Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/17/11 ve všech sekcích

  1. obměněné rozvody, servomotor obtoku upraven, materiál hřídele turba - ty zásadní změny, pak nějaké maličkosti
    1 bod
  2. Mě to taky dělá, čím víc musí klimatizace chladit tím víc to dělá. Sere mě to hlavně ve městě, na jedničku jako by mě někdo držel za narazník
    1 bod
  3. Řeknu to takhle: Bavil jsem se s p. Jandou z Cimbu at en doporučuje u 1.8 TSI měnit olej po každých 8000 až 10 000 km, když se tam nechá déle tak hrozí že se tamkousnou ventily. Já mám nyní najeto 14 000km a do výměny mi to píše ještě 15 000km nebo 330 dnů a stejně jedu ve čtvrtek olej měnit do servisu. Neřeším překodování na pevný interval QG2 z QG1. Nechávám stále QG1, koupil jsem si na netu olej Shell Helix Ultra VX 5W-30 za 230 Kč/litr. Ten jim v servisu dám, ať mi ho tam vymění, hodí novej filtr a jede se dál... investice pár kaček.... Longlife nechávám proto, že mi nepřijde o nic dražší než olej pro pevný interval. A i když to není argument, tak minimálně tím motoru neublížím, ale prospěju a já budu mít lepší pocit.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...