1.2 osvedcila u Yetiho, tak proc ne do OII. 1.6MPI je docela drzak, delala se od 95? a 14 let na jeden motor, klobouk dolu. Nikdy jsem s tim motorem nejel, takze nechci hodnotit, jak je svizny a ziznivy!!! Krokem vedle byl 1.0 do fabky a 1.6FSI, ty se na trhu prilis neohraly. PD byl taky krokem vedle, no CR vlna tuto technologii smetla, to se stava. Osobne si myslim, ze 1.2 TSI bude vetsi drzak nez trivalce 1.2. Tissi chod motoru, lepsi dynamika a spotreba (nevim). Zalezet bude take na cene. Do fabie urcite ano, do oktavky taky ano, ale muj favorit je 1.4TSI.
    -1 bodů
  11. Tento tydem jsem neuspesne resil instalaci pridaveho tlacitka pro dalkove ovladani otevreni zadnich dveri (kufru), ktere jsou "upgradovany" pruzinami a zesilenymi vzperami. Bohuzel u O2 FL je jinak reseno pripojeni zamku zadnich dveri, vzhledem k neexistenci "RJ Komfort" u FL a jeji nahrazeni "centralni RJ jednotkou vozu" se to servisu nepodarilo dle publikovaneho schematu (pouze pro starou O2). Nemel by nekdo radu s modifikaci onoho schematu pro ovladani kufru pridavnym tlacitkem ?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...