Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/06/25 ve všech sekcích

  1. Jo, posunul jsem ji a teď je o malinko výš. Sice mi zpoza zrcátka vystupuje víc, ale zase tolik nevykukuje spolujezdci do zorného pole.
    1 bod
  2. Po 3tkm spokojeny. Mam 15" kola, nic nevrze, podvozek komfortni, spotreba 4 litry, v aute ticho i na dalnici. Stvou me asistenti a start stop. Loketni operka mohla byt delsi a v dnesni dobe nedat plastovou operku leve nohy u auta, ktere dokaze s prehledem prekonavat velke vzdalenosti je trestuhodne. Toto podelali Nelibi se mi klavirni lak na palubce a stredove konzole. No ale na jizdu to vliv nema. Ackoliv madla dveri kde kdo kritizuje, me se libi, jsou festovni a zatim nevrzou. Libi se mi plasty uvnitr, respektive jejich vzor. Sedadla jsou opravdu vyborna a paradne se mi sedi. Ani nemohu potrvrdit kritiku otlaceneho kolene od stredoveho tunelu. Jsem rad ze jsem se nenechal odradit internetovymi blaboly od motoru 1.0 MPi a ze jsem mel svuj rozum. Motor s prevodovkou pracuji vyborne, tise a pruzne. Pri zatezi ma motor hezky nizky ton, za me urcite oproti jecivym maloobjemovym ctyrvalcum urcite lepsi. Trochu mi vadi, ze auto je tak tiche, ze je problem radit podle sluchu, takze casto na ten otackomer koukam. 6 repraku mi bohate staci a tak jak jsem kdysi bez muziky nemohl v aute byt, tak ve Fabii si uzivam to ticho a pekny projev motoru kdyz na to slapnu. Spotreba ja fantasticka, delsi trasy , ktere jezdim pravidelne, kde dokazu predvidat jezdim klidnou jizdou pri predepsanych rychlostech za 3,6-3,8l/100km. Motor drzim mezi 2-4t ot, nikdy ne niz. V noci LEDky pekne sviti a libi se mi i virtualni kokpit. Vyzdvihl bych dizajn infotaimentu, ktery netrci do prostoru nad palubni desku a je pekne ergonomicky umisten. K jeho funkci se nejak nevyjadruji, moc ho nepouzivam, nepotrebuji jej. Mam nastavenej sporic, takze mam displej vetsinou vyply. Vahrady mam ke steracum, ktere proste na prvni dve setreni vrznou, pak je klid a stiraji hezky. Male zrcatka me stvou, no je to dan za aerodynamiku. Takze kdyz to sectu, na kompaktni rezmery vozu velkorysy prostor, jizdni komfort i pri dlouhych cestach a naopak to auto na me pusobi jako velmi dobre postaveny vuz. Ze se na necem setri je jasne. Euro normy jsou neuprosne. Porad si ale myslim, ze je tohle auto postavene na dlouhe roky s opravdu vymazlenym Mpi motorem bez OPF, bez EGR atd atd.
    1 bod
  3. V obou případech postupně ztrácely kapacitu. Obě se měnily spíš pro jistotu, protože při startu už neměly moc sílu otočit motorem. Obě byly v naftě. Mít TSi tak možná ještě fungujou.
    1 bod
  4. Děkuju za odpověď. Viděl jsem na některých eshopech záložku Fabia 3 HB a v závorce i praktik, tak jsem to radši dodal. Tažné zařízení nemám, ani neplánuji, takže tím pádem vyřešeno. Díky ještě jednou za jasnou odpověď.
    1 bod
  5. Zdravim Podelim sa svami so svojim uz vyriesenym problemom. Problem bol tak isto trasenie auta pri rychlosti 110-140km/h. V novembri 2024 som kupil passat. Kupil som ho stym ze uz tak triasol ale daval som to za vinu gumam a diskom pretoze gumy boli v hroznom stave, na jednej pneu dokonca bolo vyseknute asi 5-7cm kus. Zohnal som druhe disky, kupil nove gumy, dal vyvazit, nasadil na auto ale problem neprestal. Celu zimu som to neriesil pretoze nebol cas. Po zime som to zacal riesit, chodil od mechanika k mechanikovi, zdvihali auto hore, pozerali, skusali, kazdy povedal ze vsetko je pevne. Poslali ma na test tlmicov, tlmice dobre. Od zaciatku som hovoril ze to budu poloosy ale mechanik povedal ze to poloosy nebudu ze zo spodu je vsetko dobre. Prestalo ma to bavit, spravil som po svojom, objednal som poloosy, vymenil ale auto triaslo stale ale uz nie tak ako predtym. Medzi tym som opravoval tie disky, ktore boli na aute ked som auto kupoval (original VW disky), kupil nove letne gumy, dal vyvazit, a problem vyrieseny. Moj zaver, poloosy boli vadne pretoze boli na klboch uplne volne takze preto to triaslo aj na druhych diskoch, a preto to stale triaslo aj po vymene poloos pretoze bol vadny ten centrovaci kruzok pretoze to neboli orig. disky. Po nasadeni orig. diskov ktore presne sadli bez ziadnych kruzkov problem uplne zmizol. Tie kruzky su par centova zalezitost, malo koho to napadne ze prave toto moze robit taku neplechu. Jeden mechanik ma nahovaral na zotrvacnik, ze moze to robit aj ten ale to som povedal ze urcite nie ze viem ako sa sprava poskodeny zotrvacnik. Travil som tu na forach dost casu a a snazil sa dopatrat ako to niekto vyriesil, tak dufam ze niekomu to mozno pomoze.
    1 bod
  6. Já mám natočeno 384k a auto jezdí stále. Od výměny do výměny co 15kkm to klesne z Max na Min což je asi litr? takže tak. A zakarbonované to je jako prase a stejně to jezdí. Stejně tak do toho leju N95 od samého začátku... a stejně jezdí
    1 bod
  7. Myslím si, že auto na operák není a nikdy nebude tvoje. Já najeto přes 13 000 km a olej na polovině ukazatele. Klesá plynule od nova.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...