Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/15/13 v Příspěvky

  1. Osnova: 1) úvodní řeči 2) potřebné díly 3) původní středový tunel 4) demontáž původního středového tunelu 5) demontáž původní ruční brzdy 6) montáž nové ruční brzdy 7) montáž vedení vzduchu do zadní části 8) montáž konstrukce loketní opěrky 9) osazení nového středového tunelu (jumbo boxu) 10) napínák ruční brzdy 11) osazení zadní ventilace a popelníku 12) poskládání přední části 13) fotografie hotové práce 14) video verze návodu v HD (http://www.youtube.com/watch?v=MKmDqAck5pM) 15) závěr 1) Vytvořil jsem pro Vás velmi podrobný návod montáže originální loketní opěrky s chlazeným jumbo boxem a výdechy ventilace na zadní sedala. Při montáži jsem vyměnil i ruční brzdu, což není potřeba, stačí jen sundat původní plastový návlek a dokoupit krátký návlek. 2) Potřebné díly: Já potřebné díly koupil bazaru za skvělou cenu 1700,- včetně poštovného a ruční brzdy s koženým návlekem. - loketní opěrka - veškeré potřebné šrouby - ruční brzda (nebo jen krátký návlek) - středový plastový „tunel“ - 1Z1 863 241 - zadní rámeček - 1Z0 857 289 - popelník zadní - 1Z0 857 961 - ofukovač - 1Z0 819 203 - vedení vzduchu - 1Z1 857 509 - vedení vzduchu - 1Z1 857 946 3) Pro připomenutí, přikládám fotografie původního středového tunelu. Je méně praktický, nevzhledný a bez přívodu ventilace na zadní sedadla. 4) Začneme demontáží původního středového tunelu: - šroubovákem se vycvakne plast okolo řadící páky (jde to snadno) - povolí se 2 šrouby držící popelník - popelník se vysune směrem k řadící páce a odpojí se konektor ze zadní strany - v místě kde byl popelník se povolí 2 šrouby držící bočnice. Dále se povolí 1 šroub na každé straně v dolní části bočnic. - povolí se 2 šrouby v místě připojení středového tunelu k palubní desce (skryté ze spodní strany, viz šipky ↑) - vytáhne se zadní popelník a povolí 2 šrouby pod ním - pod ruční brzdou se šroubovákem vycvakne ten malý plast, aby bylo možné přetáhnout celý středový tunel přes ruční brzdu. Odpojí se konektor zapalovače a od tlačítka zamykání/odemykání dveří. - porovnání středových tunelů 5) Demontáž ruční brzdy (není potřeba, stačí vyměnit návlek za krátký) - odpojí se konektor od signalizace zatažené ruční brzdy - povolí se napínák lanek - povolní se 3 šrouby, držící ruční brzdu 6) Montáž ruční brzdy - připevní se 3 šrouby, držící ruční brzdu - připevní se konektor od signalizace, zatažené ruční brzdy - nepřipevnil jsem ještě napínák lanek, protože s dotaženou ruční brzdou mi nešel nasadit nový středový tunel. S ruční brzdou zvedlou nahoru se nasazuje bez problému. Napínák lanek bez problému nasadíme později (viz návod). 7) Montáž vedení vzduchu - pod palubní deskou jsou průduchy zaslepené - záslepky se odstraní - na tohle místo se nasune první díl plastového vedení vzduchu 8) Montáž konstrukce loketní opěrky - umístí se na vyhrazené místo a připevní 4 šrouby 9) Osazení nového středového tunelu - jen se nahrubo nasadí na ruční brzdu, zapojí se konektor zapalovače a tlačítka odemykání/zamykání dveří. Mně nepasoval konektor od zapalovače. Naštěstí titan mi u jumbo boxu nechal i samici, takže jsem jen neprofesionálně spájel stejné dráty a vše funguje jak má (je mi jasný, že Vám se to líbit nebude) http://forum.octaviaclub.cz/public/style_emoticons/default/smile.gif - po zapojení konektorů se středový tunel umístí přesně na své místo 10) Napínák ruční brzdy - ze zadních sedadel se v otevřené zadní části středového tunelu nasadí napínák lanek ruční brzdy a dotáhne se podle potřeby. 11) Osazení zadní ventilace a popelníku - ze zadních sedadel se do otevřené zadní části osadí druhá část plastového vedení vzduchu. Na konci této části je plastovýzobáček, který se zacvakne do rámečku zadní části. - osadí se rámeček zadní části, zacvakne se zobáček a přišroubují 4 upevňovací šrouby - nasadí a zacvaknou se výdechy zadní ventilace - nasadí se zadní popelník. POZOR - na pravé straně se nasune drážka na plastový kolíček a na levé straně se jen zacvakne. Ať to tam bez hlavě nervete a neulomíte. 12) Poskládání přední části - stejný postup, jako při demontáži - přišroubují se 2 šrouby v připojení středového tunelu k palubní desce - osadí se bočníce a přišroubují 2 šrouby v místě popelníku a po stranách v dolní části - zapojí se konektor popelníku, který zasuneme zpět na své místo. Přišroubují se 2 šrouby v upevnění popelníku. - zacvakne se plast okolo řadící páky 13) Hotovo 14) Video verze návodu (sledujte v HD) http://www.youtube.com/watch?v=MKmDqAck5pM 15) Závěr Celkový čas překopání je cca 2 hodiny. Zvládne to i méně zručný člověk. Jediná komplikace byla nekompatibilita konektoru zapalovače. Je to jako skládačka. Snad Vám můj návod pomohl, nebo ulehčil rozhodování, zda se do toho pustit. Výsledek určitě stojí za to. Pokud jste z olomouckého kraje, mohu Vám s předěláním pomoci. Díky za pozornost. Martin G. Určitě se vyjádřete v komentářích. Názvosloví, chyby a popis můžeme společně doladit.
