Když to zhrnu .. do nějakého data se prodávaly TSI motory, které měly sice výkon a zátah turba, ale ŠA přišla na to, že to ničí Turbo a rozvody rychleji, než je zdrávo - z toho vyplývá, že motor byl málo testován a tím pádem se na tohle nepřišlo (pokud to dělá po pár tisících km, tak je to vina ŠA, protože z toho vyplývá, že motor při testech nenajel ani těch pár tisíc km, aby na tohle přišly)
Zákazník byl z takového motoru nadšen a když mu ŠA přehrálo SW a dalo podložku pod turbo, tak se auto stalo línější a má lineární výkon bez turbo efektu - tím je zákazník samozřejmě naštvaný, ještě když se ŠA v servisech vymlouvá na špatný benzín a že je první, komu to tak přijde - joo, kdyby řekla "omlouváme se vám, tenhle motor se nám moc nepovedl, opravili jsme vám ho a prodlužujeme vám záruku o 3 roky na celé auto a doživotně na motor, tak to by byl zákazník sice smutný, že nemá už tak skvělé auto, jaké si koupil, ale aspoň by byl rád, že se ŠA omluvilo a dalo nějakou útěchu.. jenže to ŠA neudělala.
Lidi co si koupili ty nové modely, tak si je koupili proto, že už ten motor měl správný chod a stejně se jim líbil a neočekávají od takového motoru závodní speciál na silnice
Jestli se vám chce, tak dejde ŠA k soudu, nechte si posoudit výkon před úpravou a po úpravě, nezávislý jízdní posudek a dejte je k soudu .. třeba vyhrajete! Ale myslím, že vám ŠA dá mimo soudně odškodnění, aby vám zavřela hubu a takhle to dopadne vždy, protože se jim to vyplatí víc, než když se v novinách napíše, že TSI motory od ŠA jsou špatné
Zkrátka se to zamete pod koberec
A co se týče jedince, který napíše, že motor mu funguje skvěle a nechápe závody ostatních uživatelů je asi stejné jako, že jeden o Renaultu říká, že je to v klidu auto, protože má to štěstí a má jedno auto ze 100, které nemělo poruchy a měl dobrý kus těch 99 ostatních takové štěstí nemělo