Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/28/12 ve všech sekcích

  1. Tak jsem se ze zvědavosti podíval na hlasovací výsledky. Anketa běží od 11.května 2011 neboli téměř rok. Za tu dobu je v anketě 164 hlasujících, z nichž: 112 nemělo doposud žádnou závadu (68,29%) 17 (10,37%) mělo poškozené zapalovací kabely škodnou 11 (6,71%) mělo závadu turba 7 (4,27%) muselo absolvovat výměnu motoru po velmi těžké havárii agregátu 17 (10,37%) mělo jinou, dále v příspěvcích specifikovanou závadu. I když vezmu v úvahu českou vlastnost, že spokojený člověk kušuje jak Fučík a klapačku otevře jen v případě nespokojenosti a účastníky ankety nebudu brát jako reprezentativní vzorek majitelů TSI, je víc než 30% podíl nějakým způsobem problematických "kusů" alarmující. Když k tomu navíc přidám fakt, že u mnoha kusů se problémy (převážně s rozvodovým řetězem) opakují i po záruční opravě ve značkovém servise, docela mne zamrazí - podobnou blamáge jsme zatím v podání evropských automobilek nebyli zvyklí vídat... Často jsme čítávali, že Ford, Chrysler nebo Chevrolet dělá svolávačku na to nebo ono, Nissan na tamto a Toyota zase na něco jiného - ale u evropské automobilky jsme na to nebývali zvyklí, aspoň ne u životně důležité části auta. Nějak si nedovedu srovnat, že by takový efekt v případě koncernu měl být POKROKEM neboli výsledkem několikaletého vývoje...
    1 bod
  2. To by bolo ozaj zaujímavé a možno by bol aj zápis do Guinessovej knihy rekordov.. No a potom by sa to mohlo stať aj každoročným zrazom, kde by si ľudia vymieňali skúsenosti, názory, poznatky + súťaž v rýchlosti výmeny reťaze, prehrania SW a podobne .. Nakoniec aj
    1 bod
  3. TSIčkaři všech zemí sjeďte se před bránou Š-A
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...