Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/13 ve všech sekcích

  1. Tak zhruba lednu 2011 mi vyměnili jednu zapalovací cívku a byl klid V červen 2012 to začalo - pří jízdě všechno v pohodě, při volnoběhu otáčky kolísaly 800-1200 a auto se "třepalo" jako by jelo na méně válců. Měl jsem to u známeho, 14 dní to řešil hledal, diagnostikoval, volal tam známeho z "autorizovaného servisu" a nic nenašel, jen že problém u nasávání vzduchu. Tak jsem to hodil do Hellera v Ostravě, tam udělali všechno možné (a taky si za to řekli balík peněz) a přišli na to, že nějaka součástka ohledně vzduchu má zničenou membránu (jsem laik, ukazovali mi součástku a vypadalo to jako menší plastové kolínko z vodovodního potrubí a uvnitř byla zničená membrána). Měl jsem radost že to našli a moc jsem se nehádal ohledně ceny. V říjnu 2012 (cca po 4 měsících) opět to samé, v Helleru zadarmo vyměnili "to kolínko s membránou" a řekli, že asi bylo to puvodní špatné. Ok, bylo to hned (1 den) a zadarmo, neřešil jsem to. Bohužel na konci května 2013, opět to samé. Takže zase mi to v Helleru vyměnili (zase zadarmo), opět byla zničená membrána, ale co s tím nevědí - my se budou ptát na nějaké technické konferenci či co. Nyní je konec června a byť to nedělá pořád (jako to dělalo předtím) tak mi opět svítí oranžová ponorka a sem tam 1/10 pokusů to na volnoběh kolísa a navíc jako novinka se mi zdá že při jízdě kope (jako bych jel po hrbolatá cestě) jako by to šlapalo špatně. Kdyby měl někdo tip, tak mu budu vděčný. Díky
    1 bod
  2. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...