!!! SERVO KOYO !!! ( servořízení elektrické na HTP )
Popis problému,na autě jsem vyměnil komplet řízení od servočerpadla,přes hřeben řízení,čidlo nat.volantu a když se servo nerozjelo ani po vyměně kompletu je to el.čerpadlo tudíš šlo auto k elektrikáři...po 1 dni jsem mu volal,jak to vypadá,říkal že mu tam chybí nějaké proudy atd...na druhý den,volal že má auto hotové,posiluje...
Největší masakr...
- Jelikož jsem neměl na autě podběh,sundal jsem kolo a co nevidím,nádržka na servoolej je do poloviny prázdná...volantek na přístrojovcve nesvítil... (ale servo posilovalo,tak sem říkal že to není možné...) Tudíš jsem dolil servokapalinu,nastartuju a ejhle volantek na p.d. se rozsvítil,říkám ejhle a je problém,kouknu za mlhovku a to jsem ještě neviděl,měl sjem odpojenej prostřední a levý konektor z mého podledu...zapojil jsem konektory,nastartoval jsem,volantek zhasl a servo běží :-)
Tudíš,když na servu KOYO nebudeš mít zapojený ze svého pohledu prostřední a levý konektor,budeš mít servooleje jen polovinu nádržky,servo by ti musí fungovat...což je pro mě jako lajka nepochopitelné,ale je to tak podle mé zkušenosti...
PS: pokud by někdo chtěl,mám na prodej 2x čidlo natočení volantu KOYO a 1x hřeben řízení KOYO :-)