Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/09/13 ve všech sekcích

  1. Nechápu jednu věc - jaký smysl má čekat, až se zlepší/zkrátí dodací lhůty? Dejme tomu, že teď je to např. 3,5 měsíce a v září to bude lepší a bude to už jen např. 2,5 měsíce. Stejně tak jako tak, když to auto objednám teď, tak ho budu mít dřív než když ho objednám později. Nebo to chápu špatně? Přece nejde, aby auto objednané za 2 měsíce šlo do výroby dřív. Prostě čím dřív objednám, tím dřív dostanu (a neberu teď v úvahu výjimky kdy např. byl problém s dodávkou nějakého konkrétního dílu atd.).
    2 body
  2. co k to mu chceš napsat ? RNS315 má stejnou ("hackovací") zásuvku jako RNS510 (columbus) tím se vysvětluje vše Více uvidíš ZDE a POPIS přes tuto zásuvku můžeš mimo jiné připojit zadní kameru nebo i video vstup
    1 bod
  3. což taky nechápu do MID si uživatel stáhne mapy zadarmo a amundsen 315 musí zaplatit to je hnus velebnosti, jinak co jsem ověřoval já tak aktuálně prodávané mapy by měly být verze 0042 informace stará cca 4 měsíce ale rozhodně 6táců se mi za to dávat nechce. Spíše hledat někoho kdo to umí přes diagnostiku na navigaci tak jak to je u Columbuse což má RNS315+ stejné (port na zadní části navi) ještě citace z jiného fóra V2 is the 0038 version of the maps
    1 bod
  4. Ty vole teď mě napadly taky špatný brzdový destičky. Když se něco posere na obou stranách najednou je při nejmenším hodně divný a veliká náhoda
    1 bod
  5. Ozi: pokud bude v Itálii hnusně, tak dorazíme do Prahy už v sobotu večer a když bude hezky, tak dorazíme tak ve 3 ráno, do 10 budeme spát, žena asi celý den a večer hurá na sraz
    1 bod
  6. ooo, 13.10.-16.10 som pravdepodobne v Prahe, žeby som prišiel o deň-dva skôr?
    1 bod
  7. Z alba Moje Skoda 125L (1989)

    Prvni vyjizdka v Marianskych Laznich, kde tato krasne zachovala Skodovka z roku 1989 ma svuj novy domov.

    © Copyright: Pavel Cernoch

    1 bod
  8. keď už sme v tom OT,tak: motory EA 211 → prvá kontrola pri 240tkm a potom každých 30tkm motory EA 288 → výmena po 210tkm
    1 bod
  9. Zdarec, Feldaři! Přispěji taky svoji troškou do mlýna. Mám Feldu 1,3 MPi r.v.97 a taky mi předloni v zimě odešel chladič do věčných lovišť. Taky jsem si myslel, že na chladiči není co zmastit, ale chyba lávky. Zašel jsem do autodílů JAS a koupil nějakého Turka za pětikilo. Jakmile jsem ho v garáži vybalil zjistil jsem, že má v jenom vývodu zapomenutý plastový výlisek. Tak jsem jej nožem odstranil a chladič namontoval. Jakmile jsem nalil chladící kapalinu, tak se to kolem všech spon rosilo. Pak jsem spony dotahoval, vyměnil těsnění pod spínačem (zkoušel jsem hliník, fíbr) a pořád jsem měl loužičky pod autem. Jednou týdně jsem dolil litr chladiva a na jaře mě došla trpělivost a zajel do Škodovky pro origo chladič z Autopalu, stál mě tisícovku. Vyměnil jsem jej a dodnes mám klid a za rok jsem nedolil ani kapku G-12. Když jsem ty chladiče porovnával, tak u origo byly ty nátrubky většího průměru a stěny byly silnější. Takže si myslím, že u toho neorigo chladiče se ty nátrubky musely deformovat. A čím jsem více dotahoval, tím to bylo horší. A perlička na závěr, když jsem ten neorigo chladič vytáhnul z auta, dal jsem jej za dveře garáže a když jsem se pro něj za 5 minut vrátil, už tam nebyl. Teď je otázkou, jestli ten sběratel za něj ve sběrně vůbec něco dostal anebo jim musel ještě doplatit?!?
    1 bod
  10. Motorový prostor je TO, co se nachází mezi silnicí, předními podběhy, maskou a kapotou a co je vzadu uzavřené dělicí mezistěnou = motorovou přepážkou. V motorovém prostoru se nachází obvykle MOTOR. Tolik k Froggyho "motorovýmu prostoru". O co jde v dotazu, je prostor pod krytem rozvodu = kolem horních konců ventilů, ventilových pružin, vahadel a u OHC motorů i kolem vačkového hřídele. Tam podtlak vůči vnějšímu vzduchu být MUSí, protože tento prostor je odvětrán trubkou nebo hadicí do sacího potrubí, ve kterém za chodu motoru jednoduše podtlak vzniká. Však taky když se přelije motor olejem, jeho přebytek "vylítá" právě tudy do sání, kde zasere filtrační vložku a když je ho moc, rozežere filtrační papír tak, že se proudem vzduchu rozškube a vletí do sání, kde ho sežere motor... A jestli je víčko pro nalívání oleje u Fáčka držený pružinou, tak já jsem čínskej kloboučník - to se jen nasazuje jako klobouček na kovovej nákružek ve víku rozvodu a kdyby byl pod tím krytem přetlak, bude z toho víčka UFO, jakým fofrem odletí... Takže kyž se víčko odklopí, samozřejmě při jeho přidržení těsně u otvoru se bude přicucávat k hrdlu - čím větší otáčky, tím vyšší podtlak. U motoru spalujícího LPG to může ovlivnit bohatost směsi, protože ta je nastavená na určitou hodnotu podtlaku v sání - je to způsobené všemi sacími odpory, vloženými do cesty nasávaného vzduchu ještě před tím, než vletí kolem talířku otevřenýho sacího ventilu do spalovacího prostoru. Když se otevře další díra, kterou může do sání paralelně k těm stávajícím proudit venkovní vzduch (právě tou odvětrávací hadicí zpod krytu rozvodu - nasátý hrdlem "na nalití oleje"), změní se směšovací poměry a směs bude chudší... Jo, u starších motorů bylo víčko držený pružným ocelovým páskem zapadnutým do drážky v plechovým "límečku" hrdla - muselo se nasadit a otočit o 90°, kde pružný pásek zacvaknul do výřezů, čímž se bránilo uvolnění víčka... Bejvávalo...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...