Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/21/13 v Příspěvky

  1. no takže turbo som dal vyčistiť... nahodené... hned som šiel na dialnicu a pridal 160km a pohoda už sa nemusim bať že ked budem obiehat tak mi hodi nudzovy režim .....
    1 bod
  2. _Denis_: Sorry, ale to je porad ten samej brek. Je-li ti tebou nakonfigurovana Octavia Combi RS TSi 162kW se zaskrtanou prakticky veskerou moznou mimoradnou vybavou nebo jakakoliv jina OIII draha, porid si Golfa, Leona nebo cokoliv jineho dle libosti. Ze Skodovka neni prave levna je dlouhodobe znama vec, neustaly brek nad cenou je uz unavujici. Dokud se za tyto ceny bude prodavat tak jak si v MB preji (a prestoze jim prodeje klesaji, tak je to porad mene nez celkovy trh s auty), proste to tak zustane a tlak konkurence cenu stlaci jen v omezenem meritku, tedy mene nez by si zakaznik pral. BTW: Uz se tesim na GTI Variant!
    1 bod
  3. Tak jsme se dnes jeli na mycku po dovolene to uz bylo jak mucholapka. Auto mi dela radost. Jen nevim co tam jeste vylepsit. Uz jsem uvazoval dat vse chromovane a bocni listy do zeleneho plastidipu (cernou masku to ma skoro kazdy) , ale nevim jak by to pak vypadalo asi divne. KoNGu diky za tip s tim okem . A aktualni najezd.
    1 bod
  4. Presne tak, nechcel som TSI z prvého roku výroby, opravnú sadu mám tiež už z druhej "vyladenejšej série". Občas to hŕka stále, pričom neexistuje pravidlo, kedy sa to prejaví, je úplne jedno či parkujem s ručnou, alebo len s rýchlosťou, teplý, či studený, skrátka ako - kedy sa TSI zachce. Povedal by som, že aj EA211 bude trpieť benzínom v oleji pri krátkych trasách a pod. Zatiaľ by som povedal, že je to s každým novým FW horšie a výsledky testov na vodičoch budú plne zneužité v EA211. Škoda momentálne okrem kompromisného HTP nemá v benzíne čo ponúknuť, TSI je síce pomerne temperamentný, no silne náladový čo sa spotreby a iných prejavov týka. Podľa mňa do mesta HTP, mimo mesta TDI aj keď aj tie už zmrvili CR. V chorvátsku som bol na 40kW HTP 3x a vôbec to nebola trauma, len sa netreba pretekať s TDI > 2,0 a vystačiť si s rýchlosťou do 140km/h tacho.
    1 bod
  5. Pokud nepochodíš v servisu jeď do jiného, každý servis jiné jednání se zákazníkem. V jednom nepochodíš v jiném tě přijmou s ochotou.
    1 bod
  6. TSI je spolehlivá mašinka proti továrnímu pokusu o LPG, umíráme jeden za druhým, Jedu měnit druhý multiventil na LPG ( 40 000 km) a jeden stihl za 50 000 km vyměnit troje vstřikovače plynu.... tak si nestěžujte :-), garážník přestavbu na LPG zvládá lépe než koncern
    1 bod
  7. ....dnes je v ČR opravdu hrozná doba, zdejší národ bez slevy nekoupí ani rohlík....
    1 bod
  8. Toto se u motorů 1.2 TSI občas stává. Má to způsobovat podtlaková regulace vodního čerpadla - chladící kapalina tudy údajně prolíná do sání motoru, takže nikde není viditelný úkap.
    1 bod
  9. Šustí řemen po napínací kladce nebo elektromagnetická spojka kompresoru klimy. Uvědomte si - ten řemen už dávno není jen obyčejný klínový, ale je plochý mikrodrážkový - myslím že má 5 drážek. Kvůli dobrému záběru musí po řemenicích běžet na větší části obvodu - má proto další kladky, které řemen stlačují do smyček opásaných například kolem řemenice kompresoru klimy. A protože tyto kladky se řemene dotýkají na jeho vnějším obvodu, kde je pouze hladký povrch, dochází při běhu po nich ke vzniku šustivého až mlaskavého zvuku. V momentě, kdy se zapne klimka, dostane se proud do elektromagnetické spojky kompresoru a změní se napnutí řemenu - protože doposud volně se protáčející řemenice kompresoru najednou řemenu klade odpor. Tím se změní silové poměry na řemenu a všech řemenicích a kladkách a šustění minimálně částečně zmizí. Je také možné, že to šustění vydává samotná elektromagnetická spojka kompresoru - dokud není kompresor zapnut, vnější část hnaná řemenem se volně protáčí kolem vnitřní části, pevně spojené s hřídelí kompresorku. Tím vzniká šustivý zvuk. Když se spojka zapne, kompresor se roztočí a vnější část řemenice se vůči vnitřní právě díky elmag. spojce fakticky zastaví = šustění zanikne. Která příčina je ta pravá bys musel zjistit jedině shozením mikrodrážkového řemene a zkusmým roztočením řemenice na vypnutém kompresorku klimy rukou - jestli bude nebo nebude šustit. Jinak na volnoběh "šustí" můj 1,4 16V taky - a když zapnu klimu, ozve se zvuk, jako by se startoval hodně utlumený dehťák... Jak se chod ustálí, zvuk se zklidní a všecko je OK.
    1 bod
  10. dobrý tak napiš z 0na100 z 80 na 120 na 4 spotřebu hlučnost spokojenost
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...