Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/19/12 ve všech sekcích

  1. jejda jejda, chápu tvé nasrání, ale motor opravdu nemůže za nekvalitní řetězy, nakonec to není jen problém VW koncernu, stejný problém mají i ostatní výrobci aut i jeden z etalonů kvality - Nissan, nadáváš hezky na řetěz, ale to že se používá na rozvody nevidím jako mínus, naopak, píšeš, že děláš do aut, tak tedy dobře víš, která auta řetěz používali vždycky, namátkou BMW, Nissan ... že by to byly taky špatné motory? Asi ne viď, je to jen o kvalitě jednoho dílu. Jsem zvědav jak budeš nadšenej, až budeš mít řemena ten taky někdo ošulí, tam je to totiž buď anebo - praskne motor v háji (pokud nemáš Toyotu, tam se to ve většině nepotkávalo), navíc další problematický místo jsou napínací kladky, další prvek co se může vysypat a taky se to tak dělo .... ošulenej řetěz se "jen" vytahá a pokud to člověk sleduje, tak se i včas pozná a nic se motoru nestane, navíc se tyto závady projevují v záruce, pokud někdo jezdí hodně, tak za dva roky najede určitě 60-70.000 km, kdo jezdí málo, koupí si záruku na 4 roky a 60.000 km a je o starostech. Ty skloněné motory dozadu mají 1,8 tsi i 2,0 tsi, měly je i TDI 66 i 81 kW, protože to byly motory Audi, dopředu skloněné jsou VW a mají tu výhodu, že se ke všemu tak trochu lépe dostaneš, ale to jistě víš, když do aut děláš p.s. neobhajuju tady Škodovku ani koncern, nejsem ani nijak spjatý s motorárnou
    1 bod
  2. Jak to zde čtu, mnozí si myslí, že stačí jen nalít olej se stejnou specifikací např 5W30 od jakéhokoliv výrobce. To bohužel není pravda.Míchat jdou při dolití všechny oleje se stejnou specifikací a v opravdové nouzi cokoliv co maže. Podstatnějším ukazatelem je norma. Evropská je značena ACEA nebo API, toto je obecné značení,které ovšem málo kdo z výrobců uvádí, proto mnoho výrobců má uvedeny své normy Škoda normu VW 501 01 atd.Tato norma je určující, protože každý motor CR nebo PD má jinou a to je nutné vědět. V době filtrů pevných částic zvlášť, protože při nalití oleje se špatnou normou, dochází k jinému spalování a tvorbě částic, které zanáší filtr. Pokud lijete správnou normu, filtr se umí lépe samočistit vstříknutím nafty. Málo kdo ví, že největším světovým výrobcem olejů do prvovýroby je německá značka FUCHS. Ta dodává koncernu VW (Audi, Seat, VW, Škoda), Volvo, BMW, Mercedes atd. všechny oleje, které plní při výrobě. Poté už je na každém dealerovi, jaký olej plní při prohlídkách. Nejčastěji bývá tak Shell a Castrol. Poslední jmenovaný je na žebříčku z mého pohledu nejméně pro mne potřebný. Castrol sám oleje nevyrábí, ale řekněme, že je to takový "míchač". Každý olej se skládá z dvou složek, olej základní a aditiva. A právě například FUCHS si obě složky vyrábí sám a obě k sobě přesně pasují, kdežto Castrol základní olej kupuje. Když jsem sháněl olej Fuchs, nalezl jsem bezva shop, kde mají dost skladem a ochotně poradí a mají spoustu věcí dalších ) Podívejte se sem http://www.rommar.cz/
    1 bod
  3. Ale Yetíci jsou největší! ...teda po Kongovi...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...