    1 bod
  2. spaceback som objednal 30.10 2013 a v utorok si idem preneho do salonu
    1 bod
  3. Nechci benzín, vybírám jenom naftu - brácha má 1.8 TSI a je to strašný žrout. Tu RS bych si dovedl zddůvodnit, za ten "nekomfort" tam dostávám jinou hodnotu. Uvažoval jsem jestli nebudu litovat, RS bohužel vyšlo až poté co jsem měl objednáno. Ale asi bych stejně bral golfa kvůli ceně. Zajímavé je že u nás je octa dražší o 20K jak Golf, v zahraničí je Golf o 60K dražší jak Octavia ... ale i to bych asi překousnul, ale ne si takto připlácet za horší nápravu. Máte pravdu že je to možná tvrdšíma tlumičema, to netuším. Vím že superb byl o třídu výš než Golf i Octa, ten tlumil naprosto neskutečně, i ta cena vycházela hezky ... bohužel tam už jsem nepřekousl tu délku no.
    1 bod
  4. Pokud by měl někdo jednou cestu do Německa, konkrétně k Chotěbuzi (Cottbus), tak doporučuju navštívit tento park a rozhlednu: Je pěkně vidět do kraje a celý park je postavený v rekultivované krajině po těžbě hnědého uhlí. A hned vedle stojí třetí největší hnědouhelná elektrárna Německa - Kraftwerk Jänschwalde s výkonem 3000MW patřící společnosti Vattenfall. Zvláštností rozhledny je její osvětlení, které v noci hraje všemi barvami a každý večer svítí jinak - vše řídí počítač a podle principu náhodného výběru se spouští neonové trubice schované pod průhledným pláštěm z umělé hmoty (stejné jako je např. u skleníků a pařenišť). Dá se tam i pěkně dovolenkovat a v tomto parku se dá aktivně trávit čas s celou rodinou za rozumný EURony
    1 bod
  5. Jak jsem psal výše, nivelace se dodělat dá - stačí dodělat čidla na nápravách, nainstalovat jednotku nivelace, propojit a nakódovat to a bude fungovat automatické naklápění světel, které u xenonů být musí. Pak jen vyměníš ovladač v interiéru na ten bez kolečka na nastavení sklonu světel...
    1 bod
  6. Pokud by někdo rozmýšlel, jakou levnou kameru do auta si pořídit, mohu snad doporučit tuto: http://www.dhgate.com/product/c600-car-dvr-1080p-full-hd-motion-detection/161222551.html#s1-1-1|2015236401 je malá, kvalitně provedená a dobře se ovládá. V noci je záznam ale pouze na osvětleném místě (infra osvětlení má velice malý dosah) a jedinou vážnější závadu, kterou jsem zjistil u té mé je, že ve Full HD dochází ve spodní části obrazu k jeho přerušování. Proto používám menší rozlišení 1 440x 1080p a zde je vše v pořádku.
    1 bod
  7. Takže zjednodušeně... Šmirgl 40-60 na drsnění plechu plus odbroušení zbytků starého laku. Tmel se skelným vláknem na větší nerovnosti plus broušení. Jemný tmel na vyhlazení plus broušení šmirglem 240-320. 2 složkový plnič. Broušení 240-320. Plnič Broušení 240-320. Jemný tmel na úplnéé zdokonalení Plnič Broušení 240-320-600 a 1000 pod vodou. A už jen báze a lak Snad poslední 2 fáze nepokazím
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...