Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/08/12 v Příspěvky

  1. To si si 100% zvykol, pod zámienkou načítania adaptačných hodnôt je očakávaná adaptácia vodiča.
    2 body
  2. To Pawouk: Zkus si zkontrolovat, jestli Ti blbci v servisu dotáhli popř. vůbec dali šrouby do pravého předního podběhu, který se oddělává při výměně rozvodů. Drnčí to pak totiž jak blázen právě z toho místa, kde popisuješ. Já, když to zjistil (při výměně pneu) tak jsem byl okamžitě z5 v servisu a strašně je seřval, jak si to jako představujou a jestli se nemám bát, aby mi třeba cestou neupadl motor nebo minimálně vana.
    1 bod
  3. Kdo jiný než Pytlík Pytlíkovič Pytlíkov.
    1 bod
  4. Čéče, já jsem už tady na foru dost profláklej případ. Speciálně s 1.2 TSI. Takže vím, že táhlo nedrnčí při volnoběhu. No a k těm hadičkám - v tom "tunelu" mám již výroby nějakou pěnu v igelitovém obalu. Dokonce jsem tady někde dával fotku. A drnčet to začalo po výměně rozvodů, tzn.že v motorovém prostoru tam nějaký mechanik s něčím hnul. Auto jede, tudíž to řešit nebudu, poněvadž auto není moje a majitel (firma) na to kašle.
    1 bod
  5. Jako by mi Hurvajs2 četl myšlenky. S autem jsem spokojený, ale ta klima. Tušil jsem už při objednávání že to nebude jen tak, ale prodejce mě ubezpečil, že si zvyknu a že elegance bez climatronicu nejde. Nezvykl jsem si a je to hrůza. Pořád abych s tím šmrdlal a nějak dorovnával požadavky, aby to "automaticky" dělalo co chci a stejně si to dělá co chce samo. A odvádí to pozornost od řízení. V zimě když mrzlo, tak to ještě ujde. Ale v létě... Když auto stojí rozpálené na slunku, tak první co udělá, tak na mě na plný pecky fouká rozpálený vzduch, z rozpálených vzduchových kanálů. Tak pracně ventilátoru uberu. Nastavit ventilátor, jak si přeju není tak jednoduché, jak by se zdálo. Jemné zoubkování na kolečku regulace a roztřesená jízda po našich silnicích, chce hodně citu. A po chvíli si to stejně zase nastaví jak chce sám. Né jak to chci já. A když se nějakým způsobem potom uklidní, tak zase vůbec nereaguje, když chci já něco změnit. Ventilátor se uklidnil na 1. stupni. Dostanu pocit, že by to chtělo trochu víc, tak opatrně o zoubek otočím kolečkem. Nic se neděje. Chvíli počkám a zkusím zase o zoubek. Nic. Tak opatrně ještě jeden. Fuuííííííí. Ventilátor na plný pecky, že mě málem vyfoukne ze sicny. Tak zase doregulovávat na 2. stupeň, jak jsem původně chtěl. Zjistil jsem že rychlejší nastavování, je když prvně hrknu s kolečkem, tam a zpátky, aby se probudil, a potom po zoubkách jak chci aby jel. Kámoš mě poradil, abych otáčky ventilátoru nastavoval požadavkem teploty. Jako že když je venku 30, tak nastavit 28, že ventilátor na plný pecky nepojede. Měl pravdu, chvíli jsem to tak dělal. Ale nejlepší bylo, když jsem jeden den takhle dojel a těch 28 tam nechal, Druhý den ráno pohoda, venku 18, ventilátor taky v pohodě, ale po ujetí pár stovek metrů, ...co to..., nějak se začíná oteplovat. Takhle brzy po ránu? Nené. Začalo to topit. Vzpomínám na Feldu. Tam jsem s "klimou" manipuloval jen na jaře a na podzim, otočením z modrého na červené a naopak, a občas přepl ventilátor ze standardní jedničky na dvojku, když mě bylo v létě teplo. A navíc. Knoflíky se daly ovládat po paměti. Tady u toho kreténizmu mám víc oči na displeji než na silnici. A taky tolik stejných tlačítek vedle sebe, na bezpečnosti taky nepřidá. Když potkám tu AVII a chci zavřít vzduch z venku. Na Feldě jsem po paměti otočil kolečkem od klapky. Tady se musím podívat na tlačítko, které to je a hned tlačítko vedle, abych vypl klimu. Nejraději bych to vyškubl a zkusil Climatic. Tam se aspoň ten ventilátor nastavuje manuálně.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...