Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/25/14 v Příspěvky

  1. Krásná vzpomínka Štěpáne A ten konec nás hodně potěšil Bája
    1 bod
  2. Kokta: chodim sem: http://www.grillrestaurant.cz/ Petrrr: recept je jednoduchý. Vezmem 3-5 kolen pro 1-2 osoby. Řádně očistíme, osolíme a opepříme. Hodíme do papiňáku. Zalijeme vodou z rychlovarky, aby se kúžička zatáhla. Dolijem dle potřeby vodou, kvůli papinování a pak sežerem. Posup opakujem, dokuď jsou kolena. Ze zbytku uděláme česnečku. Čím víc kolen, tím víc vývar a lepší chuť kolen a vývaru.
    1 bod
  3. Pánové a dámy, já jsem video shlédnul s úsměvem na tváři. Dorá práce Štěpáne
    1 bod
  4. za chvilku to můžete přejmenovat na "Clintův mlsnej kotlík" každej sem bude dávat svoje žrádlo nebo recepty a na srazu se můžeme bavit jak co vogrilovat
    1 bod
  5. Yetina je většinou jak rozjetý vlak, neovladatelná. Jindy jak myška, že o ní ani nevím. Ale v sobotu to bylo dílo. skoro tichá, plachá a nesmělá.
    1 bod
  6. Také přikládám par fotek k tomuto tematu Výsledek stojí za to.
    1 bod
  7. Hezký kolínko, ale vypadá nějak usušeně. Tohle má šťávičku.
    1 bod
  8. Tak pak je mi jasne, proc servisy rovnou nic neslysi, jim to neudelalo atd. radeji se tim zabyvat co nejmene. Tlak na servisy a zaroven na zakazniky. Bych chtel videt kdyby s timhle paskvilem co se rozvodu tyce prisla Skoda v USA nebo Chine, by s ni vybehli ze by ty retezy nestacili menit. Podle myho toto neni standartni projev motoru po nastartovani s "celozivotnim" rozvodovym retezem jak se nyni snazi nove Skoda zakaznikum nakukat v novych navodech u Rapida. Zvlastni ze ja u Rapida MR 13 toto v navodu nemam. Jsem zvedav co se vylihne u tech novych motoru TSI. Jinak ten s tim krumpacem jsem byl ja.
    1 bod
  9. Chlapa bolí loket a chce jít k doktorovi. Kamarád mu říká: “Neblbni, u nás na fakultě teď testujeme super počítač, ten ti za 50,- Kč udělá diagnózu i navrhne léčbu, stačí trocha moče.“ Chlap to zkusí a z počítače vypadne lístek: “Máte tenisový loket. Dávejte si Priesnitz obklady přes noc, přes den natírejte Olfenovou mastí, berte Brufen a šetřete to 3 týdny!“ Chlápek je spokojenej, ale hned si říká, jestli to není nějaký podfuk a jestli by ten počítač neoblbnul. Rozhodne se, že to zkusí. Doma nalije do lahvičky vodu z vodovodu, přidá kus slin od psa, moč od dcery a od manželky, a nakonec i svoje sperma. Všechno smíchá a vzorek hodí do počítače. Ten dlouho bzučí, cvaká, pak vyjede kus papíru a na něm je napsáno: “Voda ve vaší domácnosti je příliš tvrdá, pořiďte si katexovy filtr. Váš pes má blechy, umyjte ho šampónem Autin. Vaše dcera bere kokain, dejte ji na terapii. Vaše manželka je těhotná. Jsou to jednovaječná dvojčata, obě holky. Nejsou Vaše. Pořiďte si právníka. A jestli nepřestanete masturbovat, tak se Vám ten tenisovej loket nikdy nezahojí!“
    1 bod
  10. takhle z bodu A do bodu B to nefunguje. Ale opravdu na dálnici jsem na tempomatu nastavil 160 víc to nejde, dojel jsem auto a za ním jsem jel tak že jsem lehce držel volant, auto si udržuje vzdálenost - ubere /přibrzdí/ - přidá, když ten přede mnou chce předjíždět tak musím vyhodit blinkr a otočím volantem jedu za ním a normálně se zase zařadím a auto zase drží směr i rychlost - člověk se tomu až směje. V neděli jsem jel z Liberce na Hradec Králové - dojedu řidiče přede mnou nacvakám tempomat a "nestarám se o rychlost". jedinej problém je když auto před váma na rovné silnici odbočuje a brzdí tak se auto skoro zastaví - normálně bych ho "bez brždění" objel. Zní to trochu jako scifi kdo nevěří rád mu to předvedu. Je to dobré právě při delší jízdě.
    1 bod
  11. Ahoj, rozhodl jsem se přihodit pár vět k tomuto tématu jestli má nebo nemá smysl něco s rezavými bubny dělat. Moje Fabia má už 7let a rezavé bubnové brzdy kazily dojem na zbytku auta,to ale není hlavní důvod proč je natírat. Pokud jste někdo měli sundané bubny sami dobře víte že po zimě se tam nahromadí vybržděný prach z destiček a kousky rzi, které vám časem odpadávají z bubnu a padají dovnitř a pak se vám po zimě lepí při zatažení ruční brzdy a delším stání auta destičky k bubnům. No a tak jsem se rozhodl, že vyčistím brzdy a při jednom i natřu bubny. Musím říci že koroze byla dost hluboko a aby to mělo nějaký účinek, doporučuji si sehnat mořidlo na rez, jinak nikdy nedocílíte perfektního výsledku. Tudíš je třeba ostrý předmět nejlépe starý nůž a tím to opravdu odřít, určitě ocelový kartáč a smirkový papír drsnost 60 a pak 80. po mechanickém odstranění rzi vzít štětec a mořidlo a natřít buben a nechat působit. Pak nejlépe proces opakovat podle toho jak hodně máte bubny zkorodované.. Nakonec jsem bubny odmastil čističem brzd, (můžete použít i ředidlo) a následně jsem natřel kovářskou barvou 3v1, podobná (hameritte). za 4-6 hodin je barva suchá na dotek a bubny můžete namontovat zpátky. Nakonec jsem použil měděnou pastu na přírubovou část bubnu abych kola před zimou při přezouvání sundal Pár fotek z mé údržby na závěr.
    1 bod
  12. Úroveň tvého příspěvku (gramatická i faktická) je skutečně na výši...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...