Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/19/12 ve všech sekcích

  1. Tohle je řekl bych právně napadnutelný - pokud bys na tom měl tratit, je to myslím trestný čin poškozování zákazníka - kontaktuj ČOI a optej se na to, jestli podobná praktika "náhodou" neporušuje nějaké ustanovení Občanského Zákoníku - protože ten je pro ochranu Tebe jako zákazníka rozhodující, s Obchodním Zákoníkem nemá prodej auta normálnímu občanovi vůbec nic společného - ten by se uplatňoval v případě prodeje auta právnické osobě nebo živnostníkovi = "nákup na IČO".
    1 bod
  2. Dobry den precital som to cele a mam podobny problem pocujem obcasne klepanie.. obcasne v tom ze neni stale ale je pravidelne a ked zacne klepat a pridam plyn tak sa rychlost klepania stupnuje a to trva iba par sekund a prestane neklepe to casto iba obcasne si zaklepe a prestane... ide to niekde z pravej strany hlavy ked sa pozerate do motora...skusal som dat dole aj viecko od oleja ci to nebudem pocut lepsie ale nebolo tak ma jedine napada ten hydrostel alebo ventil neviem... a je to 1,4 mpi 44kw 163k km a zatial ziadne ine priznaky to nema jazdi uplne bez problemov
    1 bod
  3. Zdravím Fabiáře Nechtěl sem zakládat nové téma tak to píšu sem. Měnil sem termostat protože propouštěl a nechtěl se ohřát motor. Po výměně termostatu se zdálo vše v pořádku. Ale teď sem si všimnul že se mi občas nechce ohřát motor teda podle ukazatele. Po ránu netopim cca 10km ať motor netrápim že to hned ohulim ))). Ale ručička nic, ani se nehne. Ale jakmile otočim regulátorem na max tak skoro hned vyleze do provozní teploty a když opět snížim teplotu na pulku tak to začne opět padat na minimum. Můžete někdo poradit. Ale spíš mi to příde jak něco s el. nebo čidlem. Předem moc děkuji za rady a postřehy.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...