Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/29/11 v Příspěvky

  1. Mě přijde klasická převodovka pro suchary bez fantazie,když jsem tento týden byl u svého prodejce okouknout svého nového Championa TDI s DSG,tak mě napadlo,že klasická vařečka je o ničem.Mám 2 auta,jedno klasika,najeto 300 000 km,druhé DSG,kde mám najeto 150 000 km. Dostatečně jsem si to obojí vyzkoušel. Pochopím klasiku ještě na dálnici,tam se moc neřadí,ale v běžném provozu hustě osídlené ČR? Při klasickém řazení si připadám jako pianista,co šlape pedály jako vzteklej a zároveň jako kuchař,co míchá vařečkou guláš,panč by se mu připálil,kdyby pořád nekvedlal. Marně přemýšlím,jestli mačkání spojky a hejbání pákou řazení je opravdu tak vzrušující,že někomu působí takřka předčasnou ejakulaci........
    2 body
  2. Milhausek: Děkuji za opověď! Už mám vyrobený AUX vstup. Funguje, ale při nastartování se kousne. Takže ho musím vypojit nastartovat a zapojit. Ale tomu snad pomůže nějaká ochranná dioda.
    1 bod
  3. Nerad bych se te dotknul, ale jezdil jsi nekdy s nejakym 16V? Kde by jakej ctyrvalec 16V vzal 210 Nm ve 2000 ot....? Ten ma mozna polovic. Nechtel jsem to vypisovat v predeslem prispevku, abych to moc nekomplikoval. Porovnani motoru v ruznych autech nebo stejnych autech jinak zprevodovanych vzdycky prinese nejaka prekvapeni. A TDI a turbobenzin uz z logiky veci jinak zprevodovane byt musi. Takze vlastne neporovnavame motory, ale kombinaci motor/prevodovka. 1.9 TDI ma jednotlive stupne extremne kratke, pokud si dobre vzpominam, tak na 2. jede 60 km/h, na 3. 90 km/h. 1.8 TSI zase diky svemu vykonu a charakteristice ma prevody hodne dlouhe (mozna az moc) - na 1. jede 55 km/h, na 2. 105 km/h, na 3. 150 km/h. Z toho logicky plyne, ze TDI ma zatah smerovan do uzsiho spektra otacek a tudiz subjektivne vic 'kopne', ale rychle umira. TSI ma zatah plynulejsi a trvaly, proto ten subjektivni dojem z 'kopance' chybi, prestoze objektivne tahne stejne nebo vic. Co je na 1.8 TSI zvlastni, a pochvaluji si to vsichni recenzenti, je linearnost zatahu. Motor proste od nejakych 2200 ot. do 6500 ot. tahne naprosto stejne, maximum kroutaku kolem 4700 ot. plynule prechazi do maxima vykonu, je bez vykonovych spicek - to je prave uplne antiturbo chovani. Pises taky o vetsi zivosti TDI v 'uspornem' rezimu a zda se mi, ze onen usporny rezim porad vztahujes k nejakym konkretnim otackam - a to je nesmysl, viz jeden z mych predeslych prispevku. Motor 1.8 TSI neni urcen k maximalne usporne jizde a zajemce o takovou jizdu si jej poridi jen tezko - je to o ucelu toho ktereho motoru. A mezi nami, ta 1.9 TDI zrovna uspornosti nevynika - je jsem s nim podobnym stylem jizdy jezdil jen o necely litr usporneji nez jezdim ted s TSI. Abych byl spravne chapan, nejsem fanatickym zastancem 1.8 TSI, jen je mi ten motor ve sve kombinaci vlastnosti extremne sympaticky a nevim o moc konkurentech (nicmene nemam patent na rozum). Ktery motor bys vedle nej postavil po strance kombinace litroveho vykonu, spotreby, linearnosti zatahu, hlucnosti, rozsahu pouzitelnych otacek? A ktery motor z nabidky pro OII je podle tebe v kombinaci vyse uvedenych parametru nejlepsi kdyz ne 1.8 TSI?
    1 bod
  4. o tom uvazujem aj ja, ale az po 4r, dufam ze uz nebude neskoro Nemas skusenosti s rozoberanim plastov na 5 dverach? Viem, ze ich staci len potiahnut, drzi to len na uchytkach. Ale neviem ako to co najlepsie chytit a potiahnut aby som nieco nedomrvil. Pri combi verzii to navyse asi bude trosicku ine ako pri kratkej. Je to jednoduché. Ten tapec (plast) drží na příchytkách podobně jako u dveří. Nejtěžší je dostat ven první, protože to drží fakt dobře. Já si pomohl reklamní plastovou škrabkou na okna, kterou jsem dostal mezi tapec a dveře, zapáčil a bylo to venku. Neboj se použít hrubou sílu, nic se tomu nestane. Potom jak to budeš dávat zpátky nezapomeň provléct zpět to látkové ucho na zavírání dveří, ať to nemusíš znovu dávat dolů.
    1 bod
  5. tak jsem vám to vyfotil kdo nevěří, jinak v gumě to nebude, nemá tam kudy zatékat...
    1 bod
  6. To mě rozhodně nepřináší. Samozřejmě taky názor, po vzoru tlustejch línejch amíků, kteří ani manuálně řadit neumí, jak jsou dementní. Ale nic proti. Jestli chceš v autě sedět jak v obejváku a čumět z okna, je pro tebe DSG nebo jízda vlakem shodná záležitost a pravá volba
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...