Protože nejde o instalační manuál, ale spíše o obeznámení se zámkem nádrže formou obrázků s popisem, budu pokračovat na tomto místě. Předem upozorňuji, že v případě montáže zámku porušujete záruční podmínky, ve smyslu zásahu do konstrukce vozidla. Ale začněme.
Na obr. 1 je pohled na detail boku vozu s vyjmutou kapsou víčka nádrže, sejmutý z úhlu, kde je dobře vidět místo budoucího výstupu táhla motorku zámku.
Na obr. 2 je totéž místo po vyvrtání příslušných otvorů.
Na obr. 3 je detail místa s již namontovanou podložkou se šrouby, držící z druhé strany držák motorku zámku.
Na obr. 4 je první vývrt v témže místě viděný z kufru, v kterém je pro orientaci vsunuté táhlo motorku. (Ona plstěná věc, je stržené odhlučnění podběhu).
Na obr. 5 je stejné místo s již vyvrtanými otvory pro držák motorku.
Na obr. 6 je již držák motorku namontovaný.
Na obr. 7 je vše již kompletně smontované a funkční (v poloze odemčeno).
Na obr. 8 a 9 jsou detailnější pohledy na držák s motorkem.
Na obr. 10 je pohled na samotnou kapsu nádrže s vnějším víčkem před úpravou.
Na obr. 11 je detailní pohled na plastové západky vnitřní části vnějšího víčka nádrže.
Na již zmíněné plastové západky se nasune vnější, lakovaná část víčka nádrže (obr. 12).
Na obr. 13 je vše již hotovo, funkční, v poloze odemknuto.
Na obr. 14 totéž v poloze zamknuto.
Na obr. 15 je pohled na vnitřní část vnějšího víčka s otvorem pro táhlo zámku.
Na obr. 16 je celkový pohled zezadu.
To by bylo ohledně fotek se stručným popisem vše, jen chci předeslat před případnými dotazy pár konkrétních poznatků.
Pokud neznáte přesné umístění plastových západek, zajištujících plastovou kapsu nádrže ve voze, je prakticky skoro nemožné tuto kapsu s víčkem vyjmout bez jejího poškození. Právě pro neznalost toho kde a kam zapáčit, mi tato kapsa při vyjímání v jednom místě praskla a musel jsem klusat koupit novou za tři stovky. Za ně mi ale zbyla jedna kapsa na experimenty, pak již byla úprava nové vlastně hračka. Kdo však chce ušetřit, ať je při jejím vyjímání velmi opatrný. Také proto chybí na fotkách vnitřní části vnějšího víčka klasické samolepky o huštění a palivu.
Případným potenciálním zájemcům o dodělávku, bych doporučil pro "odladění" tvaru držáku motorku použít tenký, tzv. konzervový plech, podle které lze po natvarování vyrobit finální plech.
Tak to jsou základní postřehy, a pokud má někdo dotazy, rád mu je, pokud to bude v mých silách, zodpovím.