Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/25/12 ve všech sekcích

  1. Tak zapnuté mlhovky se svítivostí třeba 60 % jako denní svícení se dají ještě tolerovat, to neobtěžuje. Ale má to pár hlavních nedostatků - první že to není povolené, protože to jsou pořád jen mlhovky a nejsou homologované pro denní svícení a pak druhý a větší - má to možná význam jako "frajeřina", ale vzhledem k ceně žárovek H8 se to naprosto nevyplatí. U halogenů určitě ne, u xenonů, které dokáží svítit tisíce hodin a nová výbojka stojí pár stovek už také moc ne... Spíš jsem ale chtěl zareagovat na to pouštění dálkových - pokud na mě někdo rozsvítí dálková světla, tak hledám chybu u sebe, co mám špatně a vyřeším to, aby na mě už nemusel nikdo blikat. Jen ignorant by automaticky pustil dálkové zpátky, nic neřešil a takhle to opakoval na každého, kdo na něj blikne... Tohle bylo jen napůl OT - denního svícení se to týkalo.
    1 bod
  2. z jakeho duvodu u odemknuteho auta nejdou po otevreni ridicovych dveri ovladat okna po vypnuti zapalovani jsem nepochopil doted, tzn. za patnact let od prvniho kontaktu s OI...
    1 bod
  3. vyhrivani sedacek vubec nemusi byt Jo jde to. Mam to vic jak rok
    1 bod
  4. !!! SERVO KOYO !!! ( servořízení elektrické na HTP ) Popis problému,na autě jsem vyměnil komplet řízení od servočerpadla,přes hřeben řízení,čidlo nat.volantu a když se servo nerozjelo ani po vyměně kompletu je to el.čerpadlo tudíš šlo auto k elektrikáři...po 1 dni jsem mu volal,jak to vypadá,říkal že mu tam chybí nějaké proudy atd...na druhý den,volal že má auto hotové,posiluje... Největší masakr... - Jelikož jsem neměl na autě podběh,sundal jsem kolo a co nevidím,nádržka na servoolej je do poloviny prázdná...volantek na přístrojovcve nesvítil... (ale servo posilovalo,tak sem říkal že to není možné...) Tudíš jsem dolil servokapalinu,nastartuju a ejhle volantek na p.d. se rozsvítil,říkám ejhle a je problém,kouknu za mlhovku a to jsem ještě neviděl,měl sjem odpojenej prostřední a levý konektor z mého podledu...zapojil jsem konektory,nastartoval jsem,volantek zhasl a servo běží :-) Tudíš,když na servu KOYO nebudeš mít zapojený ze svého pohledu prostřední a levý konektor,budeš mít servooleje jen polovinu nádržky,servo by ti musí fungovat...což je pro mě jako lajka nepochopitelné,ale je to tak podle mé zkušenosti... PS: pokud by někdo chtěl,mám na prodej 2x čidlo natočení volantu KOYO a 1x hřeben řízení KOYO :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...