Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/16/13 v Příspěvky

  1. Já jsem myslel, že bez zmáčkuté spojky nestaruje nikdo.......jak jsem se mýlil.
    3 body
  2. ...tip na výlet...http://ostrava.idnes.cz/nova-rozhledna-na-velkem-javorniku-v-beskydech-flk-/ostrava-zpravy.aspx?c=A130816_1965272_ostrava-zpravy_ama
    2 body
  3. Hosi ja myslim ze resite zcela zbytecnosti. Ja chapu ze jste do auta dali nemale prostredky a hyckate ho, a radi by jste aby vas to auto nejlepe prezilo. 13 let jezdim ve sluzebnich oktaviich, ne ze by byl clovek umlslne na auto zlej, ale jsou chvile kdy to mu auto davam dost zabrat, kazde rano 500metru do skolky a zpet, Jindy valim po dalnici a pak k pumpe, chcipni motor hned. V mrazech nastartuji a proste jedu stejne jako v lete Odjezdil jsem 4 oktavie do 150 tis km (pak jde pryc) a nikdy jsem nemel jedinou zavadu na motoru, vlastne na nicem. Nerikam, ze se mate k autu chovat jako prase, to ne, ale mit s kazdym startovanim depku co vsechno musim resit, aby mi motor nevyskocil z kapoty, to je podle mne demagogie. Ty auta jsou staveny i na hrubsi zachazeni. Az bude auto delat problemy, tak vetsinou to zbyde az na dalsiho majitele a jeste ty problemy budou vic na jinych castech nez na motoru. Uz nekolikrat jsme se ve firme presvedcili, ze napriklad zivotnost turba je vice mene zavisla na nahode. Taky se stalo ze turbo odeslo pri 20 tisicich a dotycny zrovna nepatri do kategorie prasat. Kdyz se neco ma pojebat, tak se to proste pojebe. Jezdete normalne s rozumem, bez vycitek, ze jste nejak potrapili motor. Ano asi je spatne, nastratovat v zime motor a hned na to dupat a radit s otackomer v cervenym poli. A resit, ze motoru skodi kratky trasy takova teorie patri do startreku. Jestli s takovyma pocitama sedate do auto, tak to bych radsi jezdil sockou.
    2 body
  4. jo pánové, všichni stárneme a ještě k tomu má mnoho z nás naprosto otřesný životní styl a návyky. Nehledal bych proto chybu v sedadlech. Běž si občas radši zacvičit. Ale klídek, já jsem možná ještě horší. Ale umím si to přiznat P.S. pobavilo mě to spravedlivý rozhořčení : měřím 175 cm a nemám ani 100 kg tak u toho začni
    1 bod
  5. No ale z ceho realne soudis, ze to tomu motoru nejak znatelne skodi? Jezdil jsi ultra kratke trasy a rozpadlo se ti to? Nebo znas nekoho takoveho? Problemy s rozvody jsou snad jiz vychytane a zpusob jezdeni by na dobre vyrobeny retez nemel mit zadny vliv. Vetsi opotrebeni oleje je jasne, ale to se proste vyresi castejsi vymenou, na kterou te pri prodlouzenem intervalu auto samo po roce posle. Aktivnejsi jedinci muzou olej vymenit treba po pul roce, i kdyz je to podle me zbytecne. Ja totiz stale nechapu, kdyz se na to podivam ciste vedecky, proc by se mel motor, ktery vypnes jeste vlazny, opotrebit vice nez kdyz ho nechas zcela zahrat a vypnes ho az pak. To se jako po studenem startu zbrousi a po zahrati zase vyhladi nebo jak?
    1 bod
  6. Ktere problemy myslis? Ze neumi VW group vyrobit retez na prvni pokus nesouvisi s mestskym ci jinym provozem. vormen: Tak proste olej vymenis casteji, urcite to je levnejsi a mene casove narocne nez jezdit kazdy den 10km zbuhdarma.
