Presne tak, nechcel som TSI z prvého roku výroby, opravnú sadu mám tiež už z druhej "vyladenejšej série". Občas to hŕka stále, pričom neexistuje pravidlo, kedy sa to prejaví, je úplne jedno či parkujem s ručnou, alebo len s rýchlosťou, teplý, či studený, skrátka ako - kedy sa TSI zachce. Povedal by som, že aj EA211 bude trpieť benzínom v oleji pri krátkych trasách a pod. Zatiaľ by som povedal, že je to s každým novým FW horšie a výsledky testov na vodičoch budú plne zneužité v EA211. Škoda momentálne okrem kompromisného HTP nemá v benzíne čo ponúknuť, TSI je síce pomerne temperamentný, no silne náladový čo sa spotreby a iných prejavov týka. Podľa mňa do mesta HTP, mimo mesta TDI aj keď aj tie už zmrvili CR. V chorvátsku som bol na 40kW HTP 3x a vôbec to nebola trauma, len sa netreba pretekať s TDI > 2,0 a vystačiť si s rýchlosťou do 140km/h tacho.