Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/12 ve všech sekcích

  1. Postavím se za Rooma - proti fábuli nesrovnatelně víc prostoru jak pro sedící, tak pro ložené. Už v místě loktů sedících vpředu je o cca 5cm na každou stranu širší než fábule, prostor pro sezení vzadu připomíná auto daleko vyší třídy - a to jak v podélném, tak v příčném směru. Posuvné zadní sedačky plus možnost zcela vyndat střední sedadlo a boční "sešoupnout" k sobě nebo se zcela zadních sedadel zbavit a mít z auta stěhovák jsou prostě jedinečné - porovnávám s formanem, který měl zadní sedadlo dělené 60:40 a jako na potvoru je ten menší díl napravo, takže u něj nešlo udělat "převozní" konfiguraci pro cokoliv pouze se sedadlem řidiče a jednou sedačkou za ním, vždycky musela vzadu být aspoň dvě sedadla... Do Roomstera jsem v naprosté pohodě vsunul automatickou pračku na 5kg prádla "na stojáka" a nad ní ještě zbývalo místo - v čemkoliv jiném bych ji musel položit. K vlastnostem podvozku - zadní náprava u Roomsteru je z "jedničkové" Oktávie. Tím je dáno, že proti fábuli je Room "vzadu rozkročenej" a má tak úžasnou směrovou stabilitu. Mám s ním naběháno nějakých 20 000km a ještě se mi nepodařilo "ho utrhnout" - nedokázal jsem ho ani při sebetvrdším manévru donutit k nějakému "ustřelení" a podobným neplechám - ano, gumy zařvou, auto se nakloní jak škuner v bouři, ale poslušně zatočí... Takhle brutálně naladěnej podvozek se dá potkat u mnoha značek až o jednu ne-li dokonce o dvě třídy výš. S fábulí bych si v životě nedokázal představit některé manévry, které už jsem s Roomem absolvoval - respektive dokážu, určitě bych skončil mnohem hůř. Větší rozchod zadních kol má stabilizační účinek i ve vysoké rychlosti třeba na dálnici, kde se dá s Roomem doslova kličkovat i ve 130km rychlosti a krom zvýšeného hlukového pozadí od ječících gum se ničeho dalšího nedočkáte - reaguje spolehlivě mírnou nedotáčivostí vrozenou všem předohrabům s motorem nad nápravou a je nádherně předvídatelný. Vzhledem k továrnímu provedení N1 (můj kousek je přímo otypovaný jako "skříňový nákladní 5 místný" = byl původně kupovaný firmou s odpočtem DPH a měl mřížku za sedadly) na něm mám i výkonnější obrzdění - vzadu bubny 256mm a vpředu kotouče 288mm, takže ve spolupráci s ABS to "šlajfuje jak blázen" - a až na opravdu výjimečné případy i bez smyků. A i když je roomster mírně neohrabanější při parkování nebo proti stejné motorizaci v o metrák lehčí fábuli lenivější při rozjezdu, rozhodně bych ho za fábuli nevyměnil.
    2 body
  2. No, skupinu lidí s know-how i praktickými zkušenostmi, něco vedlo k tomu to udělat takhle. Pochybuju, že nějaký garažník bude mít co k tomu říct, kromě toho, že kolo pak nevypadá tak zapadlé v blatníku... Navíc je to prostě bastl. Pohyb komponent povozku je docela složitá geometrie a taková podložka to všechno rozhodí, jen aby to vypadalo...
    1 bod
  3. Treba vymenit 2x tesnenie .Jedno je hore na chladici a druhe dole.Olej netreba vypustat . Z chladica vytecie trochu oleja .cca 0,2L
    1 bod
  4. Asi jsem vyzněl namyšleně jako že já 9 litrů jsem neviděl nikdy a všichni ostatní mají blbá auta, že jim to žere tolik... Ale to jsem opravdu nechtěl Ale fakt mně už štve, jak téměř v každém testu staví TSIčka (a všechny mensi benziny s turby) jako žrouty. Ano, téměř pokaždé napíší, že spotřeba velmi závisí na stylu jízdy, ale skoro nezmíní to, že když se člověk zžije s motorem a následně od toho bude odvíjen styl jízdy, tak potom je to velmi úsporný motor. Už se mi párkrát bohužel stalo, že se někdo ptal, co to má za motor. Když slyšel TSI, řekl: Aha, slyšel jsem, že dost žere, že?(..většinou to doplní o poznámku, proč TSI a ne 2.0 TDI ? )
    1 bod
  5. Předhazuji vám jednu štiku, motor z Audi TT 220PS, to by byl větr
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...