    1 bod
  7. no a? Ten motor to musi zvladnout...holt driv vymenis olej no.... Kvuli tomu se nebudeme hrkat přece sockou ja jezdil 2 minuly zimy 3km do práce naftakem !!!! a v pohode to zvladl,sice jsem klepal kosu......nevim proc by to nezvladl benzin TSI....ted teda budu jezdit 15km coz je uz lepsi....ale i tak mam radsi ten winter paket abych nezmrzl
    1 bod
  8. Rozhledna na Borůvkové Hoře v Jeseníkách. Doporučuji jako celodenní výlet, přeci jen z Javorníku je to cca 7km tůra. Ovšem výsledek této námahy stojí za to. Dále viz: http://www.kudyznudy.cz/Aktivity-a-akce/Aktivity/Rozhledna-na-Boruvkove-hore.aspx
    1 bod
  9. Stejně si to nekoupíš
    1 bod
  10. takže po dohadování v servise jsem musel po převzetí vozu řešit tyhle vady - Něco rezonuje pod autem, při zavírání dveří obě strany - Celý spodek auta je zastříkaný barvou - Na zadních dveřích je špatně nalepená folie (hránkuje) a bubliny - Nefunguje korektně centrální zavírání (rozjedu se auto se zamkne, ale po zastavení a vytažení klíčku auto odemkne, ale zůstanou zavřeny zadní dveře, a kufr taky funguje sporadicky - Zadní okno korektně nevyjíždí - špatně nalakovaná hrana střechy - špatně zakrytovaný podběh ze strany pohledu při otevřených dveřích (čouhá šroub) - špatně lakovaná hrana dveří uvnitř - smrad a drobný prášek v celém vozidle - špatně lakované hrany dveří - špatně lakovaná kapota - ostré hrany bicolour kombinace Bohužel jsem na některé přišel až následující den jelikož při předání jsem neměl čas 3 hodiny na obhlídku vozu i tak jsem tam strávil 1,5 hodiny při předání kdy jsem hned řešil nějaké nedostatky. I tak se vedoucí lakovny divil, že reklamuji hned nějaké věci. Na to že auto stálo skoro měsíc v servise si to mohli pohlídat a když zaměstnávají lemry tak je mají vyházet!! To samé platí pro předavacího technika potažmo to byl vedoucí lakovny, když tomu nerozumím nemám to dělat abych je já jako lama upozornoval na dané nedostatky, které vidím prvním pohledem to mi přijde dost silné kafe! Ale co život jde dál hold tady v této republice nemá ŠA servisy žádnou úroveň a je jim zřejmě jedno že si tím kurwí reputaci a přichází tak o zákazníky! Samozřejmě vše jsem řešil i s vedením Hlaváčka a dále to taky hodlám předat na ŠA ať ví jaká je kvalita služeb v jejich servisech! Jediné v čem mi vyšli vstříc je že nalakovali i tu díru v kapotě to je snad jediné + jinak jsou furt v mínusu K opravě dodám tohle využil jsem právo na proplacení rozdílu spotřeby PHM mého vozidla a pujčené "plečky" FII combi HTP s totálně vymlácenými tlumiči a rezonujícím interiérem v základní výbavě z roku 2010 s 47tis na tacháku. Se kterou jsem najezdil 2700km. Dále jsem využil doplacení rozdílu poškození vozidla vs nového (finanční ujma) bohužel na pojišťovně vyšla technická hodnota vozidla na 59,81% a nárok vzniká až od 60% takže od pojišťiovny ani kačka navíc. Mohl bych si samozřejmě vypracovat znal. posudek hodnoty vozu a rozdíl pak soudně vymáhat po staříkovi, který to zavinil ale to by bylo na dlouhé lokty a hlavně už na to nemám čas, z důvodu odjezdu mimo ČR. Bylo by to circa 20-40tis. Ještě na mě zkusily proplatit opotřebení půjčeného vozidla s tím jsem je poslal do pr..le (4,30 za KM) Jinak co se týká lakování a opravy k tomu už jsem něco napsal na předchozích postech. Celkem měli 3 pokusy a napotřetí se dokonce zadařilo. Jinak fušeřina nehorázná aby zákazník všechno reklamoval a nebyla žádná výstupní kontrola po mladém lakýrníkovi, který očividně neměl žádné zkušenosti. Nejvíce mě nasralo to že mi pokaždé volali dřív než byl domluvený čas, že vozidlo mají hotovo a pak člověk přijde a nestíhá se divit že je vše na hovno! Nakonec vozidlo skončilo úspěšně prodané v bazaru tak věřím, že nový majitel ho bude opečovávat stejně jako já. Protože já bych tam už svoje dítě neposadil a natož tak táhnout tohle vozidlo do UK by pro mě nemělo žádnou cenu. Navíc jak už jednou člověk ví jak je to bourané už bych neměl tu jistotu a druhá podobná srážka už by nemusela pro mě skončit tak jak skončila. A vůbec jistota provedené lakýrnické práce a kvality že to nebude rezavět . Vykoupeno za nejvyšší možnou cenu tak alespoň nějaké pozitivum (i tak jsme za ty 2 roky přišel o 100tis a pak že si Škoda drží cenu) Závěrem snad jenom dodám všem přeji hodně kilometrů bez nehod a co nejmíň nepříjemností v servisech ŠA Tímto se s Vámi loučím alespoň v tomto vlákně
    1 bod
  11. Tak to zamrzí, ale zámek zpátečky je jen 20s navíc práce pro zloděje, jde totiž celkem snadno překonat dvěma způsoby - bohužel bez nářadí. Pokud mohu doporučit, tak to chce alespoň obyč alarm s plovoucím kodem (ne origo alarm) a imobilizerem + zaslepení zásuvky na vag - nebo ho dát na jiné místo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...