Ty bys měl normálně vyfasovat hadr a kýbl, jak cintáš. Normální bryndák už by to totiž nepobral. Jak může LPG "kurvit jednotku", když s ní vůbec nepřichází do styku, to mi moje hlava VSKUTKU nebere. Asi máš holt nějakou vysokou školu, to my ostatní blbý plebsáci nemáme...LPG je naprosto normální palivo pro zážehový motory, dokonce je pro ně výhodnější než kapalný, který jsme historicky zvyklí používat, protože neprodukuje tolik popelovin = nespalitelných zbytků. Jedinej problém u něj je nesnadnější skladování (musí se pro uložení držet pod tlakem, jinak se vypaří) a příprava směsi u agregátů s přímým vstřikem paliva, kde se musí chladit vstřikovače přímo zasahující do spalovacích prostorů motoru. Řeší se to proto buď kombinací nepřímý vstřik plynné fáze LPG s občasným přívstřikem benzínu originálními vstřikovači (každý 10. až 20. vstřik podle pracovního režimu a zatížení motoru je benzín - četnost přívstřiku benzínu je výsledek časově i materiálově náročných zkoušek a vývoje u výrobců konverzních sad), nebo přímo vstřikem kapalnýho LPG přes origo vstřikovače s kombinovaným přívodem benzín/kapalný LPG.
Věc je ještě komplikovaná tím, že motory s přímým vstřikem jsou často přeplňovaný (turbem) - u těch se proto v případě kombinace nepřímých vstřiků plynu do sacích kanálů s přímým přívstřikem benzínu musí osazovat reduktory s vyšším výstupním tlakem, aby se plynná fáze vůbec protlačila do sání.
Jediným negativem je proto cena těch kombinovaných sad, která je zhruba dvojnásobkem ceny sad pro motory s nepřímým vstřikem = je mnohem delší doba návratnosti takové investice. Jiná nevýhoda v porovnání s vestavbami LPG do aut s nepřímým vstřikem neexistuje.