Přejít na obsah

Uncl3B0B

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Uncl3B0B

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Fabie 1, ručka brzdí až někde na 10tém zubu a pedál má docela dlouhý krok. Na Š120 bych utáhnul ručku a na pedálu zkrátil krok, ale technika prý jde mílovými kroky, tak se nic nenastavuje. Brzdy jsem odvzdušnil (dával jsem nové přední hadice) a prohlédnul zadní bubnové brzdy. Lehce promazal a očistil samostav - ale jediné čemu jsem pomohl, bylo to, že brzdy přestali "vrzat" při každém sešlápnutí. Pakny mají 4mm a chtěl bych je vyměnit jestli to pomůže - ale čtu tu něco o tom, že brzdové obložení od některých výrobců defacto nefunguje, což mě překvapuje neb platím pokutu za to že se nepřipoutám, ale nefungující brzdy jsou ok. Problém s výrobci brzdového obložení přetrvává nebo je jedno (co si kromě Číny) koupím? Dík
  2. Našlápnout 3x pedál a držet - takto jsme to museli na modelu vozidla dělat, pokud jsme chtěli z ovzdušnování brzd v r. 1986 dostat jedničku ...
  3. Uncl3B0B

    Koroze

    Tady je zadek - s tím už něco budu muset udělat, ale to bude trochu jiný přístup než ve předu BTW - auto stálo 35 a nemám v úmyslu do něj investovat víc, než je nutný ...
  4. Uncl3B0B

    Koroze

    Foto jsem chtěl hodit, ale můj foták to jaksi neumí vyfotit - jedno foto - spousty drobných tukanců, druhý foto pár větších a třetí je jeden velký - ale ten je jediný. Na posledním foto je ten samý, ale lehce zvětšený a je tam vidět i desítky malých tukanců - mě nejde (jako vždy) o design, ale o funkci - pokud se kapota dalších 10 let nerozpadne a na STK a pod jim to nebude vadit, tak to ani nemusím řešit. BTW- Co sem ted vrakoval auto, tak dotyčný, když sem jej kupoval, hlásil kde všude to rezne - já to nechal dalších 10 let reznout a defacto nic se nestalo. Já mám auto na dopravu ne jako koníček - i když sem se před 30ti lety vyučil jako automechanik
  5. Uncl3B0B

    Koroze

    Raději jsem blatník nechal na místě. Očištění a nátěr jsem udělal dle toho kam jsem se dostal ... časem uvidím, jestli to udržování stavu stačí nebo je potřeba razantnější zásah... Ted bych chtěl pospravit přední kapotu. Po omytí jsem zjistil, že je na ní několik míst s odlouplým lakem a několik desítek milimetrových tukanců - jak to napravit? Spousta tukanců, ale defacto žádná rez. Ty miniaturní ani nemám šanci opravit, ty větší asi přímo nějakou barvou na kov a teprve ty 2 větší zarezlé tukance (1,5x1,5 cm) asi opravit základem a barvou - počítám že nějaký vybrušování, tmelení, nástřik plničem a pod. na je tak malé místo zbytečný, když to defacto nerezaví a vůz stál doted venku (ted sem koupil a garážuju). Jakou barvu přímo na kov? A jako na základ? Spray na auta?
  6. Uncl3B0B

    Koroze

    Kůli korozi a lepšímu přístupu chci sundat přední blatníky a skusit trochu korozi zpomalit. Co jsem tu četl, tak někdo říká že blatníky jsou jen šroubený, někdo že jsou i lepený - známý (mechanik) mi taky řekl že jsou lepený silikonem. Zjistím někde jak to skutečně je, bez toho abych to sám zkoušel přímo na voze? Fabia Combi 1.4, 12.2005. Dík
×
×
  • Vytvořit nový...