Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/18/12 ve všech sekcích

  1. jejda jejda, chápu tvé nasrání, ale motor opravdu nemůže za nekvalitní řetězy, nakonec to není jen problém VW koncernu, stejný problém mají i ostatní výrobci aut i jeden z etalonů kvality - Nissan, nadáváš hezky na řetěz, ale to že se používá na rozvody nevidím jako mínus, naopak, píšeš, že děláš do aut, tak tedy dobře víš, která auta řetěz používali vždycky, namátkou BMW, Nissan ... že by to byly taky špatné motory? Asi ne viď, je to jen o kvalitě jednoho dílu. Jsem zvědav jak budeš nadšenej, až budeš mít řemena ten taky někdo ošulí, tam je to totiž buď anebo - praskne motor v háji (pokud nemáš Toyotu, tam se to ve většině nepotkávalo), navíc další problematický místo jsou napínací kladky, další prvek co se může vysypat a taky se to tak dělo .... ošulenej řetěz se "jen" vytahá a pokud to člověk sleduje, tak se i včas pozná a nic se motoru nestane, navíc se tyto závady projevují v záruce, pokud někdo jezdí hodně, tak za dva roky najede určitě 60-70.000 km, kdo jezdí málo, koupí si záruku na 4 roky a 60.000 km a je o starostech. Ty skloněné motory dozadu mají 1,8 tsi i 2,0 tsi, měly je i TDI 66 i 81 kW, protože to byly motory Audi, dopředu skloněné jsou VW a mají tu výhodu, že se ke všemu tak trochu lépe dostaneš, ale to jistě víš, když do aut děláš p.s. neobhajuju tady Škodovku ani koncern, nejsem ani nijak spjatý s motorárnou
    3 body
  2. Krásnou neděli fšem. F1 byla zase pěkná podívaná. Ani mi nevadilo vstávat brzo. Dnes to vidím na lenošení na terase a nabírání sluneční energie.
    1 bod
  3. Jenže to není kvůli řetězům, to je totiž nová generace motorů, které budou v autě obráceně, tedy sáním vpředu, výfukovými svody vzadu, navíc skloněné dozadu, dále budou svody chlazené vodou, aby nemuselo docházet k chlazení výfukových plynů vstřikem benzinu (kvůli katu, který je hned za výfukovým potrubím), to otočení přináší úsporu materiálu, kdy nevede výfuk složitě zpředu motoru okolo nápravy a naklopení dozadu přináší úsporu místa a lepší rozložení hmotnosti, to, že budou rozvody řemenem nebo ozubeným řemenem je už jaksi navíc, bohužel za blbý řetězy nemůže motor, ale výrobci těchto řetězů, který ho materiálově ošulili
    1 bod
  4. Diamant: Nenaděláš nic. Jeden čas, když jsem na to měl ještě náladu, jsem to samé říkával taky. Ale člověk pak pořád slyší, že "to sice trochu víc oslňuje, ale ON víc vidí" a nebo "asi je to v pohodě, nikdo na mě nebliká" a podobné kraviny, tak jsem to přestal řešit. Když někoho s HID potkám, tak na něj také neblikám dálkovými, protože se bojím, co má v dálkách, když takový paskvil má v potkávacích... Samozřejmě, že na to světla nejsou stavěná a i kdyby to byla světla pro xenonové výbojky (ani čočková světla pro žárovku nejsou stejná), tak auto nebude mít ostřikovače světel a automatickou nivelaci... Lidi snad časem pochopí, že dobré žárovky a dobře seřízená světla udělají zázraky, pokud ne, nechám si draze dodělat originální xenony v servisu a nebo, to je asi nejlepší volba, u dalšího auta zaškrtnu při objednávce kolonku "xenonová světla". A prečo to tam dávají? Mám takové podezření, že z 70 % aby v hospodě před kámošema mohli říct, že mají xenony a ze zbývajících 30 % aby viděli i za roh na úkor ostatních účastníků silničního provozu. Těžko říct, co je horší... Ale abych nebyl úplně OT, nabízím řešení - vrať původní originální světla a dej nějaké homologované žárovky s vyšší svítivostí. Bude to fungovat a svítit. Nebo případně nějaká ty "tuning" světla "devil", ale povolené k provozu na pozemních komunikacích, s homologací a bez HID sady...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...